Categories: Цікаво

Hampta Pass: скажіть «так» безтурботній красі та божественній насолоді!

• Домашня сторінка
  • Світ пригод
  • Hampta Pass: скажіть «Так» безтурботній красі та божественній насолоді!

Hampta Pass: скажіть «так» безтурботній красі та божественному насолоді!

• Про
  • Останні дописи

vanika

Ваніка Сумблі закінчила Делійський університет за спеціальністю англійська література. Вона вважає, що подорожі – це справді найкращий спосіб пасивного дослідження себе. І писати про це — активне дослідження.

Останні публікації від vanika (переглянути всі)

• Фотоблог: Chadar Trek (3328 м) — це захоплюючий подвиг! — 29 червня 2018 р.
  • Поради рятувальників: планування вашого базового табору на Еверест (EBC) — червень 27, 2018
  • Багато пригод у прекрасному Бір Біллінгу – 24 травня 2018

Hampta – це мрія для любителів трекінгу, які постійно шукають незабутніх вражень у мальовничих долинах Куллу та Лахаул у штаті Хімачал-Прадеш. Чому ти питаєш? Hampta Pass Trek – це буквально рай, наповнений приголомшливими краєвидами та пейзажами, що постійно змінюються, які захоплюють мандрівників у тривалий транс. Кожен поворот стежки – це неймовірно корисний досвід, оскільки він відкриває приховані скарби природи. Рідкісні види альпійських лісів, льодовиків, гімалайської флори та фауни роблять цю експедицію справді захоплюючою.

Перевал Хампта – Задоволення для новачка
Це помірний шлях, який веде до чудових передгір'їв хребта Пір-Панджалі великого Гімалаї. Коли ви набираєте висоту, стежка пропонує різні відтінки природи, від зелених соснових лісів до вражаючих краєвидів Індрасана таДео Тіббагори.

Швидкий огляд точок висоти
Пригода почалася з Маналі, розташованого на висоті 2050 метрів. Це точка, звідки ви попрямуєте до Джобрі по дорозі, яка приведе вас до Чіка на висоті 3100 метрів. Ви підете звідси до свого базового табору – Перевал Балу Ка Гера Хампта на висоті 3600 метрів. Кажуть, що бурі ведмеді, також відомі як «купи піску», взимку впадають у сплячку в Балу-ка-Гера. З цього місця відкривається захоплюючий вид на чудові хребти Дауладхар.

Похід триватиме до висоти 4000 метрів у Шиа Гору. Наступною зупинкою буде Чатру, а пізніше ви прибудете до кришталево чистого озера Чандратал на висоті 4270 метрів. Крім того, плавні струмки, довгі хвилясті мости та низка яскравих квітів дарують велику насолоду та спокій.

Вимірювання маршруту
Регіон: Хімачал
Тривалість: 6 днів
Ступінь: легко модерувати
Макс. висота: 14 100 футів.
Дистанція походу: 26 км

Привітні місцеві жителі:Живучи в прекрасному гімалайському регіоні Гімачал-Прадеш, місцеві жителі досить стримано ставляться до своїх традицій і звичаїв. Соціально-культурний спосіб життя фермерів і ремісників відображається в їхній традиційній спадщині. Вони палкі любителі природи та її творіння. На ринках можна знайти унікальні ремісничі вироби та картини. Людей об’єднує великий зв’язок єдності та братерства. Вони обов’язково допоможуть вам, коли ви запитаєте їх про маршрут, і навіть якщо вам пощастить, деякі можуть запропонувати вам смачні традиційні делікатеси за розумною ціною або безкоштовно.

Шлях до походу
Похід перевалом Хампта походить із таких місць, як Маналі, Наггар і Дхарамсала. До Маналі можна дістатися залізницею, дорогою та повітрям, і він має хороше сполучення з такими містами, як Нью-Делі та Чандігарх. Найближчий аеропорт — Аеропорт Бхунтар, яка розташована в 52 км від Маналі.

Залізнична станція Joginder Nagar розташована на відстані 166 км від Маналі. Вважається, що на Volvo та таксі зручніше дістатися до мальовничого пункту призначення.

Дивовижні враження від 14 100 футів.
Власне, історія почалася в одну нудну неділю, коли я спонтанно вирішив подарувати собі сольну подорож. Під час дослідження я дізнався про захоплюючий похід до перевалу Хампта. Я летів із Мумбаї до Делі, а потім сів на автобус Volvo AC до Маналі. Оскільки це була моя перша сольна подорож, я дуже цинічно поставився до довгої автобусної поїздки без знайомих облич. Дивно, але сольна поїздка закінчилася прямо в автобусі, оскільки корейська жінка, що сиділа поруч зі мною, їхала в похід на перевал Хампта. Це найцікавіша частина одиночних подорожей, коли ти рухаєшся сам, а повертаєшся додому, заводячи кількох друзів. Ділячись чудовими історіями подорожей, Альона розповіла мені, що це був четвертий раз, коли вона відвідала Індію.

Після Маналі ми обоє помчали до Rambaug Circle на Manali Mall Road, де ми зустріли наших інших членів групи та гіда. Того дня ми зупинилися в заброньованому готелі.

Збирайтеся, приготуйтеся, щоб зафіксувати наймальовничіші краєвиди на цій захоплюючій стежці

Наступного дня ми попрямували до базового табору – Маналі до Чіка через Джобру. Ми доїхали до певної точки і звідти почали трекінг. Коли ми почали, почався дощ. На щастя, ми несли парасолі. Ми піднімалися через ліс і соковиті зелені луки. Оскільки це був тільки перший день походу, я буквально задихався. У той момент я відчув, що мені слід було краще потренуватися протягом місяця, перш ніж сказати «так» цій пригоді. Однак чарівне видовище широкого спектру дезодарів і дубів на шляху може змусити вас відчути себе бадьорими. Схил видався дуже легким для моєї корейської подруги, яка постійно посміхалася, бо була вражена такою первозданною красою природи!

Через 3 години ми досягли Чіка, яка була ідеальне місце для відпочинку серед тихого оточення.

Увечері наш керівник походу ознайомив нас з програмою та роздав карту маршруту. Увечері я зафіксував чудові краєвиди на свою цифрову дзеркальну фотокамеру, яку нещодавно подарував мій батько. Пізніше ми насолоджувалися вечерею в таборі.

Ми прокинулися з приголомшливим видом на схід сонцята після того як Chai та Parathas, ми всі були налаштовані поїхати у довгий trek. Незважаючи на те, що шлях був дуже складним, краєвиди долини, річки та луки зробили все легше. Знаєш, що? Я добре впорався з крутою стежкою, яка була вкрита снігом. Ми досягли Балу Ка Гера. Табір було організовано на висоті 11 900 футів з потоком з одного боку та річкою, що тече з іншого.

Balu ka Ghera, найкрасивіший кемпінг!

День 3 був останнім! Найважчий, але найзахоплюючий, ми збиралися підкорити Хампту сьогодні! Багато з нас були схвильовані та нервовані. Ми взули снігові черевики, дістали трекінгову палицю та пішли до наміченого кінця. Я перестрахувався, оскільки здебільшого трекінгував у середній групі. Зелена долина прокладала наш шлях до крижаних гір і льодовиків.

Йога в Shia Goru

Ми нарешті дісталися Гампти. Там був сильний туман, тому ми повинні були рухатися вперед якомога раніше. Ми простояли там 20 хвилин і спустилися до Shea Goru. Це була слизька дорога, і багато членів групи котилися вниз, коли падали на землю. А потім ми не могли стримати свій сміх. Ми створили теплий куточок спогадів, натиснувши безліч фотографій, які я навіть не міг порахувати. Коли ми приїхали на місце, то побачили, що наші гіди влаштували в нашому таборі вечір багаття. Тож того вечора ми співали й танцювали разом!

На 5-й день ми рушили до Чатру, і це було місце, яке дало нам можливість зафіксувати найпрекрасніші види, які ми лише коли-небудь мріяв. Долини Лахаул-Спіті та хребтів Пір-Панджал додали чарівності красі цього місця. Зокрема,Чатру є базовою точкою для трьох місць, а саме долини Спіті, перевалу Хампта та перевалу Ротанг. Ми провели ніч у Чатру.

The glorious Chandratal lake

Наступного ранку нам довелося попрощатися деяким дійсно хорошим людям що ми зустріли на trek. Зробивши селфі та обмінявшись теплими обіймами, я сів у таксі, яке відвезло мене до чудового Озеро Чандратал,яке називають перлиною гір. Вважається, що озеро було домом для одного з Пандав – Юдхіштхіра, старший син Кунті. Побачивши найчистішу форму природи, я повернувся в Маналі.

Факти|Цифри

Знайте про мобільний зв’язок і банкомат
Ви повинні знімати гроші в банкоматі в Маналі або Пріні. Після Пріні послуги банкомату недоступні. Тому, якщо є ймовірність не вистачати грошей, краще брати звідси.

Мобільний зв’язок досить хороший до Пріні, але далі ви не отримаєте такої можливості. Ви повинні переконатися, що всі ваші важливі дзвінки зроблені.

Зверніть увагу на температуру та час походу
Найкращий час для відвідування перевалу Хампта – з З червня по серпень і з вересня по жовтень. Суворі кліматичні умови змінюються на великих висотах, тому важливо вибрати правильний час для акліматизації. Існує ймовірність того, що ви станете свідком сильного снігопаду та дощу під час сезону мусонів.
Червень – серпень: температура коливається від Від 20 °C до 15 °C вдень і від 7 °C до -2 °C вночі.
З вересня по жовтеньТемпература повітря вдень від 15°C до 10°C, вночі від 5°C до -5°C. Протягом цього періоду мандрівники можуть насолоджуватися чудовими краєвидами засніжених гір.

Що мати з собою

• Свети, теплі куртки, шапки та рукавички
  • Трекінгове взуття, 6-7 пар шкарпеток
  • Трекінг полюс, павербанк
  • Сонцезахисний лосьйон
  • Пляшки з водою, рюкзак, енергетичні батончики та напої
  • A пара сонцезахисних окулярів, фотоапарат
  • Основні туалетні приналежності, постільна білизна
  • Спалах (із запасними батареями)
  • Засіб від комах, аптечка екстреної допомоги
  • Аптечка, бінокль, спальний мішок

Маєте час? Перегляньте ці пам’ятки поблизу!

• Храм Сіялі Махадева
  • Монастир Гадхана Текхоклінга Ґомпа
  • Музей культури Гімачал & Народне мистецтво
  • Водоспад Рахала та Джогіні
  • Беас Кунд
  • Храм Тріпура Сундарі
  • Долина Соланг
  • Rohtang Pass

Не забудьте взяти з собою Ваші документи
Ви повинні мати при собі посвідчення особи та фотокопії посвідчення водія або посвідчення виборця чи паспорта (разом із візою для неіндійських мандрівників ). Фото на паспорт обов’язкове. Якщо мова йде про вашу придатність до походу, можливо, вам знадобиться показати медичну довідку, підписану вашим лікарем.

Hampta Pass — найкращий досвід у моєму житті! Це додало мені впевненості, оскільки розвіяло всі мої вагання щодо самостійної подорожі. Природний ландшафт, дивовижна туристична група та доброзичливі місцеві жителі подарували мені купу прекрасних спогадів, які назавжди залишаться в моєму серці.

Мені цікаво дізнатися більше про похід у Хімачал-Прадеш? Прочитайте деякі з інших наших блогів!

Triund Trek: http://www.adventurenation.com/blog/triund-trek-unraveling-himachal-pradeshs-treasure-trove/

Похід Касол-Хірганга: http://www.adventurenation.com/blog/kheerganga-where-the-mountains-meet-the-moon-kasol-to-kheerganga -trek/

Sar Pass Trek : http://www.adventurenation.com/blog/sar-pass-trek-a-little-heaven-in-parvati-valley /

Теги: Пригоди в Гімалаях пригоди в Індії Hampta Pass Трекінг трекінг в Гімачал-Прадеш Трекінг в Індії

Про автора

vanika Vanika Sumbly закінчила Делійський університет із спеціальність англійська література. Вона вважає, що подорожі – це справді найкращий спосіб пасивного дослідження себе. І писати про це — активне дослідження. Попередній дописRoopkund Trek: A Journey До незвичайного «Озера-скелета», яке залишилося замерзлим у минуломуНаступна публікаціяTriund Trek: справжня скарбниця для любителів пригод!

admin

Published by

Recent Posts

Роль жінок у детективних романах: як вони змінюють жанр

Детективний жанр, як і багато інших літературних жанрів, зазнав значних змін з плином часу. Переслідування аделіни -…

6 днів ago

Эффективные решения для утепления домов

Теплоизоляция дома играет важнейшую роль в обеспечении комфорта и энергосбережения. Утепление помогает не только сохранить…

1 тиждень ago

Жалюзи на окна день-ночь: идеальное решение для вашего интерьера

Когда вы ищете оптимальное решение для окон, которое сочетает в себе функциональность и стиль, жалюзи…

2 тижні ago

Як пришвидшити висихання стяжки для підлоги: що можна і не можна робити?

Стяжка для підлоги важлива в будь-якому ремонті та безпосередньо впливає на якість покриття та довговічність усієї…

Плюсы покупки билетов на поезд онлайн

Путешествия на поезде остаются одним из самых популярных и комфортных способов перемещения. Однако традиционный процесс…

2 тижні ago

Вентилятор для санузла и газовый котел – необходимые элементы любого дома

Вентилятор для санузла https://bt-service.ua/ventiljatory/vityazhni-ventilyatori-dlya-sanvuzla-tualetu и газовый котел — два устройства, которые на первый взгляд кажутся…