Цікаво

• Домашня сторінка
  • Світ пригод
  • Kheerganga – Де гори зустрічаються з місяцем

Kheerganga-Там, де гори зустрічаються з місяцем

• Про
  • Останні публікації

Мінакші

Останні публікації автор Мінакші (переглянути все)

• Касол – це місце для походів вашої мрії, ось чому – 23 червня, 2018
  • 5 головних речей, які зроблять вашу велосипедну подорож Ладакхом незабутньою– 18 червня 2018 р.
  • Збережіть дати для цих великих гімалайських походів: перевал Рупін, Гоеча-Ла тощо – 11 червня 2018 р.

Поділитися

У штаті Хімачал-Прадеш розташоване прекрасне місце під назвою Керганга (3500 м) на самому кінці долини Парваті Сильван-Хіллз , де, як вважається, Господь Шива медитував тисячі років. Пишна зелень гір, елегантна річка Парваті та мальовниче небо, безсумнівно, є довгоочікуваною насолодою для очей і душі мандрівника.

Місце має релігійне значення як для індуїстських, так і для сикхських паломників. Керганга, розташована за 22 км від Манікарану, популярна завдяки своєму джерелу з гарячою водою навіть під час сильного снігопаду, і купання в ньому – це незабутній досвід, який ви обов’язково оціните. Під час походу стежка розкриває популярні туристичні напрямки, такі як Водоспад Рудра Наг і храм Шіва. Ви повинні йти вперед за Kasol – Подорож Кхірганга, щоб відчути спокій у заспокійливих видах великих Гімалаїв.

Захоплююча краса Хірганги Захоплююча краса Хірганги

Як так назвали “Кірганга”< /p>

Деякі вважають, що це був син бога Шиви, Картікейя, який прийшов сюди після поразки в перегонах своєму братові Ганеші. Він перебував у «самадхі» (медитації) тисячі років. Це був Господь Шива, який намагався спокусити свого сина, випустивши потік Хір (рисовий пудинг), щоб повернути його. Справжнє значення слова Kheerganga — «молочно-біла священна вода».

Похід до Kheerganga

Майже три роки тому, коли я поїхав до Касолу з групою друзів мого дитинства, я почув про Хіргангу від людей, які поверталися з походу. Вони сказали нам, що, незважаючи на очевидні труднощі, похід був неймовірним досвідом, який залишиться в пам’яті на все життя. Відтоді Керганга була в моєму списку місць, доки нарешті не з’явилася нагода.

Минулого місяця я вирішив піти в похід, і, зібравши речі, я пішов на стадіон Шиваджі, звідки я мав сісти на швидкісний туристичний автобус о 22:00. Я зручно одягнув навушники, увімкнув музику та вмостився назад. Ми зробили піт-стоп у Murthal на вечерю, де я насолоджувався Pyaaz Parathe з солоним огірком і сиром, а потім ми знову вирушили в дорогу. Це був перший раз, коли я подорожував сам, тому моє перехвилювання майже не давало мені спати в автобусі.

Ранок почався з приголомшливого краєвиду сходу сонця, яким я насолоджувався з місцевої Даби, де ми смакували чай і бутерброди. Перетнувши вибоїсту дорогу Манікаран і Касоль, автобус висадив мене на зупинці Касоль близько 14:00. Я зустрів нечисленних інших людей на автобусній зупинці, хто планував похід до Хірганги о 14:00. Замість того, щоб відповісти їм «так», я вирішив знайти готель для ночівлі в Касолі, оскільки хотів повністю відпочити під час подорожі. Відпочивши 2 години, я прогулявся вулицею Касоль, яку також називають «Маленьким Ізраїлем» через численні вивіски з написами на івриті та різноманітність смачних ізраїльських страв, які подають у ресторанах і кафе.

Наступного дня я розпочав свою експедицію о шостій ранку після того, як узяв тост із ресторану готелю. Спочатку я відвідав сусідній храм, де зустрів свого гіда, який мав 8-річний досвід трекінгу. Ми поставили собі за мету дістатися Хірганги до полудня. З храму ми переїхали до Барсаїні, базового табору, який також є місцем злиття річок Парваті та Тош. На нашому шляху до вершини ми пройшли крізь величний краєвид разом із чудовою природою. Ми пройшли кілька дерев’яних мостів, складні місцевості та слизькі повороти. Я зафіксував кілька заворожуючих краєвидів неба, водоспадів і птахів на камеру. Ми дісталися до водоспаду Рудра Наг о 10 ранку, де залишилися на 15 хвилин, щоб помилуватися красою пагорбів.

Похід від Касола до Керганги Трекінг від Касола до Керганги

Ми також пройшли через села Калга та Пулга, де місцеві жителі заспівали для нас кілька народних пісень Гімачалі, і цей момент був справді божественним! Вони розповіли мені про свій спосіб життя, і місцеві жителі запропонували мені традиційну хімачалську пустелю, Мітту, яку готують з рису, неочищеного горіха, родзинок і сухофруктів. Далі маршрут став величним, з видами храмів, потоками води, квітами, глинобитними будинками та альпійськими деревами.

Ми вчасно дісталися зеленої галявини Хеерганга-Банг! Я освіжився в гарячому джерелі, яке змило всю мою втому та біль у ногах від подорожі. Того дня я вирішив переночувати в таборі. Щоб відзначити досягнення походу, вночі для всіх нас влаштували багаття. Гра в карти, антакшрі та танці задають правильний тон ночі. Це була ще одна безсонна ніч, коли люди були зайняті спілкуванням і обміном досвідом один з одним.

Трекінг в Хірганзі Трекінг в Хірганзі

Я спав близько 2 годин, і прокинувся від прохолодного ранкового бризу з чудовим видом на схід сонця та літаючих птахів. Після сніданку я пішов ще раз купатися в джерелі з гарячою водою. Після сніданку об 11:30 ми почали мандрівку назад до Барсаїні, що зайняло у нас 3 з половиною години, а потім ми повернулися до Касолу, який знаходиться всього за 3 км.

Речі з собою

• Сонцезахисні окуляри
  • Сонцезахисний крем
  • Трекінгове взуття та трекінгова палиця
  • Засіб від комарів

• Барсаїні до Хірганги: 12 км

kheerganga_4

Про що слід пам’ятати

• Уникайте коротких шляхів у горах
  • Залиште найменший екологічний слід, вирішивши не смітити на стежці
  • Стежте за своїми кроками біля слизького гарячого джерела
  • У Kheerganga немає мобільних мереж

• The Woodward Two
  • Готель Sandhya, Касол
  • Parvati River Kasol

Пориньте в омолоджуючу сутність долини Пін Парваті, досліджуючи захоплюючі краєвиди Керганги, вирушаючи з Касолу. Розслабтеся та розпустіться в обіймах природи.

Поділитися

Про автора

client-photo-1 Мінакші Я щаслива людина, яка любить читати, писати та подорожувати. Садівництво та смачна їжа – це інші речі, які мене захоплюють. Мій життєвий девіз простий: «Люби те, що робиш, і роби те, що любиш». Попередній дописStok Kangri Trek: An Пригоди в безлюдній білій країні чудес ЛадакхНаступна публікаціяTriund Trek: розгадка скарбів Гімачал-Прадеша