Цікаво

• Домашня сторінка
  • Світ пригод

Кайлаш Мансаровар Ятра пропонує спокій і захоплюючий природний шарм

Гора Кайлас у всій своїй могутності та божественності

• Про
  • Останні дописи

vanika

Останні публікації автор: vanika (переглянути все)

• Фотоблог: Chadar Trek (3328 м) – це зачаровує подвиг! – 29 червня 2018 р.
  • Поради рятувальників: планування походу до базового табору Евересту (EBC) – 27 червня 2018 р.
  • Багато пригод у прекрасному Бір Біллінгу< span> – 24 травня 2018 р.

Поділитися

Розташована на висоті 21 778 футів, велична гора Кайлаш, як кажуть, є обителлю бога Шиви, якого називають «руйнівником зла». Велика гора розташована в південно-західній частині Тибетського плато Гімалаї. Крім того, розташований неподалік від озер Ракшаста та Манасаровар, Кайлас прокладає шлях для чотирьох великих річок Азії, тобто Брахмапутри, Інду, Сатледжа та Карналі.

Тому Кайлаш Мансаровар Ятра одночасно служить паломництвом для затятих індуїстів і мандрівкою в чудові Гімалаї для мандрівників.

Найзахопливіша подорож!

< span style="font-weight: 400">Подорож до Кайлаш Парват — це не просто звичайна ятра, це досвід, який повністю змінює життя для тих, хто в неї взявся. Похід до цього захоплюючого, відокремленого, вічного та захоплюючого священного місця схожий на подорож усередину себе. Кайлаш Мансаровар Ятра – це враження на все життя!

Озеро Мансаровар Озеро Мансаровар

Розташоване на висоті 15 015 футів, смарагдово-зелене та священно-блакитне Озеро Манасаровар знаходиться лише на відстані 20 км від Кайлаша Парват. Кажуть, що озеро є втіленням чистоти, яке має силу змити ваші гріхи та зцілити ваші рани.

Духовна подорож включає в себе сеанси медитації, сатсанги та бхаджани, за якими згодом послідує важкий, але захоплюючий похід до Північної стени Кайлаша. Ви отримаєте можливість на горі Кайлас помедитувати в присутності Всемогутнього.

Приховані коштовності на шляху Кайлас
У цій подорожі можна відвідати найвище місто світу та столицю Тибету, Лхасу. По дорозі до Кайлаша є кілька туристичних пам’яток, таких як храм Джокханг, вулиця Бхакор, монастир Сера, палац Потала та жвавий ринок Лхаси.

Можна насолодитися приголомшливими мальовничими видами Дарчен, Діракпхук і Зуктулпук.

Моя подорож до Священної гори
Ми всі прибули до Міжнародного аеропорту Трібхуван, який розташований за 6 км від центру міста. Діставшись до аеропорту Катманду, я спершу зустрів свого представника туру, він тепло зустрів мене, а потім ми поїхали до заброньованого готелю. Я завершив усі умови реєстрації та пішов розслабитися після обіду. Пізніше представник туру познайомив мене з 9 іншими мандрівниками, які мали намір здійснити цю захоплюючу подорож. Потім він ознайомив нас із розкладом програми. Коли сеанс закінчився, я думав прогулятися в саду готелю.

Наступного дня ми прокинулися з приголомшливим краєвидом сходу сонця в долині, який відлунював приємним звуком щебетання птахів. Після цього я насолодився апетитним сніданком у ресторані готелю. Наш гід прийшов до готелю та поінформував нас про сьогоднішній маршрут, а потім повів нас до найсвятіших храмів Непалу, Пашупатінатх і Будханілкантхприсвячені Господу Шиві та Господу Вішну відповідно. Наш обід був організований у непальському ресторані, де ми смакували автентичні делікатеси, такі як Тупка, Сел Роті та Момос. Ми також відвідали Музей Патана та Музей Тарагаона.

День 3 включав 6 годин автобуса подорож від Катманду до Дхунче. Незважаючи на те, що нерівний шлях був досить важким для впоратися, дорога через величні гори була прекрасною. Єдине, що спонукало нас, це знайомство з рідкісними пам'ятками природи подалі від міської суєти. Ми провели ніч у заброньованому пансіонаті. Наступного ранку, поласувавши смачними парантами та сиром, ми рушили до Расуваґаді, місця, звідки розпочався початковий похід. Рухливі хмари, пишні зелені гори та прохолодний вітер додавали азарту нашій подорожі. Після кількох годин ходьби ми дісталися перевалу Ліпулехде ми чекали, поки китайська влада завершить будівництво імміграційних об’єктів. Після 1,5 годин моніторингу з боку офіційних осіб ми сіли в автобус, який відвіз нас до Кіронга. Ми провели ніч у lodge у Kyirong. Ми досліджували ринки Kyirong та монастирі на 5-й день.

Наступного дня під час переїзду в Донгба відкриваються мальовничі краєвиди гірської місцевості та блакитного озера Піеко-Цо та Ярлунг Зангпо ( річка Брахмапутра) працювало як свято для наших неозброєних очей. Через 7 годин ми дісталися гостьового будинку Dongba для ночівлі.

Тепер це був день для походу до найвищого та найсвятішого озера в світі, озера Мансаровар. Спочатку ми перетнули перевал Маюмла, де пообідали. Пізніше ми дісталися округу Праянг і залишилися там на 15 хвилин, щоб мигцем побачити вражаючу гору Кайлас.

Вид на блакитне та смарагдово-зелене озеро був приголомшливим. Поєднання засніжених гір, неймовірних краєвидів піщаних дюн і білих хмар було просто величним і справді захоплюючим. Це був духовний день роздумів і молитов. Я відчув відновлювальне й очищувальне занурення в найчистіше озеро, яке, як кажуть, має силу змити всі наші гріхи. Ми залишилися ночувати в таборі, розташованому на березі озера. Наступного ранку настав час підготуватися до походу, який був як випробувальним, так і корисним.

Ям ДварЯм Двар

Ми зібрали свої речі та поїхали до початкової точки походу, Ямадвара, а потім пішли до Дірапука. По дорозі ми спостерігали монастирі на вершинах скель і каравани яків, що м’яко блукали по засніжених перевалах. Нарешті настав час відчути потужний і невимовний феномен цієї священної гори. Протягом півгодини ми насолоджувалися вишуканістю та неосяжністю езотеричного Кайлаша. Ми ночували на його базі.

Зупинення в ДірапукхуЗупинившись у Дірапукху

На 8-й день ми переїхали з Дірапука на північну сторону Кайлаша для медитації, а потім повернулися до Дірапук. Потім ми повернулися в Манасаровар і провели ще одну ніч серед гір і прекрасного озера.

Наступного ранку подорож до < strong>Zuthulphukрозпочався з крутого підйому на Долма-Ла Хай

Поділитися Теги: IncredibleIndia Kailash Mansarovar Kailash Mansarovar Yatra MtKailash

Про автора

client-photo-1 Ваніка Ваніка Сумблі закінчила Делійський університет за спеціальністю англійська література. Вона вважає, що подорожі – це справді найкращий спосіб пасивного дослідження себе. І писати про це — активне дослідження. Попередній дописЛадакська мотоциклетна експедиція: гонитва Дорогою мрій на велосипедіНаступна публікаціяВідпочинок на вихідних у Долині квітів — це короткий ‘n солодкий відпочинок