Цікаво

Kasol-Kheerganga Trek: подорож до обителі Господа Шиви та природного басейну з гарячою водою

• Домашня сторінка
  • Світ пригод
  • Подорож Касол-Кірганга: подорож до обителі Господа Шиви та природного басейну з гарячою водою

Подорож Касол-Кірганга: подорож до обителі бога Шиви та природного басейну з гарячою водою

In Tosh

• Про
  • Останні публікації

Мінакші

Останні дописи від Мінакші (переглянути всі)

• Касол – це місце для походів вашої мрії, ось чому – червень 23, 2018
  • 5 важливих речей, які зроблять вашу поїздку на велосипеді в Ладакх незабутньою – 18 червня 2018
  • Збережіть дати для цих Великі гімалайські походи: перевал Рупін, Гоча-Ла тощо – 11 червня 2018 р.

Знаходиться на висоті < strong>3500 м, Керганга розташована глибоко в долині Парваті в штаті Хімачал-Прадеш. Вважається, що син бога Шиви Картікейя медитував тут тисячі років. Під час походу від Касолу до Хеерганги ви можете відчути рідкісне поєднання: ви купаєтеся в гарячому джерелі, поки околиці прохолодні та вкриті снігом.

Крім того, приголомшливі краєвиди гір, водоспадів, гірських тварин, дубів і дезодарів є незабутнім святом для очей мандрівника. Маршрут відкриває кілька найзахопливіших напрямків, таких як водоспад Рудра Наг і храм Шів.

Безтурботний візит до Керганги
Похід до чарівної долини Парваті все ще здається мрією. Я хотів, щоб це місце залишалося таємницею, оскільки я не міг зупинитися на уявленнях про ці величні долини, гірських козлів, зелені пишні гори та спокійні дубові ліси.

webp-net- стиснути зображення-9

Моя подорож до Хірганги почалася, коли я разом із молодшою ​​сестрою сів на таксі з Пахарганджу в Делі до Касолу. Після 12 годин виснажливої ​​подорожі та подолання 550 км ми нарешті дісталися Касоля. Касол є одним із найулюбленіших місць серед молоді, проте ми вважали за краще переїхати до Тош, сусіднього села.

In ToshУ Тош

Ми мали Aaloo parathas у ресторані Sasi та тоді ми продовжували рухатися вперед. На стежці не було доріг, ми йшли зеленою землею й дісталися красивого села Тош.

У перший день ми хотіли якомога більше відпочити. Увечері ми відвідали місцеві базари, насолодилися місцевими делікатесами та кавою в сусідній амстердамській кав’ярні. Ми грали в бадмінтон із місцевими дівчатами, дарували їм шоколадні цукерки та клацали з ними кілька фотографій. У Тоші селяни сидять разом після довгого робочого дня та курять чилум.

kasol_to_kheerganga__cpozp

Наступного дня гострі відчуття від походу Хірганга почалися з Баршаїні, яка оповита пишними зеленими деревами. Крім того, це місце злиттярічок ПарватііТош. До базового табору приїхали о 10 ранку. Ми смачно снідали в кафе «Прем». Звідти ми прогулялися чудовим краєвидом і насолоджувалися чудовими видами природи. Під час походу ми пройшли кілька дерев’яних мостів, водоспадів і хуторів.

Табір під час походу з Kasol to KheergangaКемпінгом під час походу від Kasol до Kheerganga

Ми обидва зробили кілька дивовижних знімків на нашу цифрову дзеркальну камеру. Після двох годин помірного шляху ми прибули до Rudra Nag і зупинилися там на деякий час, щоб помилуватися красою природи. Цей сліпучий змієподібний водоспад вважається однією з головних туристичних визначних пам'яток Долина Парваті. Тут ми зустріли місцевого жителя, який розповів нам, що є й інші села, наприклад, Калга, ПулгатаТулга. Він сказав, що тисячі років тому був дуже могутній демон Тадкасура, який переміг Деваса. Потім деви відвідали Брахму, який сказав їм поклонятися Махадеві. Саме Махадеві сказав їм: ‘Я незабаром перевтілюсь і вийду заміж за Господа Шиву, а потомство переможе демона’.

Пізніше ми продовжували сходження 3 години. Ми йшли за відмітками, вибитими на деревах; стежка була досить важким підйомом. Моя сестра щонайменше п’ять разів ставила мені те саме запитання: «Як далеко нам потрібно піднятися за день?» Дивно, але перед тим, як вона запитала те саме ще раз, ми раптом натрапили на табличку з написом «Ласкаво просимо до Керганги».

зелений луг Хергангабув прямо перед нами. Чекати було нічого, ми залишили сумки в наметах і освіжилися в гарячих джерелах. Це просто змило втому від поїздки. Цей басейн був поділений на секції, одну для чоловіків, а іншу для жінок.

Пізніше ми відвідали печеру Картікейя та піднесли молитви Господу Картікейя. Чудова погода, вид на могутні вершини, зелені ліси, привітні місцеві жителі та лікувальна вода гарячих джерел зробили нашу подорож вартою. Ми провели ніч у нашому кемпінгу в Керганзі.

Наступного ранку ми прокинулися з чудовим видом на схід сонця. Знову прийнявши ванну в божественному басейні з гарячою водою, ми спустилися до Касолу тим самим маршрутом, яким ми йшли, щоб дістатися до Хеерганги. Для мене це був сповнений таємниць мандрівка, яка містила багато хвилювань і гострих відчуттів.

Найкращий час для відвідування
Кергангу можна відвідати з Касолу з березня по червень або з жовтня по листопад. У цьому місці цілий рік панує заспокійливий клімат. Погода залишається приємною, а влітку температура коливається від 15 – 22 градуси за Цельсієм, а взимку – від 3 до 10 градусів за Цельсієм.

Необхідно мати при собі речі першої необхідності

• Сонцезахисні окуляри та сонцезахисний крем
    • Трекінгове взуття та трекінгова палиця
    • Фотоапарат і ліхтарик
    • Засіб від комарів
    • Теплий одяг і дощовик
    • Аптечка

На тлі таємниці, прихованої у величній долині Парваті в Хімачал-Прадеш, було б справді захоплююче розгадати ці нерозказані історії самостійно. Крім того, прекрасні краєвиди лугів і густих дубових лісів роблять похід Касол-Херганга обов’язковим для кожного завзятого мандрівника.

Поділитися Теги: Пригода в Гімалаях пригода в Індії Хімачал-Прадеш НеймовірнаІндія кхірганга похід у Гімачал-Прадеш

Про автора

< img src="/wp-content/uploads/2024/01/a8ded5825143934eea4fcf38c42a0fc9.jpg" class="avatar avatar-110 photo" height="110" width="110" alt="client-photo-1" /> Мінакші Я щаслива людина, яка любить читати, писати та подорожувати. Садівництво та смачна їжа – це інші речі, які мене захоплюють. Мій життєвий девіз простий: «Люби те, що робиш, і роби те, що любиш». Попередня публікаціяЧому «Один не є Досить для базового табору гори Еверест: докладний звіт про EBC TrekНаступна публікаціяЛадакська мотоциклетна експедиція: переслідуйте дорогу мрій на велосипеді