Цікаво

• Про
  • Останні публікації

Geetika

Гітика — трудоголік, але ніколи не залишає шансу відпочити зі своєю другою половинкою. Завзятий блогер, вона любить знайомити любителів подорожей і туристів з різноманітними аспектами напрямків. Вона також любить проводити час зі своєю єдиною донькою, яку вона називає «своїм світом». =”80″ width=”80″ alt=”” />

Останні публікації від Geetika (переглянути всі)

• Ride The Приплив: рафтинг на річці Кундаліка – 20 червня 2018 р.
  • Походи в травень! – 7 квітня 2017 р.
  • Походи для початківців – Наш вибір – 30 березня 2017 р.

< /span>Share

Деякі спогади закарбувалися в нашій свідомості настільки глибоко, що залишайся з нами на все життя! І одним із таких чудових моїх спогадів є моя подорож уздовж Тибетської дороги Індостану з моєю улюбленою групою друзів. Це була ідея мого друга здійснити цю подорож. Спочатку ми всі трохи боялися, але зрештою всі погодилися; раді, що ми це зробили!

Побудована в 1850 році дорога Індостан-Тибет або Національне шосе 22 є, мабуть, одним із найбільш вражаючих подвигів людських зусиль, і потрібно проїхати нею, щоб справді це зрозуміти. Ця дорога починається з Амбали в Хар’яні та проходить через Чандігарх, Шимлу та долину Спіті, перш ніж, нарешті, згорнути в селі Кхаб на кордоні з Тибетом. Ця дорога, особливо якщо їхати високо в гори, є, мабуть, однією з найпідступніших у світі.

shutterstock_136780994 Долина Спіті

Отже, читайте далі та дізнайтеся, якою була наша подорож цією знаменитою Індостанською дорогою Тибету; Я просто сподіваюся, що це зацікавить вас, щоб незабаром вирушити в цю подорож!

Подорож починається з Чандігарха
Красиве місто Чандігарх було запланованою відправною точкою нашої подорожі. Таким чином, ми дісталися міста та зареєструвалися в готелі за день до початку нашої подорожі Індостан-Тибет. Це дало нам достатньо часу, щоб дослідити такі популярні визначні пам’ятки міста, як озеро Сухна та Сад каменів. Провівши чудовий час під час огляду визначних пам'яток, ми повернулися в готель, повечеряли та рано лягли спати.

Наступного ранку ми всі були дуже захоплені поїздкою і не гаяли часу, щоб дістатися заздалегідь запланованого пункту відправлення, де зустріли нашого водія-гіда для цієї подорожі. Гід був веселим хлопцем, що зробило нашу подорож ще приємнішою. Ми виявили, що він їздив Hindustan Tibet Road майже 6 років, зазвичай перевозячи таких любителів, як ми.

Перший етап нашої подорожі був досить гладким і приємним, доки ми не дісталися до міста Пінджор у Хар’яні. Звідси починалися звивисті дороги, які стали нашим постійним супутником протягом усієї цієї автомандрівки. До полудня ми всі зголодніли, тож зупинилися в дабі; і їв так, ніби завтра не було. Ми всі хотіли просто відпочити, але наш гід наполіг на тому, щоб ми продовжили нашу подорож, так що ми досягнемо Шимли до раннього вечора; і ось як воно пішло. Щойно ми дісталися Шимли, ми зареєструвалися в готелі та трохи відпочили, перш ніж попрямувати на знамениту Молл-роуд, а потім на Рідж. Будівлі британської епохи в місті були радістю для очей, як і дороги без руху. Провівши весь вечір за покупками та спробувавши місцеві делікатеси, ми повернулися в готель і залишилися ночувати.

Дуже популярна Церква Крайст у ШімліДуже популярна церква Христа в Шімлі

Подорож продовжується
Після комфортного сну напередодні ввечері ми розпочали другий день нашого туру з легкого сніданку. Після цього ми поїхали до села Сарахан, де знаходиться знаменитий храм Бхімакалі; це один із шанованих Шактипіт. Дорога, що вела до цього маленького села, була обсаджена кількома дубами та соснами, що робило дорогу такою приємною. Ми поспішно помолилися в храмі, перш ніж переїхати до наступної зупинки – міста Сангла в районі Кіннаур.

Поїздка від Сарахана до Сангли була справді гіпнотизуючою завдяки мальовничим краєвидам річки Сатледж. Природна краса Сангли просто захоплювала дух; ми були збиті з пантелику щодо того, чи варто нам лише сидіти й милуватися цим, а не відвідувати місцеві храми. Зрештою, ми зробили обидва, перш ніж продовжити нашу подорож до іншого мальовничого місця в районі Кіннаур – Читкуль. Читкуль справді є раєм для фотографа з високими горами навколо, а засніжені Гімалайські гори видно на відстані.

Мальовнича долина СанглаМальовнича долина Сангла

Після цього фантастичного дня ми поїхали назад до Санґли та провели ніч у готелі.

Поїздка до долини Спіті
На третій день нашої подорожі ми вийшли з готелю в Сангла та попрямували до мальовничого села Калпа, проминувши прекрасний Реконг Пео. У Reckong Peo іноземні громадяни, які бажають потрапити в долину Spiti Valley, можуть отримати необхідний дозвіл. Ми проїхали ще 7 км від Реконг-Пео, щоб дістатися до всіяної соснами Калпи. Згідно з легендами, це місце було зимовою обителлю бога Шиви. Заворожуючий ландшафт цього місця достатньо, щоб змусити милуватися ним годинами.

Через деякий час у Калпі ми поїхали до села Коті, щоб помолитися в храмі, присвяченому богині Чандіці. Звідти ми продовжили нашу подорож до іншого вражаючого села Хімачал-Прадеш – Нако, яке лежить приблизно на 3657 м над рівнем моря. Коли ми їхали до Нако, ми побачили раптову зміну в околицях; він ставав коричневим із зеленого. Досягнувши міста Пух, ми, як і багато інших, заправили бак свого автомобіля перед тим, як продовжити рух до Нако. Однією з визначних пам'яток цього села є монастир Нако. Ми дійсно відвідали цей монастир, а потім провели трохи спокійного часу на озері Нако, перш ніж усамітнитися в пансіонаті.

Перший вид на величну долину СпітіПерший вид на величну долину Спіті

Дослідження краси Спити
Після чудового нічного сну та смачного сніданку ми вирушили до маленького містечка Табо, де знаходиться монастир Табо, який входить до списку ЮНЕСКО. Діставшись до цього міста, ми знайшли час, щоб відвідати цей приблизно 1000-річний монастир, і це справді було гарним рішенням.

Пізніше ми почали нашу подорож до села Дханкар, яке красиво стоїть на вершині злиття річок Спіті та Пін. Це місце відоме своїм 1200-річним монастирем Дханкар. Завдяки своєму розташуванню він був оголошений одним із 100 найбільш загрозливих місць у світі. Після відвідин монастиря, досягнувши Дханкара, ми здійснили невеликий похід до розташованого тут озера. Після цього виснажливого дня ми вирушили до нашого пансіонату в Дханкарі на вечерю та ночівлю.

Експедиція в долині Спіті триває
П’ятий ранок нашої подорожі розпочався з гарячого сніданку, після чого ми поїхали до іншого мальовничого місця в долині – високогірного села Лалунг, яке знаходиться біля підніжжя гір Тангмарг. Місцеві жителі вірять, що ці чудові гори є домом для їхнього Бога. Тут ми відвідали монастир Лалунг, де зберігається трикутна статуя Господа Будди.

Величний ідол БуддиВеличний ідол Будди

Провівши деякий час у Лалунгу, ми рушили до села Демул, яке досить відрізане від інших сіл долини. У цьому хуторі проживає не більше 50 сімей. З Демуля ми продовжили рух до Кази і до вечора дісталися туди. Досягнувши Кази, все, що ми змогли зробити, це заселитися в готель і спати; ми були надто втомлені, щоб навіть їсти!

Монастир Кі – свята обитель у серці Гімалайських гір
Після 5 днів безперервної подорожі ми були виснажені, але це не вплинуло на настрій. Ми були готові до ще більшого хвилювання та веселощів. Після сніданку ми поїхали з Кази, щоб відвідати, мабуть, одну з найкрасивіших святинь цього регіону – монастир Кі. Хоча ми зупинилися лише біля підніжжя пагорба, де він розташований, було цілком очевидно, що цей монастир займає важливе місце в серцях послідовників буддизму. Він є найбільшим у своєму роді в долині Спіті та лежить на висоті приблизно 4165 м.

Ворота до монастиря Кі Ворота до монастиря Кі

Витративши деякий час на зйомку фантастичних краєвидів регіону на наші камери, ми вирушили до Кіббера, одного з найвищих заселених сіл у світі. З монастиря Кі нам знадобилася приблизно година, щоб дістатися туди. У цьому переважно фермерському селі проживає близько 80 родин. Провівши деякий спокійний час у Кіббері, ми повернулися до нашого готелю в Каза на нічліг.

Високо в гори
Сьомого ранку нашої подорожі ми були надто схвильовані! чому Тому що ми повинні були їхати в найвище село в Азії – Комік (близько 4300 м)! Це село з населенням не більше 84 людей більшу частину року залишається відрізаним від решти регіону через сильний снігопад. Засніжені гори та м’які коричневі пасовища по всьому ландшафту варті захоплення, а також його знаменитий монастир Комік. Ще одна цікава річ, яку можна зробити тут, це помітити поширених тварин, які зустрічаються в цьому регіоні, таких як тибетський вовк, скельний голуб, блакитна вівця, руда лисиця та гімалайський грифон. Хоча ми не змогли помітити жодної з цих тварин, ми відвідали монастир.

Після цього ми вирушили до старовинного села Лангза. Це село, якому понад 1000 років, є місцем, де можна погуляти та зробити фантастичні фотографії природи. Провівши гарний час у Langza, ми поїхали назад до Кази, щоб переночувати.

A Buddhist Temple in KazaБуддійський храм у Kaza

Зворотна подорож із Kaza
Після сніданку з важким серцем ми почали їхати назад до Калпи. Краса та спокій, свідками яких ми були та які ми відчули за останні пару днів, були настільки приголомшливими, що нам було важко переконати себе повернутися до нашого нормального життя. Коли ми їхали до Кальпи, ми довго мовчали; у наших серцях ми всі хотіли сказати нашому гіду, що давайте розвернемося, давайте не йти до Кальпи. Уже майже стемніло, коли ми дісталися Кальпи. Ми були втомлені; ми якось набрались сміливості повечеряти, перш ніж лягти спати.

Погляди, з якими ми не хочемо прощатися!Краєвиди, з якими ми не хотіли прощатися!

Передостанній день
Передостанній день нашої подорожі почався з легкого сніданку, після якого ми поїхали в Шимлу. Хоча по дорозі ми зупинилися в Нарканда на ніч. Нам знадобилося майже 6-7 годин, щоб дістатися до Нарканди з Калпи. Це місто в районі Шимла відоме своєю мальовничою красою, особливо завдяки своєму розташуванню між долинами Гірі та Сатледж. Це місце також відоме як Ворота в Країну Яблук.

Закінчення пам’ятної подорожі
В останній день цієї чудової та захоплюючої подорожі, ми поїхали назад із Нарканди до міста Чандігарх; весь час насолоджуючись мальовничими краєвидами. Нам знадобилося приблизно 5-6 годин, щоб подолати відстань приблизно 180 км між Наркандою і Чандігархом. Ми відпочили цілий день у Чандігарі, а потім розійшлися по домівках, які, чесно кажучи, ніхто з нас не сумував під час, напевно, найкращої подорожі в нашому житті!

< /span>Поділитися Теги: Adventure AdventureTravel Гімачал Гімалаї Індія RoadTrip Spiti Travel Подорож

Про автора

client-photo-1 Джітика Джітика – трудоголік, але ніколи не залишає шансу відпочити зі своєю половинкою . Завзятий блогер, вона любить знайомити любителів подорожей і туристів з різноманітними аспектами напрямків. Вона також любить проводити час зі своєю єдиною дочкою, яку вона називає «своїм світом». Попередній допис< /span>Як заробити гроші під час подорожіНаступна публікаціяЯ публіцист, і мені це подобається!