Categories: Цікаво

Похід на гору Вашберн у національному парку Єллоустоун з дітьми!

23 січня 2024 року22 січня 2024 року

Коли ми відвідали Йеллоустоун, ми знали, що хочемо зробити складний похід і з 6 маленькими дітьми похід на гору Вашберн у районі Великого каньйону Єллоустоун здавався хорошим вибором. Ми не ранкова сім’я, тому вирушили в похід лише після обіду.

**ПОРАДА: якщо ви плануєте піднятися на вершину, нам було рекомендовано вирушати в похід на початку дня, оскільки на початку дня менша ймовірність грози. Але це не спрацювало для нас. Ми зробили похід з моєю сестрою та її родиною, тож це було 4 дорослих та 6 дітей.

Зміст

Перемкнути

• Інформація про похід
  • Підготовка до походу
  • 1-ша частина походу
  • Оглядова вежа Mount Washburn
  • Похід униз Гора Вашберн

Інформація про похід

Стежка на гору Уошберн – це ЧУДОВИЙ похід, який підніме вас на вершину гори на 3 милі. Коли ви досягнете вершини, ви будете на висоті понад 10 000 футів (приблизно 1400 футів підйому під час походу)! Найкрутіша частина про це є пожежна оглядова вежа на вершині.

Ви можете зайти всередину та використати телескоп, щоб подивитися на Єллоустоун, і вони мають кілька зображень, які показують, на що ви дивитеся в кожному напрямку. Мені подобається, що в Єллоустоуні є так багато речей, як це!

Початок стежки на гору Вашберн розташований на північ від села Каньйон. Якщо вам знадобляться якісь припаси перед виїздом, ви можете зупинитися в селі, щоб отримати їх.

Ви повинні мати хороший рівень фізичної підготовки, щоб піднятися на гору Вашберн, і переконайтеся, що у вас є багато води!

**ПІДКАЗКА. Існує можливість здійснити коротший похід довжиною 4,5 милі, якщо ви починаєте похід із дороги Читтенден.

Примітки щодо безпеки

• Остерігайтеся блискавки над межею дерев.
  • Восени ведмеді грізлі можуть перебувати в цьому районі, шукаючи білокорих горіхів. Не рекомендується ходити по стежці у вересні та жовтні.
  • На стежці немає де взяти воду.

Підготовка до походу

Це приблизно 3 милі до вершини та 3 милі назад. І майже весь шлях ви йдете в гору. Переконайтеся, що у вас є спрей від ведмедів (ми не бачили жодного ведмедя грізлі, але ніколи не знаєте, і нам потрібен був наш спрей від ведмедів – продовжуйте читати, щоб зрозуміти чому!), воду та трохи закусок!

Ми розпочали похід від перевалу Данрейвен та припаркувались на стоянці Маунт-Вошберн. Діти були в жилетах рейнджерів, досліджували поясні рюкзаки та рюкзаки. Вони всі були готові йти!

1-ша частина походу

Перша частина походу мала дивовижні польові квіти – ми хотіли їх пробігти (ми цього не зробили)! Приблизно за 1/2 милі вгору діти знайшли круту скельну стіну, щоб піднятися.

Ми швидко зрозуміли, коли зупинялися, щоб зробити перерву, що не можемо робити це біля скелястої стіни, якщо хочемо, щоб діти фактично відпочиньте на хвилину!

Ми продовжували підніматися на гору. У кількох місцях можна було побачити оглядову вежу. Це виглядало так близько, але так далеко! На одній галявині Іван побачив лисицю! Більшу частину походу всі четверо несли дитину, тож це було нелегко!

Ми також хвилювалися через погоду, тому що здавалося, що наближається гроза, а ви не хочете йти над межею дерев на горі, коли відбувається гроза!

Одного разу ми подумали, що наближалися до вершини, а потім повернули за ріг і побачили: НІ, вежа була ще дуже далеко. Щойно я зайшов за ріг, я сказав «О, мій!», одразу за мною підійшла Меган і сказала те саме!

Ми продовжували рухатися. Коли ми почали наближатися до лінії дерев, почався грім. Хм… це недобре! Ми всі зупинилися на кілька хвилин під єдиними деревами, які змогли знайти, і чекали, як це закінчиться. Найсмішніше те, що одне з дерев, біля якого ми зупинилися, виглядало так, ніби в нього влучила блискавка!

Ми сподівалися, що стара приказка про те, що блискавка вдаряє в те саме місце лише один раз, була правдою! На щастя, буря швидко минула, і ми не побачили жодної блискавки.

Ми продовжили вгору. Як ви можете собі уявити, чим вище ми підіймалися, тим красивішими ставали краєвиди і тим вітряніше ставало. Ми повернули за ріг і побачили оглядовий майданчик!

Оглядова вежа на горі Вашберн

Ми піднялися на вершину гори Вашберн – швиденько сфотографував біля таблички – Шторм виглядав так, ніби повертався. Ми тримали дітей, щоб їх не здуло, було надзвичайно вітряно на вершині, коли ми пробиралися до оглядової вежі!

Коли ми зайшли, одна з пар, які пройшли повз нас під час підйому, почала плескати. Так, ми це зробили! Ми дістали наші закуски та повисіли на оглядовій вежі з місцевим бурундуком, який бігав навколо наших ніг. Вони мали оглядовий майданчик на другому поверсі оглядової вежі.

Я пішов перевірити це, зробив кілька кроків і сказав, що добре, я в порядку! Ви були дуже високо – там були перила, але я не вірив, що вони втримають мене від падіння! Усі інші перевірили це, і всі зробили те саме. Так, гаразд, побачив, що тепер витягніть мене звідси!

Було приємно трохи потуситися ВСЕРЕДИНІ пожежної оглядової станції, перш ніж ми почали наш похід назад. Всередині були інтерпретаційні експонати, на які ми могли подивитися. Плюс у них були карти, які показували нам, що ми бачимо. Звідси видно Єллоустоунське озеро!

По дорозі всі, повз кого ми проходили, розповідали нам про великого рогатого барана, який був на вершині. Ми досі нікого не бачили, тому нам було цікаво, куди вони поділися.

Піший спуск з гори Вашберн

Тоді, коли ми спускалися прямо під оглядовою вежею, ми їх побачили! Коли ми продовжували йти стежкою, ми раптом побачили, як один підняв голову на бік стежки. Ми всі зупинилися й тихо чекали.  Прямо перед нами через доріжку йшла ціла родина з немовлятами! Це було так круто бачити!

Ми продовжували йти вниз, поки не дійшли до повороту й побачили великого самця товсторога. Ми зупинилися, щоб дочекатися, поки він продовжить, АЛЕ він цього не зробив! Він розвернувся і пішов стежкою прямо на нас. Аааа!!

Ми схопили дітей і подерлися на схил гори зі стежки, щоб він міг пройти. Про всяк випадок у хлопців був готовий спрей від ведмедя, і коли він проходив повз, він лихо дивився на нас і пирхав. На щастя, він продовжував йти, і ми змогли піти далі. Це було страшно і круто водночас!

На цьому етапі діти вже досить втомилися, але, на щастя, ми спускалися вниз, тому ми грали з ними в деякі ігри під час прогулянки та розмовляли про все, що бачили. І, звісно, ​​у нас були Power Pellets (так звані Tic Tacs!).

Карсон впорався чудово й пройшов увесь шлях. Кеннон і Мелія чергували тих, хто був у рюкзаку, а Нокс був переважно в рюкзаку. Ми встигли назад до нашої машини та вирішили ми збиралися отримати pizza та пиво на обiд! Ми були виснажені, але нам сподобалося, і ми рекомендуємо його!

Перегляньте, чим ще можна зайнятися в районі Великого каньйону Єллоустоуну

Підготовка до поїздки в Єллоустоун

Пакувальний список Єллоустоуну: 17 речей, які ви захочете взяти з собою

Відпустка в Йеллоустоуні: 12-денний маршрут для відвідування & Навколо парку

11 причин відвідати рибальський міст Йеллоустоун

11+ цікавих речей, які можна зробити поблизу Тауер Рузвельт у Єллоустоуні

Старий Вірний Єллоустоун – 19 порад та речей Чим зайнятися

Йеллоустоун взимку: 11 головних речей, які варто знати та чим зайнятися!

9 чудових речей, які варто зробити у Західному Йеллоустоуні

Збережіть у своїй раді національних парків на потім

• Автор
  • Останні публікації

BryannaBryanna захоплено ділиться сімейними подорожами, щоб допомогти іншим більше подорожувати зі своїми дітьми! Понад 8 років вона постійно подорожувала на автофургоні з чоловіком і 4 дітьми, перш ніж вирушити за кордон у 3-місячну подорож із сім’єю.

Вона любить бути на природі та досліджувати нові місця, що стає ще краще, якщо робити це з родиною та друзями! Останні публікації від Bryanna (переглянути всі)

• Похід на гору Вашберн у національному парку Єллоустоун з дітьми! – 22 січня 2024 р.
  • Похід для дітей поблизу Ешвіля, Північна Кароліна – 20 січня 2024 р.
  • 5 речей, якими можна зайнятися з дітьми в Мамонтовій печері Кентуккі та поблизу неї – 17 січня 2024 р.

РОЗКРИТТЯ ІНФОРМАЦІЇ: ця публікація може містити партнерські посилання, тобто я отримаю комісію, якщо ви вирішите зробити покупку за моїми посиланнями безкоштовно для вас. Будь ласка, прочитайте моє повідомлення, щоб отримати докладнішу інформацію.

admin

Published by

Recent Posts

Роль жінок у детективних романах: як вони змінюють жанр

Детективний жанр, як і багато інших літературних жанрів, зазнав значних змін з плином часу. Переслідування аделіни -…

6 днів ago

Эффективные решения для утепления домов

Теплоизоляция дома играет важнейшую роль в обеспечении комфорта и энергосбережения. Утепление помогает не только сохранить…

1 тиждень ago

Жалюзи на окна день-ночь: идеальное решение для вашего интерьера

Когда вы ищете оптимальное решение для окон, которое сочетает в себе функциональность и стиль, жалюзи…

2 тижні ago

Як пришвидшити висихання стяжки для підлоги: що можна і не можна робити?

Стяжка для підлоги важлива в будь-якому ремонті та безпосередньо впливає на якість покриття та довговічність усієї…

Плюсы покупки билетов на поезд онлайн

Путешествия на поезде остаются одним из самых популярных и комфортных способов перемещения. Однако традиционный процесс…

2 тижні ago

Вентилятор для санузла и газовый котел – необходимые элементы любого дома

Вентилятор для санузла https://bt-service.ua/ventiljatory/vityazhni-ventilyatori-dlya-sanvuzla-tualetu и газовый котел — два устройства, которые на первый взгляд кажутся…