Categories: Цікаво

Point Grondine Park за чотири дні: Mahzenaging, Lyle Lake і Collins Inlet

25 вересня 2019 р. 1 жовтня 2019 р.Категорії пригоди, Кемпінгбеккантрі кемпінг, кемпінг, канада, каное, перші нації, кіларні, пойнт-грондайн, пойнт-грондайн-парк, подорож3 коментарі про парк Point Grondine за чотири дні: Mahzenaging, Lyle Lake та Collins Inlet

Цього року під час нашої щорічної подорожі мамою та дочкою в заміську місцевість ми хотіли вирушити далі на північ. Ми спробували Кілларні, але виникли труднощі з бронюванням потрібного нам маршруту для нашого періоду часу. Я подивився на парк Пуант-Грондайн, і це здавалося ідеальною можливістю спробувати його.

Парк Пуант-Грондайн, яким керують перші нації, знаходиться в заповіднику Віквеміконг. Наразі в парку пропонуються денні походи, пішохідна петля та каное. Я не знаю жодного іншого подібного парку, тож ми дуже чекали на нього!

Бронювання можна зробити, зателефонувавши в офіс гурту на веб-сайті або онлайн. В офісі була чудова інформація та поради. Бронювання здійснюється в кемпінгу, а не біля озера, на відміну від багатьох провінційних парків.

За тиждень до нашої поїздки офіс подзвонив, щоб вийти бл. ETA, щоб нас зустрів Охоронець сліду.

День перший

Оскільки Point Grondine ще не має офісу в парку, Trail Guardian зустрів нас на парковці. Наш охоронець стежки був дуже дружнім і навіть навчив нас трохи про історію регіону та перших націй. Як пощастило, вони в даний час пропонують човник каное trippers до озера замість того, щоб робити 1200m portage – наша подорож почалася легше, хоча ми повинні були б зробити це portage на зворотному шляху! Вони мають дозвіл на катер для човнів, що належить людям, які живуть на озері.

Ми стартували на озері Махзенагінг під ясним блакитним небом і легким вітерцем. На цьому озері є кілька будиночків і кемпінгів для туристів. Невдовзі ми досягли 110-метрового волоку. Тут є дамба і невеликий будиночок, але ми ніколи нікого не бачили в цьому районі. Перевезення було відносно легким, і ми пообідали, слухаючи водоспад перед тим, як продовжити вниз річку.

Річка Махзенагінг, після волоку, прекрасна зі скелястими берегами та деревами, що височіють над нею. Кілька ділянок звужуються тим, що ми вважали диким рисом, перш ніж знову відкритися. Річкою було легко веслувати, хоча довше, ніж очікувалося, з двома бобровими греблями, щоб перенести. Ще один короткий 50-метровий вантаж, і ми були на озері Лайл. Портаж був гарний, і ми витратили деякий час на нього, перш ніж продовжити.

Ми зупинилися в кемпінгу C3, який був одним із найкращих на озері, поступаючись лише груповому кемпінгу навпроти відкриття портажу – той КРАСИВИЙ. Єдиним недоліком C3 є небагато місць для розміщення намету та мало укриття від стихії. Ми пройшли повз сайт C2, який був справді нічим не примітним, і я б не залишився на ньому, якщо б нам не знадобилося або не було потрібно притулку. Ми розбили табір і купалися в озері, перш ніж повернутись рано – цієї ночі жодних нічних пожеж!

Другий день

Ми вирішили зробити базовий табір для цієї подорожі, тож другий день був дослідженням затоки Коллінз і каналу навколо острова Філіпа Едварда. Ми прокинулися вранці з хмарним небом і звуками дощу, що вдаряє по намету. Між поганою погодою та встановленням брезенту наш ранок почався пізно.

Незважаючи на пізній старт, ми головували вниз звужується до Lyle Lake. Озеро Лайл було красиве з невеликими скелями та деревами, що височіли над нами. Кемпінг C4 зараз закритий, але ви можете побачити, де він може бути. C5 був нічим не примітним, а C6 був гарним довгим кемпінгом, що сидів над водою – на цьому місці можна було поставити багато наметів. C7 був симпатичним маленьким місцем на маленькому острові, хоча й трохи зарослим.

Ми витратили деякий час, намагаючись знайти піктограму на карті Unlostify, але не змогли її знайти. Озеро, куди відкриваються Озеро Лайл і річка Махзенагінг, було дуже красивим, хоча, згідно з картою, насправді не було частиною Пойнт Грондайн.

360-метровий перехід до північного каналу затоки Джорджіан добре доглянутий, і його досить легко пройти. Ми вийшли на заболочену берегову лінію, багато комарів і короткий прийом мобільного телефону. Комарі швидко вигнали нас на воду. Ми досліджували залишки лісозаготівель у Коллінз-Інлет-Віллідж кінця 1800-початку 1900-х років, а також новіші залишки будиночка Махзенаґінг. Через гирло річки Mahzenaging ви знайдете залишки цього будиночка, які руйнуються. Мене захоплюють покинуті місця, тому я хотів їх дослідити. Ми зробили кілька фотографій, але вирішили перейти разом із кількістю знаків заборони в’їзду. Власність, очевидно, продається.

Ми веслували трохи далі по каналу і зупинилися на обід на невеликому виступі. Це місце було важкодоступним через круті скелі, але краще, ніж будь-який з навколишніх берегів. Ми також, можливо, трохи поплавали тут через круті скелі! Ми мали дощовий ленч, перш ніж повернутися до нашого кемпінгу в Пойнт Грондайн. Дивлячись пізніше на деякі карти, ми зрозуміли, що фактично перебуваємо на одному з небагатьох місць для кемпінгу старої корони в цьому районі. Я не міг уявити собі залишитися на цьому, він був такий маленький!

На зворотному шляху ми побачили білоголового орлана — мого першого в дикій природі! Хмари також подули, і ми насолоджувалися плаванням і розслаблюючим вечором перед тим, як повернутися на ніч.

День третій

Цей день був лише для огляду озера, тому ми не поспішали зранку! Пізніше вранці ми дослідили задню бухту позаду нашого кемпінгу. Ця бухта більше болота, де не так багато, щоб побачити крім деяких качок. Ми трохи покатались і насолоджувалися розслабленням тихого озера, де нікого немає – Однією з переваг Point Grondine є те, що тут відносно тихо.

Ми попрямували до вузьких прорізів до Кедрового озера, яке було прекрасним із тихою водою, що віддзеркалювала величезні скелі нагорі. Я був радий побачити більше Канадського щита, якими так славиться ця місцевість. Ми перевірили два кемпінги на цьому озері, які були досить гарними та веслували повз туристичний кемпінг. Ми повернулися до групи CG2 і вирішили там пообідати.

Цей добре використаний кемпінг просто ЧУДОВИЙ! З води вириваються величезні скелі, які ведуть назад у великий насадження дерев. Схоже, парк може використовувати це місце для деяких своїх культурних пригод. Ми розслабилися на кемпінгу протягом нечисленних годин перед тим, як веслувати назад до нашого на ніч.

День четвертий

Це був день нашої подорожі, і оскільки ми хотіли потрапити в Кілларні, щоб поласувати знаменитою рибою та картоплею картоплею, ми швидко зібрали речі та були на озері до 9:15 ранку. Вітер залишався слабким, і ми пристойно повернулися до озера Махзенагінг.

На відміну від шляху у, ми повинні були фактично зробити 1200m portage з озера назад до стоянки. Охоронець стежки сказав, що там було декілька візків/колес для каное, але перша частина йде прямо вгору на пагорб і має багато каменів. Ми метушилися з візком, перш ніж вирішити, що його буде легше перевозити. Я думаю, що найдовша довжина каное, яку я коли-небудь перевозив, становить приблизно 675 метрів, тож це було цікаво! Я робив довші перевезення, але перевозив лише пакети. На щастя, після пагорбу волоки були досить плоскими, а остання половина була гравійною. Мені все одно довелося зупинятися приблизно 3-4 рази, а потім деякий час лежати на столі для пікніка на парковці – однак це була перемога!

Це була ще одна фантастична мандрівка матері та дочки за книгами та Я був дуже радий побачити нову територію для кемпінгу. Є щось магічне в тому, щоб відключитися на природі, щоб перезавантажитися та розслабитися.

Поради:

• Бронюйте через: https://grondinepark.com/
  • Ми взяли напрокат каное та доставили його через: http://www.killarneyoutfitters.com/
  • Основними картами є Карта Джеффа, а тепер Unlostify: https://www.unlostify.com/
  • На карті Killarney Unlostify зображено парк Пойнт-Грондайн.
  • Ви можете придбати карти Пойнт-Грондайн на веб-сайті
  • Парк Пойнт-Грондайн також пропонує чудові піші прогулянки та подорожі на каное з гідом – нас просто не було поруч із жодним із них!

Поділитися цим:

Ось так:

Подобається Завантаження…

Опубліковано Adventure Bound

Переглянути всі дописи від Adventure Bound

admin

Published by

Recent Posts

Роль жінок у детективних романах: як вони змінюють жанр

Детективний жанр, як і багато інших літературних жанрів, зазнав значних змін з плином часу. Переслідування аделіни -…

6 днів ago

Эффективные решения для утепления домов

Теплоизоляция дома играет важнейшую роль в обеспечении комфорта и энергосбережения. Утепление помогает не только сохранить…

1 тиждень ago

Жалюзи на окна день-ночь: идеальное решение для вашего интерьера

Когда вы ищете оптимальное решение для окон, которое сочетает в себе функциональность и стиль, жалюзи…

2 тижні ago

Як пришвидшити висихання стяжки для підлоги: що можна і не можна робити?

Стяжка для підлоги важлива в будь-якому ремонті та безпосередньо впливає на якість покриття та довговічність усієї…

Плюсы покупки билетов на поезд онлайн

Путешествия на поезде остаются одним из самых популярных и комфортных способов перемещения. Однако традиционный процесс…

2 тижні ago

Вентилятор для санузла и газовый котел – необходимые элементы любого дома

Вентилятор для санузла https://bt-service.ua/ventiljatory/vityazhni-ventilyatori-dlya-sanvuzla-tualetu и газовый котел — два устройства, которые на первый взгляд кажутся…