Цікаво

Roopkund Trek: подорож до незвичайного «озера скелетів», яке залишилося замерзлим у минулому

• Домашня сторінка
  • Світ пригод
  • Roopkund Trek: подорож до незвичайного «Озера скелетів», яке залишається замороженим у минулому

Рупкунд Трек: подорож до незвичайного «озера скелетів», яке залишається замерзлим у минулому

Roopkund

• Про
  • Останні публікації

Мінакші

Останні дописи від Мінакші (переглянути всі)

• Касол – це місце для походів вашої мрії, ось чому – червень 23, 2018
  • 5 важливих речей, які зроблять вашу поїздку на велосипеді в Ладакх незабутньою – 18 червня 2018
  • Збережіть дати для цих Великі гімалайські походи: перевал Рупін, Гоеча-Ла тощо – 11 червня 2018 р.

Поділитися

Чарівний! Так, це єдине слово, яке спадає на думку, коли я думаю про похід Рупкунд. Засніжені гори, пишні зелені ліси, мальовничі краєвиди та складні маршрути завдячують тому, що це незмінно одне з найбільш відвідуваних місць для походів у Північній Індії. Це кидає виклик і хвилює, випробовує ваш трекінговий потенціал і не меншою мірою винагороджує вас.

Отже, якщо ви хочете дихати серед вражаючих крижаних льодовиків Нанда Ґунтіі гора Трішул, це ідеальне місце!

Красиві види

Розташований у схилі району Чамолі штату Уттаракханд, маршрут Roopkund trek прокладає шлях до озера Roopkund, яке спокійно лежить на висоті 5029 м. Але найбільшою визначною пам’яткою походу має бути «Озеро скелетів», озеро Роопкунд, яке нібито складається з понад 500 людських скелетів. Моторошно, правда? [Легенда: Кажуть, що стародавня армія, яка прибула на незаплановане паломництво, зіткнулася з гнівом Бога погоди, оскільки подорожувала без його дозволу.]

Міфологічна таємниця навколо Рупкунд Трек; Нанда Деві Радж Джат Ятра
«Нанда Деві Радж Джат Ятра» є однією з найбільших релігійних ятр в «Землі Богів», Уттакханд. Мешканці гор Уттаракханд кожні 12 років організовують ятру на честь богині Нанди Деві. Кажуть, що люди беруть її до дому бога Шиви, який розташований у крижаних складках Гімалаїв. Тритижнева грандіозна процесія починається з села Науті поблизу Каранпраайга і закінчується в Хомкунді біля Рупкунда. Незважаючи на суворі кліматичні умови, віддані залишаються босоніж протягом ятри.

З чого все починається?
Ван є базовим табором походу, і до нього можна дістатися з Катгодам (210 км) або Рішікеш (270 км). Турист може сісти на автобус з будь-якого з цих двох місць. Автобус, імовірно, висадить вас у Девал, який знаходиться за 27 км від Вана.

Коли мені починати збирати речі?
Є дві фази, під час яких візит можна здійснити безпечно:
З травня по червень: температура коливається від 15 °C до 20 °C вдень і від 7 °C до -2 °C вночі.
Вересень-жовтень: температура коливається від 10 °C до 15 °C вдень і від 5 °C до -5 °C вночі. У цей час ви зможете насолоджуватися прекрасним видом на засніжені гори.

Пам'ятки поблизу
Досвід трекінгу Roopkund не призначений для початківців. Отже, якщо ви не маєте права на те саме або просто не в настрої досліджувати містику Рупкунда, натомість ви можете відвідати такі місця:
Брахма Тал і Бекхал Тал: це два найпрекрасніших озера, розташовані поблизу Хемкунда.

Бедні Буг'ялс: можна спостерігати неперевершену красу природи в Бедні Бугял – зелені пасовища. Це також зупинка на Ятрі Нанда Радж Джаат.

Хемкунд-сахіб і озеро Хемкунд: це найсвятіше місце для сикхів та індусів. Льодовики з піку Хаті та Саптріші живлять озеро Хемкунд.

Факти та цифри для походу Рупкунд
Тривалість: 7 днів
Максимальна висота: 15 696 футів
Дистанція походу: 53 км
Рівень: від середнього до складного

Ось скорочена версія маршруту…
День 1: Їзда з Катгодама до Лохаджунга (2130 м)
День 2: Лохаджунга до Дідани ( 2550 м)
День 3 Дідана до Бедні Буг'яла (3350 м)
День 4: Бедні Буг'ял до Бхагубаси (4100 м)
День 5: Бхагубаса до Рупкунда та Джунаргаллі (4750 м) до Патал Научанія (3850 м)
День 6: Патал Научанія до Бедні Буг'ял (3350 м) до Ван (2550 м) – Лохаджунг
День 7:  Lohajung – Kathgodam

Roopkund Trek: велика доза пригод, сповнена природного пишноти протягом всього
до Щоб втекти від буденності міського життя, я вирішив піти в похід, щоб відчути безтурботну красу. Експедиція стала можливістю відкрити для себе різноманітну флору та фауну та гігантські гори, про які я раніше тільки мріяв.

KathgodamLohagunj& #8211; фантастична відправна точка для вашого походу Рупкунд

Подорож розпочалася одного ранку з одним із моїх найближчих друзів із Делі. Ми найняли таксі, яке відвезло нас до Катгодам – міста в районі Найнітал штату Уттаракханд. Звідти ми обоє переїхали до Lohajungякий був базовою точкою нашого походу. Навіть після виснажливої ​​дороги хвилювання не давали спати в автобусі. Подорожуючи мальовничим маршрутом, ми прибули в призначене місце через 7 годин. Найчистіша форма природи, Лохаджунг наповнена багатим біорізноманіттям. Прекрасне околиці вічнозелених альпійських лісівбуло настільки захоплюючим, що ми думали не рухатися далі!

Наступного дня ми прогулялися мальовничим лісом, обсадженим гімалайськими кедрами та дубами. Перейшовши старий міст через річку Ніл Ганга, ми досягли Руан Багад після 2 годин легкого шляху. Наш гід сказав нам, що звідси люди також їдуть дорогою до села Ван. Незважаючи на нерівний рельєф, похід від Руан Багад до села Дідна зайняв лише близько 2 годин. Ніч провели в таборі.

Луки на шляху до РупкундаЗелені луки, що простягаються аж очі, заповнюють ваш початковий шлях.

На 3-й день стежка рухалася вперед до селаАлі-Буг’ялце одне з найвищих населених місць в Індії. Оскільки я не є звичайним мандрівником, я вибрав простіший маршрут, і мені знадобилося майже 6 годин, щоб дістатися до Алі Буг’яла. Щоб не відставати від інших мандрівників і прибути вчасно, нам порадили їсти сухофрукти та енергетичні батончики. Це справді додавало нам енергії протягом усієї експедиції.

День 4 походу Роппкунд

На щастя, ми прибули вчасно! Ми прибули в Алі-Буг'ял опівдні, де насолоджувалися чудовими видами на піки Нанда Гунті та Трішул. І саме тут я не зміг стримати емоцій і зробив близько 170 знімків всього за 15 хвилин. Веселі часи! Згодом ми рушили до Bedni Bugyal – кемпінгу для нашої ночівлі.

Наступного ранку ми прокинулися від чудових краєвидів сходу сонця. Наш гід розповів нам про програму, а потім ми всі були готові рухатися до Бхагубаси. Спершу до хвойного лісу вийшла стежка, яка вивела нас на високогір'я. Перетнувши зигзагоподібну стежку, ми дісталися до храму Господа Ганеші «Калу Вінаяк», побудованого з неправильної гальки та цегли. Ми пробули там приблизно 20 хвилин і 5 хвилин молилися. Отримавши такі необхідні благословення від Господа, ми пішли далі.

Через 1 годину ми дісталися місця, де ми мали можливість зафіксувати дивовижні краєвиди піків Чаукхамба, Нілкант і Хаті в наших камерах. Незважаючи на те, що відстань була короткою, слизька дорога робила її трохи складною для нас. Ми дісталися до нашого прекрасного кемпінгу на вершині пагорба Бхагубаса через 1 годину.

Озеро скелетів; відвідайте час, коли воно ще не повністю замерзло, щоб побачити останки скелетів, поховані в землі Озеро скелетів ; відвідайте час, коли він ще не повністю замерз, щоб побачити скелетні останки, поховані в землі

Це був день 5, наш гід поставив перед нами ціль, відповідно до якої ми повинні були дійти до озера приблизно за 2-3 години. Загадкове озеро Рупкундвикликав у мене викид адреналіну. Наш гід уважно спостерігав за нашими кроками навколо озера, поки ми йшли по складній місцевості. Ми дивилися на людські скелети та кістки. Ми всі були такі щасливі, що на наших очах стояли сльози радості. Обнявшись, деякі з наших одногрупників рушили до хребта Джунаргалі. Однак я проводжу час, щоб зняти чудові краєвиди гір. Пробувши там годину, ми згодом повернулися до Патала Научения. Це була довга прогулянка вниз, і ми зупинилися у двох місцях для відпочинку по дорозі. Дійшовши до табору, ми зрозуміли, що пора святкувати перемогу! Ми влаштували багаття, грали в карти і, нарешті, наклацали багато групових фотографій.

День 6, 7: Повернення до Катгодаму
Ми прокинулися о 5 ранку і, взявши тости з табору, ми потоптали до ліс сосни, рододендрону та дуба до села Ван. Ми мали чудовий обід у ресторані Garhwali, який служив нам традиційним стилем Thali, наповненим місцевою їжею. Повернулися в Лохагундж і ночували в наметах у кемпінгу. Попрощавшись один з одним, ми переїхали до Катгодаму.

Мобільний зв’язок і банкомат
Банкомати можна знайти у двох місцях, тобто в Катгодамі та Девалі. Примітно, що після перетину Девалу немає банкомату, оскільки шлях починається звідси.
Більшість мобільних мереж працює в Лохаджунг. У горах майже немає зв’язку, тому всі важливі дзвінки потрібно робити в Лохаджунг.

Речі, які потрібно взяти з собою

• Трекінгова палиця, трекінг взуття, 6-7 пар шкарпеток, павербанк
  • Свети, теплі куртки, шапки та рукавички
  • Сонцезахисний лосьйон
  • Пляшки з водою, рюкзак, енергетичні батончики та напої
  • Пара сонцезахисних окулярів, фотоапарат
  • Основні засоби особистої гігієни, постільна білизна
  • Лихтарик (із запасними батарейками) і швейцарський ніж
  • Засіб від комах, аптечка невідкладної допомоги
  • Аптечка, бінокль, спальний мішок

І на цьому омріяна 7-денна подорож підійшла до кінця. Я привіз із собою коробку, наповнену прекрасними спогадами.

Поділитися Теги: Пригоди Пригоди в Гімалаях пригоди в Індії Озеро скелет Рупкунд Похід в Індію похід в Уттаракханд

Про автора

client-photo-1 Мінакші Я щаслива людина, яка любить читати, писати та подорожувати. Садівництво та смачна їжа – це інші речі, які мене захоплюють. Мій життєвий девіз простий: «Люби те, що робиш, і роби те, що любиш». Попередня публікаціяGoecha La Trek: An Епічна подорож на лоні величної гори КанченджангаНаступна публікаціяHampta Pass: скажіть «Так» безтурботній красі та божественній насолоді!