Цікаво

Тур Сіккімом на мотоциклі: дивовижний досвід з друзями

• Домашня сторінка
  • Світ пригод
  • Подорож Сіккімом на мотоциклі: дивовижний досвід із друзями

Подорож Сіккімом на мотоциклі: химерна подорож з друзями

sikkim< /span>Поділитися

Сіккім, крихітний пагорб в одному з найкрасивіших штатів Північно-Східної Індії, обов’язково принесе вам спокій і самотність під час вашого візиту. Лазурні озера, високі гори, химерні села та незаймані краєвиди, подорож до Сіккіму приваблює любителів пригод, любителів природи та мандрівників завдяки незліченні природних принад.

Цього року у вересні мені пощастило, бо я нарешті зміг втілити свої плани на відпустку в реальність. Відпочити від міської суєти офісному відвідувачу нелегко. Щастя просто спакувати валізи та поїхати у відпустку неможливо пояснити. Я прагнув перерви! І якщо на те пішло, місцем моєї відпустки був Сіккім (Yayyy!), і якщо я міг би сказати, «це була поїздка до Сіккіму на мотоциклі». Звучить цікаво, правда? Недосліджене місце здатне подарувати моменти, про які ви навіть не думали, що зможете відчути.

Це був суботній вечір, коли я розповідав мамі, який прекрасний цей штат. Я розповідав їй про Шовковий шлях, природний курорт Юмтанг, озеро Гурудонгмар, Лачунг тощо. Розмовляючи про такі речі, ми також пакували найнеобхідніше для моєї подорожі, оскільки наступного ранку я мав вирушити в дорогу. На світанку я вирушив із дому в аеропорт, щоб вилетіти до Сілігурі. Коли я дістався до міжнародного аеропорту Багдогра, моє хвилювання поцілувало небо, і я був у захваті від початку подорожі.

Подорож починається тут< /span>

lachung-north-sikkim

«Вам дуже пощастило», — сказав водій таксі, який довіз нас до готелю для реєстрації.

Водій продовжив далі, сьогодні вранці погода прояснилася, оскільки три дні поспіль йшов дощ із котів і собак. Він виглядав як гостинний чоловік, одягнений у чисту світло-блакитну сорочку в поєднанні з піджаком і гладкі залізні штани. Найкраще те, що він був балакучим, тож ми сказали йому, що приїхали, щоб здійснити мотоциклетну подорож Сіккімом. Він виглядав у захваті, і незабаром його інтерес пробудився, тож ми запитали його про місцеві принади, місця для вивчення та незвичайні місця, які варто побачити. Невдовзі під час спілкування ми дісталися готелю.

«Всього найкращого у вашій поїздці, було чудово поспілкуватися з вами всіма», — сказав водій, дістаючи наш багаж із машини.

Коли я увійшов до готелю, персонал смиренно привітався та показав мені дорогу до стійки реєстрації, де я заповнив усі свої дані для реєстрації. Розібравшись зі своїми речами, я вирушив із друзями досліджувати околиці, а також поспілкувався з нашою командою та керівником поїздки. Після розподілу велосипедів ми досліджували місто, а потім повернулися до готелю, щоб трохи відпочити, оскільки завтра нам довелося прокинутися рано, щоб вирушити в довгоочікуваний мотоциклетний тур штатом.

gangtok

«Рано спати, рано вставати, зробіть свою подорож прихованим благословенням».

Щойно сонце визирає, нам наказано: Зберіть наші речі, оскільки наш керівник подорожі збирався пояснити нам, як зав’язати ваш рюкзак на мотоциклі. Нам сказали взяти з собою мінімум речей, тобто лише найнеобхідніше для подорожі. Після перевірки наших велосипедів і ситного сніданку ми разом вирушили до Гангтока.

Треба сказати, що пишність Гангтока миттєво захопить вас одним поглядом. Я був у захваті, по-перше, подорожувати з друзями, а по-друге, досліджувати Сіккім на двох колесах за одну поїздку.

Від проходження маршрутів у гору до огляду магнетичних краєвидів Сіккіму, це місце вміщує в себе природу так, як ніде більше немає. Повіття молитовних прапорів і ритмічні співи монахів по всьому місту дають можливість зрозуміти культурну сторону міста. Пізніше, ввечері, ми повернулися в готель. Балкон моєї кімнати був заповнений моїми друзями, які спілкувалися про історії мандрівок, походи до Сіккіму та оцінювали природу Гангтока.

Сіккім 2 (3)

< p>«Мені не вистачає спілкування з природою, коли я в Делі», — сказав Рішабх, дивлячись на дерева з вікна нашого готелю.

Тоді, опівночі, наша сонливість змусила нас усіх виспатися для наступної ранкової поїздки.

“Гей! Вставай, приходь і подивися на це», — сказала Радхіка, вказуючи на схід сонця та його безліч відтінків на небі.

Вигляд неможливо було пропустити, виглядало так, ніби сонце розбилося на кольорову палітру. Настав ранок, і ми всі приготувалися вирушити до наступного пункту призначення, яким був Лачен, база для озера Гурудонгмар. Ми були дуже схвильовані, коли побачили злиття річок Лачен і Лачунг, які згодом утворили річку Теста, релігійну річку для місцевих жителів. Цілий день їхали на велосипедах через гори, пліч-о-пліч до річки, і тепер настав час трохи відпочити. Ми дійшли до готелю, залишили велосипеди та вирушили до міської гастрономічної арени пішки. Аромат Тукпи з великого горщика для перемішування наповнив мій рот гарячою їжею. Після обіду настав час пригорнутись у м’яке ліжко, щоб міцно заснути.

SIKKIM

Протягом наступних двох днів ми досліджували найцікавіші пам’ятки нашої подорожі до Сіккіму; озеро Гурудонгмар і нульова точка Юмтанг. Я досить багато читав про ці два місця, «наскільки вони приваблюють туристів з усієї земної кулі». Це місце, назване на честь Гуру Падмасамбхави, також відомого як Гуру Рінпоче, засновника тибетського буддизму, є священним для буддистів, сикхів та індуїстів. Добре відоме як одне з найвищих озер у світі, озеро Гурудонгмар є шанованим місцем, де багато мандрівників намагаються зануритися в крижані води озера, щоб отримати благословення від божества. Застереження: робіть це на свій страх і ризик, це гірко.

Нульова точка Юмтанг славиться великою кількістю снігу, кривими стежками, і якщо вам пощастить, ви навіть можете побачити замерзлу або напівзамерзлу річку, залежно від погодних умов. Її називають нульовою точкою, оскільки після неї немає жодної автомобільної дороги, і відвідувачам заборонено виїжджати далі цієї точки через близькість до китайських кордонів.

Іншим визначним місцем був Зулук; спіралеподібні дороги, мальовничий ландшафт хребта Канченджанга та відчуття від їзди на мотоциклі по крутих поворотах були просто неймовірними. Незабаром після того, як ми проїхали захоплюючими трасами, ми зупинилися, щоб випити чаю в маленькій хатині, унікальною перевагою якої був приголомшливий вид на гірський хребет на задньому плані.

zulukзулук

Ми сьорбали наш гарячий чай і деякий час балакали. Це був наш останній день, тож ми пригадували найкращі моменти нашої подорожі.

«Мені сподобався вид на злиття річок Лачен і Лачунг », – радісно сказала Радхіка, попиваючи чай.

“Ні, чоловіче! Хлопці, ви пам’ятаєте той дивовижний поворот у Зулуку? Спочатку я страшенно злякався, але потім мені вдалося зробити поворот», – вигукнув Харшіт, досвідчений велогонщик.

“Мені сподобався спокій і спокій тутешніх людей”, – сказав я.

«Це правда», — сказала Радхіка.

Натиснувши кілька фотографій на дивовижному фоні гори Канченджанга, ми продовжили нашу подорож назад до того місця, звідки почали, Гангток. Досягнувши, ми були досить виснажені, тож відпочили на ніч у Гангтоку. Наступного ранку ми всі повернулися до Сілігурі, звідки були заплановані наші зворотні рейси.

Як підсумок, я б сказав: подорож була незабутньою, унікальною та відрізнялася від того, що я зазвичай відчуваю. Я думаю, це сталося завдяки незайманому середовищу та спокою в долині. Люди нікуди не поспішали, якість повітря була чудовою, природа була чарівною, і, найголовніше, я був далеко від повсякденного життя в метро.

< span class="mr_social_sharing">Поділитися Теги: Сіккім Сіккім велосипедний тур Сіккім мотоциклетний тур Сіккім походи Сіккім тріо похід у Сіккім

Про автора

client-photo-1 Решам Бхатія Решам любить називати себе гуманістом і глобальним діячем громадянин. Вона затятий гурман, обожнює подорожі та любитель гір. У вільний час вона готує десерти, читає туристичні журнали та танцює під власні мелодії. Попередній дописSandakphu Trek &#8211 ; Повний путівник для походівНаступна публікаціяHampta Valley Snow Trek – Фоторозповідь