Цікаво

• Про
  • Останні публікації

Rency Thomas

Rency Thomas< /h3>Ренсі любить називати себе лідером на природі, інструктором з виживання та авантюристом. Він шанувальник Гімалаїв і завзятий мандрівник, який любить ходити в гори та брати участь у захоплюючих заходах у вільний час. Rency Thomas

Останні публікації Ренсі Томаса (переглянути всі)

• Трекінговий пост Covid 19 – Усе, що вам потрібно знати – 2 червня 2020 р.
  • Позитивна еволюція індійських пригодницьких подорожей – Пост Covid 19 – 1 червня 2020 р.
  • Усе про трекінгові палиці – Використання & Використання – 20 травня 2020 р.

< span class="mr_social_sharing"> Поділитися

Надзвичайно гламурний похід, Chadar Trekце для любителів адреналіну, які люблять йти ва-банк або повністю. Походи в Ладакх набули величезної популярності в останні роки, і похід Чадар став улюбленим серед індійців і мандрівників з інших частин світу. Для мене це було 8 років тому, коли я вперше зробив Chadar Trek. Зараз ця маленька ущелина збирає у 20 разів більше людей, ніж у ті дні. Похід відкритий протягом невеликого вікна всього від 45 до 50 днів, зазвичай з 1 січня до 20 лютого, залежно від твердої формації Чадар – льодовий килим.

Крім того, уряд Леха разом із ALTOA (Вся асоціація туроператорів Ладакха) тепер розробили стандарти безпечної роботи. Похід проходитиме безпечно, оскільки його було здійснено з суворим дотриманням правил і норм. Тому натренуйте свої пам’ятки нижче, щоб ознайомитись із Chadar Trek на землі. Знайдіть вичерпну інформацію про температуру, розміщення, фактичний похід, їжу та деякі важливі професійні поради, щоб виконати похід з тонкістю.

1. Прибуття, акліматизація та дозволи – 03 день
  2. Фактичний похід – 05 днів
  3. Повернення в Лех і відправлення – 01 День

День 01 – Прибуття та відпочинок

Chadar Trek Чадар Трек

З групою з 8 осіб, включаючи мене, ми прибули до Леха ранковим рейсом із Делі. З аеропорту ми самостійно взяли таксі до гостьового будинку (оскільки трансфер з аеропорту не входив у пакет) і прибули приблизно о 08:30. Невдовзі після прибуття до гостьового будинку нас попросили завершити процес реєстрації, який включав форму страхування, фотографію 3 паспортних розмірів, яку потрібно було надати разом із копією документа, що посвідчує особу та адресу (картка виборця, паспорт або картка Aadhar), і підписати форму відшкодування. .

Після чашки чаю та сніданку, деякі з нас хотіли відпочити, оскільки мали легкий головний біль, тому ми розійшлися по кімнатах. Усіх нас розбудили о 14:00 на обід. Ми замовили хорошу вегетаріанську їжу в пансіонаті за додаткову плату, оскільки їжа в Леху не входила до обраного нами пакету. У мого партнера та інших двох хлопців був сильний головний біль і нудота, тому вони відмовилися обідати. Їм дали теплої води та попросили відпочити.

Увечері нам довелося відвезти її до лікарні через сильну гіпоксію та симптоми ГМС. Лікарня була надзвичайно затишною, чистою та високоорганізованою. Лікар прийняв її на 2 години, ввів кисень і призначив деякі ліки. Її здоров’я різко покращилося після введення кисню, після чого ми повернулися до нашого гостьового будинку пізно ввечері.

День 02 – Акліматизаційна прогулянка

chadar trek

Прокинувшись свіжим ранком, ми всі були у формі, без ознак AMS. Після смачного сніданку було проведено довгий і вичерпний брифінг, який містив такі важливі моменти, як

1. Як легко акліматизуватися
  2. Захист від стихії
  3. Демонстрація шарування тканини
  4. Принципи політики «Не залишати слідів»
  5. Жіноча гігієна та безпека
  6. Коротка інформація про те, що взяти з собою під час походу.

Потім нас повели до Шанті Ступа для акліматизаційної прогулянки. Взяв деякі знімки там та головував назад до Leh ринок пообідати та зробити іншу покупку. Декому з нас навіть довелося сфотографуватися, оскільки вони не мали з собою, деякі пішли купити шоколадні цукерки, а інші – отримати резинові чоботи. Пізніше ми вирішили повечеряти в гостьовому будинку і пішли міцно спати.

День 03 – День дозволу

chadar trek

Сьогодні вранці після сніданку ми всі почали нашу прогулянку до TIC (Центр туристичної інформації) у Леху. Близько 10:00 ми дісталися ТІЦ. По-перше, ми повинні були показати свій посадковий талон страховій компанії (ASC 360) разом із 100% точною та повною формою страхування, яку ми заповнили в день 01. Перевіривши та ввівши всі наші дані до свого комп’ютера, вони дали нам медичну форму, яку ми мали заповнити та завірити лікар та медична бригада, яка сиділа в сусідній кімнаті. Потрапивши в медичну кімнату, ми повинні заплатити їм рупій. 200/- за медичне обстеження.

Вони спочатку перевірять ваш тиск і рівень кисню, а потім, коли ви зустрінетеся з лікарем, він просто випадково поставить кілька запитань щодо вашої попередньої історії здоров’я у дуже веселій формі. Якщо все нормально, можна йти! Ви отримуєте штамп “ПІДТВЕРЖДЕНО” на формі. Тепер за допомогою цієї форми ви повертаєтесь до страхового офісу, де вони видають страхову картку, після виплати рупій. 2000/- з особи. Він охоплює екстрені медичні огляди, екстрену евакуацію та багато іншого. Тепер зі страховою карткою та списком усіх людей у ​​вашій групі ви йдете до стійки ALTOA, де після сплати відповідних зборів вам надають наступні дозволи.

1. Дика природа
  2. комісії ALTOA
  3. Екологічні збори

Бум! Так! Тепер у вас є паспорт для походу Чадар.

Нам знадобився майже цілий день, щоб отримати все звідти, хоча ми були першою групою, яка прибула за дозволами. Отримавши дозволи, ми пішли на ринок і смачно пообідали в місцевому закладі під назвою Darjeeling Corner. Після деяких невеликих покупок, таких як горіхи, сушені фрукти та шоколад для наступного дня, ми взяли таксі та дісталися до гостьового будинку. Після того, як дісталися, був вичерпний інструктаж про те, як і що запакувати в рюкзак для завтрашнього походу. Ви також можете прочитати наш блог, у якому розповідається, що потрібно взяти з собою для Чадар Трек.

Справжній шлях

День 04 – Їдьте та йдіть до Цо Ма Полдар

chadar-frozen-river-trek

Ми підготувалися о 07:00 і поснідали о 07:30. Транспортні засоби були готові, коли ми вийшли, це був 02 темп мандрівників. Нас усіх спакували, поки транспортні засоби завантажували всім необхідним пайком і обладнанням. Після кількох фотосесій та інструктажу ми вилетіли з Леха близько 09:20. Дорога до Чіллінга була швидкою, гладкою та красивою. Після цього поїздка стала складною, підступною та страшнішою, але неймовірною.

Дорога була достатньо широкою, щоб її міг проїхати швидкий мандрівник, шини були просто всередині дороги, а частина кузова дивилася на глибокі ущелини. Викид адреналіну підвищувався, просто побачивши дорогу та замерзлу білу річку Занскар під нею. Близько полудня ми дісталися Тілад-До. Ми швидко пообідали смачним гарячим, приготованим нашими кухарями, разом із гарячим чорним чаєм. Тоді настав час пакуватися та рушити до першого кемпінгу. Це була технічна прогулянка, яка тривала приблизно 3 години, і о 16:30 ми дісталися кемпінгу.

chadar trek

Найбільш примітною частиною кемпінгу було те, що медичний табір був розташований поруч із нашими таборами. У медичному таборі, яким керувала страхова компанія ASC360, було два лікарі та кілька помічників, які цілодобово готові надати будь-яку необхідну медичну допомогу. Один із лікарів мав їхати до наступного табору, і, на щастя, він приєднався до нас до наступного табору.

Якщо говорити про клімат і погоду, то температура тут різко падає після заходу сонця. Найкращим засобом від застуди був гарячий суп, приготований кухарем табору, який допомагав нам зігрітися. Обід був дуже смачним і ситним. Ми всі лягли спати приблизно о 21:00. Всередині намету було досить затишно порівняно з холодом, що леденить кістки надворі. Спальні мішки були двошаровими, і ми використовували пляшку з гарячою водою для додаткового тепла.

День 05 – Похід від Tso Ma Poldar до Tibb

chadar

Після смачного сніданку ми почали похід до печери Тібб. Це була довга крижана прогулянка, і до того часу, як ми зупинилися на обідню перерву, усім нам було досить зручно ходити по льоду. Краєвид був настільки зачаровуючим, що іноді ми забували, що ми льодом гуляємо над замерзлою бурхливою річкою, а вода все ще тече внизу з Божою швидкістю. Тут невелика помилка може бути фатальною.

Chadar Trek - Leh Image Кредити: planetwayround.comChadar Trek – Лех
Автори зображення: planetwayround.com

Кемпінгу Тібб було порівняно холодніше, ніж Цо Ма Полдара, але ми вже звикли до холоду. Людей, які все ще відчували холодно, розпалило невелике вогнище, розкладене носіями.

День 06 – Похід від Тібба до водоспаду Нарек

chadar trek

Сьогоднішня подорож є важливою, оскільки сьогодні ми побачимо довгоочікуване місце, замерзлий водоспад у Нареку. Похід був довгим, але ентузіазм і енергія в групі були дуже високими. Єдиною метою було дістатися до водоспаду Нарек, щоб зробити класичне групове фото із замерзлим водоспадом як фоном. Там, де ми зупинилися пообідати, ми побачили кількох молодих хлопців, які купалися у воді. У нас була спокуса зробити те саме, однак початковий інструктаж перешкодив нам зробити щось подібне.

Хвилювання та енергія в нас підскочили в геометричній прогресії, як тільки ми побачили замерзлі водоспади. Це так велично і неможливо описати словами. Здавалося, хтось просто помахав чарівною паличкою на водоспад, і він миттєво замерз.

День 07 – Похід від Нарека до Тібба

chadar-trek

Зробивши декілька фотографій водоспаду, ми почали нашу прогулянку назад до голови дороги. Прогулянка назад здалася довшою, ніж насправді була раніше. Ми дісталися нашого кемпінгу трохи пізніше, ніж очікуваний час прибуття.

День 08 – Пройдіть шлях від Тібба до Шінгра Кома та їдьте до Леха

Chadar Trek

Сьогодні ми стартували раніше, ніж зазвичай, тому що нам довелося дійти до дороги, щоб повернутися до цивілізації в Леху. Це був дуже емоційний момент для всіх залишити прекрасний Чадар. Ми прибули до Леха приблизно о 18:30 і пообідали на початку дороги в Шінгра Кома.

День 09 – Виїзд з Леха

У нас був ранній ранковий рейс назад до Делі. Інші двоє мандрівників у нашій групі також мали той самий зворотний рейс, тому ми вирішили побути з ними до аеропорту. Нарешті незабутні дев'ять днів підійшли до кінця. Якщо ви запитаєте мене, що змінилося після мого попереднього візиту та цього, я б сказав, що змінилося багато.

Поради професіоналів

• Переконайтеся, що ви маєте з собою зламаний водонепроникний колодязь туристичне взуття
  • Гумові чоботи — це рятівник, але не альтернатива туристичному взуттю
  • Шарування — це мантра успіху
  • Не рекомендуємо використовувати корчі. Для правильного використання потрібен хороший досвід. Крім того, ви можете використовувати легкодоступні «мікрошипи».
  • Трекінгові палиці можуть бути дуже корисними на слизькому льоду.
  • Не чекайте такого ж рівня обслуговування, як життя там суворе. Люди, які вам служать, теж люди; вони роблять усе можливе, щоб забезпечити вам безпеку та затишок, але не чекають розкоші.
  • Перші два-три дні потрібно, щоб звикнути до переважаючих холодних умов. Одягніть правильний одяг і уникайте обігрівачів.

Прочитайте інший наш блог ‘Короткий путівник по Чадар Треку”.

Ви часто чули багато історій про виклики Chadar Trek, які заважають вам відчути цей чудовий похід. Як сказано, ” Не слухайте, що вони говорять, ідіть і подивіться самі”. Цей трек унікальний, єдиний у своєму роді, і його повинні відчути всі, хто шукає адреналіну. Отже, якщо ви той, хто хоче побачити щось рідкісне та сюрреалістичне, настав час для нової пригоди.

Поділитися Теги: Chadar Chadar Trek Замерзла річка Прогулянка Ladakh Zanskar River

Про автора

client-photo-1 Ренсі Томас Ренсі любить називати себе лідером активного відпочинку, інструктором з виживання та авантюристом. Він шанувальник Гімалаїв і завзятий мандрівник, який любить ходити в гори та брати участь у захоплюючих заходах у вільний час. Попередня публікаціяЯк підготуватися до Ладакха Велосипедна подорожНаступна публікаціяСандакпху Трек – Повний путівник для походів