Цікаво

• Домашня сторінка
  • Світ пригод
  • Har Ki Doon Trek: прогулянка до чарівної долини, наповненої екзотичною флорою та фауною

Хар Кі Дун Трек: прогулянка до чарівної долини, наповненої екзотичною флорою та фауною

snow_covered_alpine__6un3g har ki doon

• Про
  • Останні публікації

Kartik

Я затятий гурман, який любить подорожувати. У вільний час я граю в вуха якісним Heavy Metal. Перегляд кулінарних шоу, написання пісень, гра на барабанах, гітарі та клавішних, гра в крикет і спів займають більшу частину мого дозвілля. Kartik

Останні дописи від Kartik (переглянути всі)

• Скуштуйте справжній смак Ладакха на цих трьох найкращих походах! – 10 липня 2018 р.
  • Цілі подорожі: Чому пік Кедаркантха – це повна гонитва – 18 травня 2018 р.
  • Духовні ятри 2018: Нанда Деві Ятра, Кайлаш Мансаровар Ятра – 16 травня 2018 р.

Поділитися

Розташований на чудовій вершині Фатех Парват і долаючи висоту 3566 м над рівнем моря, Хар Кі Дун є одним із найвіддаленіших місць у Девбхумі Уттаракханд. Запустіння, альпійська рослинність і засніжені вершини роблять цю долину у формі колиски ідеальним місцем для походів. Крім того, тут відкривається кілька чудових краєвидів, які вражають мандрівників, починаючи від неперевершеної краси природи і закінчуючи вкритими льодом вершинами Сваргарохіні та Джаундха. У долині, наповненій альпійськими луками, приголомшливими струмками, яскравими гімалайськими квітами та екзотичними видами дикої природи, є багато прихованих перлин, які додають додаткового шарму експедиції.

Похід мрії до Хар Кі Дун
Вірте чи ні – Прогулянка вічним лугом Хар Кі Дун є одним із тих вражень, які залишаються в серці та розумі на все життя. Стежка винагородить вас захоплюючими краєвидами гірських хребтів, льодовиків, стародавніх храмів, привабливих печер і сільських хуторів.

Вважається, що ця долина має релігійне значення для індуїстів і поділяє своє минуле з епохою Махабхарати. За словами місцевих жителів, старший брат Пандавів, Юдхіштхіра, піднявся на гімалайську вершину ‘Swargarohini’ на шляху до раю. Крім того, є храм, присвячений старшому брату Кауравів, Дурьодхані.

Знімок села Санкрі під великим кутомЗнімок села Санкрі під високим кутом

Початкова фаза походу починається від селища Санкрі до Талуки, який знаходиться на відстані 12 км від Санкрі. Далі траса проходить крижаними плесами, альпійськими луками, моренними грядами, сосновими та дубовими лісами. Дорогою до вершини туристи отримують можливість зафіксувати вражаючі краєвиди долини на камеру та дізнатися про простий, але дивовижний спосіб життя місцевих жителів. Також очі будуть зачаровані видом квітки Брахма Камаль, яка цвіте в прекрасному високогірному озері під назвою Mahinda Taal.

Розташування: Уттаркаші, Уттаракханд
Тривалість: 7 днів
Похід Відстань: 54 км
Максимальна висота: 3566 м
Град : Легко модерувати
Початкова точка: Санкрі
Кінцева точка : Санкрі

Найкращий сезон для відвідування: За приємних погодних умов Har Ki Doon Trek можна здійснювати цілий рік, за винятком мусонів. З грудня по березень у регіоні йдуть безперервні снігопади, тому любителям пригод потрібна відповідна фізична підготовка та досвід, щоб відправитися в похід у цей час. Примітно, що середня температура коливається від 11°C до 2°C, хоча вночі температура опускається нижче точки замерзання.

Крім того, найкращим часом для участі в цій експедиції вважається весняний сезон, тобто з середини квітня до червня. У цей час середня температура коливається від 22°C до 10°C.

Кілька туристів здійснюють цей похід із вересня по листопад через до безпечних погодних умов. Середня температура коливається від 18°C ​​до 9°C.

Любілі місцеві жителі
Уттаракханд відомий не лише своїми величними пагорбами та релігійним значенням, а й своїми сердечними мешканцями. Саме вони створили це місце штат, зручний для подорожей. Відвідайте релігійні меморіали в містах і селах і досліджуйте спосіб життя людей і традиційні практики, яких вони дотримуються.Ви будете здивовані, побачивши, що люди Уттаракханда зберігають культуру та релігію дуже близько до їхні серця.Їхня щедрість і захоплення мандрівниками зробили експедицію одним із найдорожчих спогадів.

Короткий огляд точок висоти: < /b>По суті, трекінгова експедиція Har Ki Doon починається зі столиці Уттаракханд, Дехрадуна. Дорога від Дехрадуна до Санкрі пролягає через чарівні села Пурола, Найнбаг і Найтвар і займає близько 7 годин. Санкрі, розташований на висоті 1950 метрів, є базовим табором походу, звідки відкриваються приголомшливі краєвиди химерних Гімалаїв. Наступного дня рухайтеся до маленького села під назвою Талука на висоті 2560 метрів. Звідси витікає велика багаторічна гімалайська річка Тонн. Похід веде до кінцевого пункту призначення Хар Кі Дун, який знаходиться на висоті 3566 метрів. Залишивши гори позаду, спустіться до Талуки, а потім до Санкрі.

Маршрут
День 01 : Дехрадун – Sankri > День 02: Санкрі – Талака &# 8211; Seema > День 03: Seema – Har Ki Doon > День 04: Табір поблизу Калкатті Дхар – Хар Кі Дун > День 05: Хар Кі Дун – Seema > День 06: Seema – Талака &# 8211; Санкрі > День 07: Санкрі – Дехрадун

Har ki Doon TrekХар Кі Дун Трек

Мої сліди в раю під назвою Хар Кі Дун

На відміну від інших гімалайських походів, похід Хар Кі Дун заслуговує окремої згадки через чудові краєвиди, які з нього відкриваються. Безсумнівно, цей похід принесе задоволення тим, хто хоче побачити екзотичну гімалайську флору і фауну. Для міських жителів це ідеальний відпочинок від буденності. Прогулянка пишним зеленим ландшафтом і сніговими плямами – це, безсумнівно, насолода для очей і душі.

Запланувавши екскурсію з двома найкращими друзями, я приземлився в аеропорту Джоллі Грант з Делі. В аеропорту ми зустріли нашого представника туру, який зустрів нас з гарним букетом квітів і чарівною посмішкою на обличчі. Він розповів нам про Санкрі та попросив нас зачекати деякий час, оскільки ми повинні були чекати там інших наших товаришів-трекерів. Пізніше з їхнім приходом ми стали групою з 10 осіб. Ми всі сіли в таксі, організовані представником туру, і поїхали до Санкрі.

Краєвиди засніжених пагорбів, монастирів і храмів були такими приголомшливими, що їх неможливо описати словами. Ми обідали в придорожній Дабі біля Нагтхату. Через 7 годин ми дісталися Санкрі – приголомшливого села в Уттаркаші, яке розташоване за 13 км всередині екзотичного заповідника дикої природи Говінд, де я зафіксував чудові краєвиди гірських тварин, таких як Блек Пік, Сварг Рохіні та Бандарпанч. Далі стежка проходила через річку Супін та густі ліси з сосен, кленів та каштанів. Мелодійна пісня лилася в моїх вухах шум води та щебетання птахів. Діставшись Санкрі, ми повечеряли в GIO camp Sankari.

село_в_гімалаях__pczwm har ki doon

Наступного ранку ми прокинулися з чудовим видом на схід сонця. Після сніданку наш похід розпочався від Санкарі до Талуки через Осла та Сіму. На початковому етапі стежка була досить легкою, оскільки вона була заповнена пасовищами та яскравими квітами. Раптом почався дощ і наш гід наказав нам не рухатися далі. Отже, ми дістали наші плащі і, одягнувши їх, сіли в місці, вкритому деревами. Зливи ускладнювали трекінг, стежка стала туманною, але краєвиди стали більш привабливими та таємничими. Ми перетнули Seema Market і поступово дійшли до Талуки. Ми провели ніч у наметах під блискучим небом.

Сьогодні був день, щоб дістатися до кінцевого пункту призначення, для якого ми так довго чекали! Після сніданку ми поїхали до Хар кі Дун. Траса була приємно хвилястою з постійним ухилом, що допомогло нам підтримувати хорошу швидкість.

Аромат фруктових садів, гімалайських первоцвітів і лісу продовжував просочуватися всередину нас, як магія, яку створюють ці квіти, щоб привабити рій бджіл. Ясно-кришталеві краєвиди вершин Сваргарохіні та Бандарпунч викликали свято для наших неозброєних очей.

Далі ми перетнули консольний міст, і відразу після цього стежка стала надзвичайно високою, а схили стали грубими та перпендикулярними. Підйом на цей гігантський і складний маршрут вимагав багато зосередженості та зусиль. Незважаючи на це, це був надзвичайний досвід, оскільки успіх приніс нам величезне задоволення. Дорогою ми, на щастя, зустріли місцевих школярів віком від 5 до 8 років разом із їхніми батьками. Ми клацнули кілька фотографій з ними, і це був приголомшливий досвід. На щастя, у моїй сумці було кілька шоколадних цукерок, які роздали дітям.

Нашою наступною точкою відпочинку були водоспади Чарота, де ми провели близько 20 хвилин, і це дало нам неймовірне полегшення після довгого виснажливого дня. Пізніше ми досягли Har Ki dun після загальної 6 годин ходьби. Сонце вже сіло в долині, але навколишні вершини відбивали світлі відтінки сонця. Ми зробили там кілька групових селфі та провели чудову ніч під намети.

Старий дерев'яний храм у Санкрі Старий дерев'яний храм у Санкрі

Шлях назад до Санкрі
4-го дня після сніданку ми переїхали до долини Хата. Похід до долини Хата був досвідом сам по собі. Ми зіткнулися з пастухами, які приходили туди з далеких сіл зі своїми стадами. У другій половині дня ми приїхали в Хар Кі Дун.

Наступного дня ми прокинулися чудовим ранком у долині, оточеній високими деревами та горами. Після сніданку ми спустилися до Seema Market. Спочатку ми дійшли до храму в селі Осла, де поспілкувалися з місцевими жителями та зібрали більше інформації про це місце. Пізніше ми дісталися до Талуки з Семи і ночували в наметах. Наступного ранку, повертаючись до Санкрі, ми зафіксували дивовижні краєвиди флори та фауни на наші камери. До Санкрі ми дісталися після 5 годин виснажливої, але захоплюючої подорожі. Минулого дня я разом із двома друзями попрямував до аеропорту, попрощавшись із нашими колегами-мандрівниками та представником туру.

Не забувайте!

• Поважайте природу, дику природу та місцеві традиції
  • Подорожуйте групою з 3-4 осіб
  • Поважайте місцеву культуру та дбайливо ставтеся до дикої природи
  • < li>Людям із захворюваннями серця, діабетом, астмою чи висотною хворобою слід уникати походу

• Попрацювати над рівнем фізичної підготовки для походу
  • Попереднє дослідження є обов’язковим.
  • < li>Не намагайтеся конкурувати з друзями-трекінгами, просто встановіть свій власний темп

Зручний список основних речей для трекінгу

• Трекінг взуття/Трекінгова палиця
  • Теплий одяг/Засіб від комарів
  • Світлодіодний ліхтарик/Налобний ліхтар із додатковими батареями
  • Додаткова пара вовняних шкарпеток/Плащ/Рукавички
  • Сонцезахисний лосьйон/Сонцезахисні окуляри/Бальзам для губ
  • Пляшки з водою/Енергетичні напої та батончики/Набір екстреної медичної допомоги

Ця похідна експедиція до Хар Кі Дун не лише подарувала мені безліч чудових спогадів, але й допомогла мені подолати мої страхи. Побачити зблизька коштовності, заховані в снігових горах-капсулах, — це те, що обов’язково варто побачити хоча б раз у житті.

< span class="mr_social_sharing"> Поділитися Теги: Пригодницькі пригоди в Індії Пригодницькі подорожі har ki doon Піші прогулянки IncredibleIndia Походи на природі в Уттаракханд Уттаракханд

Про автора

client-photo-1 Картік Я затятий гурман, люблю подорожувати. У вільний час я граю в вуха якісним Heavy Metal. Перегляд кулінарних шоу, написання пісень, гра на барабанах, гітарі та клавішних, гра в крикет і спів займають більшу частину мого дозвілля. Попередня публікаціяНайкращий сезон для Goecha La похід у Сіккім: дізнайся все!Наступна публікаціяШвидкі поради: сплануйте експедицію на мотоциклі до Леха, Ладакх влітку