Цікаво

Мотоциклетна експедиція Ладакх: переслідуйте дорогу мрій на мотоциклі

• Домашня сторінка
  • Світ пригод

Ладакська мотоциклетна експедиція: переслідуйте дорогу мрій на велосипеді

Велосипед Ladakh Тур, їзда на велосипеді

• Про
  • Останні публікації

Kartik

Я затятий гурман, який любить подорожувати. У вільний час я граю в вуха якісним Heavy Metal. Перегляд кулінарних шоу, написання пісень, гра на барабанах, гітарі та клавішних, гра в крикет і спів займають більшу частину мого дозвілля. Kartik

Останні дописи від Kartik (переглянути всі)

• Скуштуйте справжній смак Ладакха на цих трьох найкращих походах! – 10 липня 2018 р.
  • Цілі подорожі: Чому пік Кедарканта — це повна гонитва – 18 травня 2018 р.
  • Духовні Ятри 2018: Нанда Деві Ятра, Кайлаш Мансаровар Ятра – 16 травня 2018

< /span> Поділитися

Для любителів велосипедів немає нічого кращого, ніж просто вирушити на дороги Ладакха, щоб відчути безтурботну та чарівну красу природи. Двотижнева мотоциклетна експедиція в Ладакх дає безпрецедентну можливість дослідити величну чарівність цієї холодної пустелі, яка ховається за засніженими горами, у спокійному та повільному темпі.

Вирушайте самостійно чи розважайтеся з напарником!
Від вас залежить, чи хочете ви пройти цю експедицію самостійно чи з напарником . Ваша подорож буде водночас мальовничою та виснажливою. Нерівні, вузькі та звивисті гірські дороги з гострими поворотами, глибокі каньйони в часто зустрічаються місцях неодмінно подарують вам викид адреналіну.

Коли мені потрібно їхати
Ви можете вибрати мотоекспедицію Ладакх у будь-який час року, але слід уникати зими та сезону дощів, оскільки слизька дорога може спричинити аварію. Крім того, не рекомендується відвідувати Ладакх на велосипеді в період з грудня по лютий і з липня по серпень.

Експедиція на мотоциклі Ладакх

Найзахопливіша поїздка в моєму житті
Я завжди мріяв покататися на такій поїздці, яка б залишиться зі мною на все життя. Мотоциклетна експедиція Ладакх стала для мене можливістю всього життя, де живуть чисті мальовничі озера, сапфірово чиста вода, окремі дороги та вражаюча нерівна місцевість. Поїздка у величні гори та незнайомі долини завжди приносить мені абсолютне задоволення та гарне відчуття пригод.

Перед початком довгої гонки я зустрівся зі своїм гідом, щоб отримати важливу інформацію. Гід надав карту та подробиці про кожну деталь, пов’язану з експедицією. Подорож стартувала з Нью-Делі.

Разом із чотирма моїми найкращими я попрямував до Чандігарха. Їдучи рівною шосе, я бачив пишні зелені сільськогосподарські угіддя Хар’яни та Пенджабу. Крім того, нас зацікавила краса квітучих рослин. Пройшовши довгий і виснажливий велосипедний шлях довжиною близько 260 км, ми відпочили в готелі 4 години.

Оскільки ми не хотіли втрачати наш дорогоцінний час, ми розпочали наш день із нуля й попрямували до Маналі, красивої долини, розташованої в штаті Хімачал-Прадеш. Під час їзди ми натрапили на приголомшливі краєвиди річки Беас, скелясті схили гори, величні пагорби з сосновим і деодаровим лісом і розкидані яблуневі сади. Крім того, складні повороти та ділянки на дорозі випробовували не лише нас, а й міцність нашого велосипеда.

Ви та ваш велосипед - долина Спіті!Ви та ваш велосипед – Долина Спіті!

Наступного дня ми розпочали нашу велосипедну експедицію доЛех Ладакх, їдучи до Джіспа. Дорогою ми перетнули одне з найдивовижніших місць у всьому регіоні Кулу, перевал Рохтанг. Місто розташоване на висоті3978 м. Ми помітили раптову зміну пейзажу, оскільки дерева почали зникати, а коричнева місцевість із безплідними схилами замінювала більш зелені ділянки, коли ми досягали району ЛахауліСпіті. Наступною зупинкою був Сарчу, і через 3 години ми дісталися до місця ночівлі. Вранці з’явився неймовірний вид на схід сонця над горою як нагадування про те, що світло завжди слідує за темрявою.

Монастир ТіксіМонастир Тіксі

Зараз , це був час повільно й обережно їхати відносно важкою дорогою через Баралача Ла. Місце сумно відоме аваріями через крижану нерівну злітно-посадкову смугу, тому нам було дуже важливо бути особливо обережними, оскільки сьогодні ми повинні були подолати 90 км. Коли ми в'їхали в регіон Ладакх Джамму і Кашмір, ми залишили позаду всі тривоги та насолоджувалися захоплюючими видами на нашому шляху. Проходячи такі перевали, як Накі Ла, Лачунг ЛаіТангланг Ла, розташовані на великій висоті, ми зрозуміли, що природа не знає меж. Ми зупинилися біля популярного монастиря Тіксіі спостерігав мистецтво за рідкісними картинами, такими як тханки та стародавня ступа. Знявши кілька приголомшливих краєвидів і подолавши відстань близько 250 км, ми нарешті торкнулися Леха. Того дня ми були дуже виснажені, тому вирішили заселитися в готель і відпочити.

khardung-la-top_1437473836

Наступного дня ми всі відвезли свої велосипеди на ремонт, оскільки хотіли бути безпечнішими перед тим, як досліджувати Лех. Ми навіть отримали можливість насолодитися видовищем Сток Кангрі та гірськими хребтами Ладакха. Пізніше ми відвідали Ступу Шанті, розташовану на вершині пагорба в регіоні Чангспа. А потім ми продовжили їхати в напрямку долини Нубра, саме тут ми перетнули брудні маршрути та найвищий у світі автомобільний перевал, Хардунг Ла.Ми провели ніч у кемпінгу в цій чудовій долині.

Пам’ятаєте озеро у фільмі Аміра Хана «3 ідіоти»? Це був день, коли ми збиралися його відвідати. Ця поїздка була найбільш захоплюючою та пригодницькою. Озеро Пангонг Цо розташоване на висоті приблизно 4350 м.про нього багато говорили через неймовірні пам’ятки, які він пропонує. Це також ідеальне місце для ночівлі.

Подорож ще не закінчилася! Після виселення з готелю Leh дорогою було багато сюрпризів. Ми перетнули перевал Зоджі Ла і потрапили у вражаючу долину Сонамарг. Пізніше ми вирушили на дорогу, яка привела нас до Срінагару, і тут ми відвідали численні цікаві місця, такі як Шалімар-Багх, і навіть насолодилися атракціоном Шикара мальовничим озером Дал. Ніч була витрачена у красивому Kashmiri houseboat. Від Каргіла до Драсса, від піку Тайгер-Хілл до Срінагара та Патханкота, ми насолоджувалися величезною кількістю приголомшливих краєвидів під час нашого велосипедного туру Ладакхом. Наступного ранку ми вирушаємо назад до Делі.

Обов’язкові речі

• Штани для верхової їзди та куртка з термопідкладкою< /li>
  • Утеплена дорожня фляжка
  • Черевики для верхової їзди
  • Сумка для інструментів
  • Світлодіодний ліхтарик/налобний ліхтар із додатковими батареями
  • Водонепроникні сумки на блискавці

• Tibetan Kitchen
  • Німецька пекарня

ladakh-motorbike- 2

Спогади про цей похід настільки близькі моєму серцю, що щоразу, коли я закриваю очі або хтось каже Ладак, це нагадує мені всю подорож, яка охоплює нерівну місцевість, пишну зелень, холодні вітри, засніжені гори, танцюючі хмари, граючих дітей, гори тварин і що ні…. Це далека подорож для шукачів пригод, які шукають розради для душі, його засніжені гори та екстремальні кліматичні умови досить привабливі для будь-якого байкера, який хоче відправитися в подорож до Ладакха. Крім того, суть культури Ладхакі залишила відбиток у моєму розумі та серці. Щоб відчути справжню пригоду, потрібно вирушити в дорогу.

< span class="mr_social_sharing">< span class="mr_social_sharing"> Поділитися Теги: IncredibleIndia Ladakh Ladakh motorbike expedition leh lehladakh MotorbikeExpedition

Про автора

client-photo-1 Картік Я затятий гурман, люблю подорожувати. У вільний час я граю в вуха якісним Heavy Metal. Перегляд кулінарних шоу, написання пісень, гра на барабанах, гітарі та клавішних, гра в крикет і спів займають більшу частину мого дозвілля. Попередня публікаціяПодорож Касол-Кірганга: Подорож до обителі Господа Шиви та природного басейну з гарячою водоюНаступна публікація< span class="post-navigation__post-name">Кайлаш Мансаровар Ятра пропонує спокій і захоплюючий природний шарм