Цікаво

Похід у долину Марха: похід із чайного будинку до «Країни перевалів»

• Домашня сторінка
  • Світ пригод
  • Мандрівка долиною Марха: подорож чайним будиночком до «Країни перевалів»
  • < /ul>

Мандрівка долиною Марха: подорож чайним будиночком до «Країни перевалів»

Слід на the Markha Valley Trek

• Про
    • Останні публікації

Мінакші

Останні публікації автор Мінакші (переглянути все)

• Касол – це місце для походів вашої мрії, ось чому – 23 червня, 2018
    • 5 головних речей, які зроблять вашу велосипедну подорож Ладакхом незабутньою– 18 червня 2018 р.
    • Збережіть дати для цих великих гімалайських походів: перевал Рупін, Гоеча-Ла тощо – 11 червня 2018 р.

Коли мова заходить про трекінг, ніщо не може бути більш захоплюючим, ніж похід у долину Маркха в Ладакху. Він також відомий як «Мандрівка в чайний будинок». Приголомшливий 8-денний похід серед холодної пустелі викликає хвилювання та хвилювання в країні, що охоплює екзотичну флору та фауну, високі перевали, глибокі та поголені ущелини та розвіваються барвисті буддистські прапори. Вирушаючи в похід, проїзд повз маленькі села, побудовані в традиційному стилі, сам по собі є унікальним досвідом, оскільки він дає змогу ближче побачити спосіб життя та культуру Ладакха. Вид на яскраві скельні фігури на фоні білих танцюючих хмар і величні гори, такі як Канг Іссай, Сток і Занскар, завжди викликають інтерес у мандрівників.

Стежка в долині Марха ТрекСтежка в долині Марха. Трек.

Незважаючи на складний шлях, який включає багатогодинну прогулянку, перетинання струмків, круті підйоми та спуски, його варто спробувати любителям пригод і любителям природи!

< p>Висота: 5130 м
    Дистанція трекінгу: 75 км
    Рівень складності: Складно
    Найближчий аеропорт: аеропорт Кушок Бакула Рімпочі, Лех
    Базовий табір: Спитук
    Найкращий час до Треку: середина червня до вересня

Коротко: пояснення походу в долину Маркха
    Похід відкриває приголомшливі краєвиди на долину Маркха та кілька інших вершин. Перші два дні підуть на звикання до холодного місця, де температура опускається навіть нижче 0 градусів. Також мандрівники можуть оглянути палац Лех, форти, музеї, буддистські монастирі та місцеві ринки. Наступного дня по шляху до Ганда Ла (4800 м) дістаньтеся до приголомшливого села Марха, де ночуватимете в таборі.

Наступного дня їдьте до села Спитук, а потім підіть пішки до Зінгчена, щоб дістатися до зеленої долини під назвою Юруце. На 4-й день, після 4 годин підйому, досягніть Сіку, повз Ганда-Ла. З Сіку поверніться до села Маркха, слідуючи маршрутом уздовж річки Маркха. На 6 день переїзд до Тхачунгце на ночівлю. Ідіть після поступового спуску та досягніть Nimaling. Шанг Сумдо буде останнім пунктом походу, звідси трекінг рухатиметься до Леха.

Основне спорядження для походу в долину Маркха

• Трекінгове взуття та трекінгова палиця
    • Теплий одяг/Засоби від комарів
    • Світлодіодний ліхтарик/налобний ліхтар із додатковими батареями
    • Додаткова пара вовняних шкарпеток/дощовик/рукавички< /span>
    • Сонцезахисний крем/сонцезахисні окуляри/бальзам для губ
    • Пляшки з водою/енергетичні напої та батончики
    • Набір екстреної допомоги

Розбивка маршруту: моя зустріч з горами та танцюючими хмарами
    Будучи ентузіастом пригод і твердо віруючим в буддизм протягом багатьох років, я вважаю, що Ладакх — це більше, ніж просто туристичне місце. Поєднання барвистих монастирів, куполоподібних ступ і спокійного безплідного ландшафту пропонує ідеальне уявлення про буддійську культуру. . Тож цього разу, коли я відвідав Ладакх зі своїми друзями, ми планували відвідати долину Марха, яку називають «Країною перевалів». Похід дав нам можливість дослідити Національний парк Хеміс і зустрітися з нашими братами-кочівниками.

Shanti Stupa Шанті Ступа

День 1:Ми сіли на наші рейси до Леха о 7 ранку. Політ до Леха – це завжди свято для очей, оскільки звідси відкривається захоплюючий вид на засніжені гори. Крім того, посадка сама по собі є пригодою, оскільки смуга аеропорту оточена горами з обох боків. Наш представник туру чекав на нас біля аеропорту, коли ми його зустріли, він привітав нас із квітковою пов’язкою на голові з написом “O-Jullay!”(Ласкаво просимо). Він відвів нас у заздалегідь заброньований готель, а пізніше розповів нам про маршрут походу.

Оскільки Лех оточений трьома Гімалайськими хребтами та #8211; Ладакх, Каракорум і Занскар, чекати було нічого! Ми залишили багаж у коморі та пішли досліджувати долину, яка може похвалитися кількома чудовими пам’ятками, зокрема Озеро Пангонг, долина Нубра, ступа Шанті та монастирСток. Відвідавши деякі місця, ми повернулися в готель близько 17 години. Пізно ввечері ми прогулялися до ринку Моті біля автобусної зупинки Леха, де я купив дві куртки, і ми всі отримали найсмачніші момо! Ніч провели в готелі.

Thiksey MonasteryМонастир Thiksey

День 2: Як розповів наш турпредставник, нам також довелося залишитися в Леху сьогодні, щоб акліматизуватися до холодної погоди, висоти та зниження рівня кисню. Після чаю з маслом Ladhaki та бутербродів ми вирішили дослідити Лех ще до початку походу в долину Марха. По дорозі ми побачили красу плато Ладакх. Наш водій відвіз нас до монастиря Тіксі, розташований приблизно за 22 км від Леха. Це був найбільш вражаючий монастирський комплекс, який я коли-небудь бачив, хоча він нагадав мені палац Потала в Лхасі. Ми споживали автентичну тибетську кухню, яка приголомшує, у його ресторані.

Shey PalaceПізніше ми також відвідали Shey Place, яке було розташоване на пагорбі в Шей. До вечора ми повернулися в готель на чергову ночівлю.

Spituk

День 3: Наступного ранку ми прокинулися з приголомшливим видом на схід сонця серед пагорба та пишних зелених полів. Поснідавши, ми одягли рюкзаки і зустріли нашого гіда, який чекав нас у машині біля готелю. Похід почався з їзди, і поступово ми перетнулиZinchen Gorge, яка є великою безлюдною пустелею.

Протягом наступних двох годин ми досягли села Спітук, де мали філіжанка кави. Згодом ми піднялися на легкий схил і за наступну годину прибули до Зінгчена. Це була соковита зелена долина серед скелястих і піщаних пагорбів, а Зінчен — це місце, де річка Румбаквпадає в річку Інд. Звідси ми йшли мандрівкою через зелені ячмінні поля та красиві струмки. При доїзді до Юруце, ми побачили, що наш гід облаштував гарний кемпінг. Ми залишилися там ночувати.

Сток Кангрі в ГімалаяхЗахідний фланг, Сток Кангрі

День 4: Цього дня, ми досліджували красу Національного парку Хемісі нам пощастило, що ми побачили рідкісне видовище Ladhaki Ural (гірська коза) і argali (тибетська вівця). Також в парку водяться сніговий барс, блакитний баран, вовк і руда лисиця. Ми продовжували йти вздовж клумби диких троянд і через долину, прикрашену різнокольоровими тибетськими молитовними прапорцями, що майоріли на прохолодному вітерці.

Це зайняло нам приблизно 2 години, щоб досягти Ганда Ла,  розташованого на висоті 4900 м. Ми залишилися тут на деякий час, і я також зафіксував кілька чудових краєвидів на свою цифрову дзеркальну фотокамеру. Пізніше, спустившись до Skiu, ми зрозуміли, що вид місцевості стає нерівним і скелястим. Приблизно за 4 години ми дісталися до Скіу, який розташований у місці злиття річок Марха та Шгрі Нала. Ми відвідали Монастир Скіу, після чого ми насолоджувалися прекрасним краєвидом заходу сонця з вершини долини. Чудові краєвиди Сток Кангрі та хребта Сток засліпили нас.

День 5: Це був досить легкий денний похід разом із берегами річки Марха. По дорозі було кілька зелених верболозів і безплідних скель. Ми відвідали релігійні святині в Лхатосі та побачили безліч кам’яних написів на Стінах Мані. Ми перетнули річку Марха і дісталися до красивого села Марха. Тут було 15-20 будинків, монастир і форт.

Пізніше нам розповіли, що приблизно за 3 км вище є траса Даба, яку проводить Асоціація жінок Ладакха, де можна придбати сік з терну та традиційне пшеничне печиво. Ми спробували поговорити з місцевими жителями за допомогою нашого гіда, оскільки там ніхто не знає, як розмовляти гінді чи англійською. Ми зупинилися в сільських кварталах.

День 6: Наступного дня ми йшли стежкою, яка привела нас до Долина Марха. Ми зробили кілька фотографій стародавніх монастирів, зокрема Течаі зруйновані замки. Ми дісталися до Умлунга за дві години. Поступово ми перетнули Канг Ясте і Хангскар, останнє село в долині. Тут ми випили чаю та перекусили. Звідси ми пройшли крутий скелястий підйом, який привів нас до кемпінгу Тачунгце.

День 7: Сьогодні нам потрібно було пройти близько 6 км. Сьогодні ми прокинулися рано і після сніданку попрямували до приголомшливого плато Німалінг. Після 2 годин підйому ми дійшли до ставка, де наповнили порожні пляшки з водою. Дотримуючись трав’янистого пасовища, ми досягли Німалінга. Ліворуч і праворуч від мене були привабливі потоки, це була грандіозна вершина Кан Яце. Я також натиснув фотографії зі скотарями, які привели свою худобу на випас. Тут ми насолоджувалися нічним багаттям у кемпінгу та ладакськими делікатесами, такими як Тупка, Тігмо, Скю та Кхамбір.

"<yoastmark

День 8: Сьогодні ми були дуже сумні, оскільки це мав бути останній день походу. Але, як правильно сказано, одну подорож потрібно закінчити, щоб почати іншу, ми рухалися вниз до Долини Шан. Ми простояли там 15 хвилин. Пізніше ми перетнули Конгмару Ла, який був найвищим перевалом у долині Марха. З цієї вершини відкривається вражаючий вид на хребет Ладакх і долину Інду. За наступні 2 години ми дісталися долини Шан, і курс звідси привів нас до останнього місця для походу, Шан Сумдо. На таксі ми повернулися в Лех і переночували в готелі.

День 9: З важким серцем і багатьма спогадами ми поїхали в аеропорт Леха.

Поки ви на це, не забудьте відвідати ці кафе!

• Тибетська кухня
    • Німецька пекарня
    • Дзомса
    • Open Hand Cafe
    • Lala’s Cafe

Це був справді гарний і багатий на культуру досвід! Кожен повинен дослідити приховану красу Ладакха. Тож продовжуйте та дайте спокій селу Марха позбавити вас стресу та страхів.

Поділитися Теги: пригоди в Непалі Індія Ладакх Лехладах Трекінг трекінг в Ладакх

Про автора

client-photo-1 Мінакші Я щаслива людина, яка любить читати, писати та подорожувати. Садівництво та смачна їжа – це інші речі, які мене захоплюють. Мій життєвий девіз простий: «Люби те, що робиш, і роби те, що любиш». Попередня публікаціяНаг Тібба Трек: насолоджуйтесь Спокійна краса та гіпнотичні краєвиди в обителі бога-зміїНаступна публікаціяЩо ти робиш цього літа? Любителі пригод досліджують ці походи в Уттаракханд!