Цікаво

• Про
  • Останні публікації

Kartik

Я затятий гурман, який любить подорожувати. У вільний час я граю в вуха якісним Heavy Metal. Перегляд кулінарних шоу, написання пісень, гра на барабанах, гітарі та клавішних, гра в крикет і спів займають більшу частину мого дозвілля. Kartik

Останні публікації від Kartik (переглянути всі)

• Скуштуйте справжній смак Ладакха на цих трьох найкращих походах! – 10 липня 2018 р.
  • Цілі подорожі: Чому пік Кедаркантха — це повна гонитва – 18 травня 2018 р.
  • Духовні ятри 2018: Нанда Деві Ятра, Кайлаш Мансаровар Ятра – 16 травня 2018 р< /span>

< /span>Поділитися

Краса засніжених гімалайських вершин і благословення Господа Шиви роблять похід Кайлаш Мансаровар Ятра неймовірно духовною подорожжю, де можна досягти нірвани. Люди різних релігійних спільнот беруть участь у цій священній експедиції, де пригоди супроводжуються відтінком віри, віри та відданості. Похід Кайлаш Мансаровар Ятра, який часто називають священною землею історичної та природної містики, є символом унікального поєднання культурної значущості, релігійних цінностей, міфологічної важливості та вишуканої краси природи.

Яке магнітне тяжіння спричиняє ця діяльність?

Будучи одним із найбільш шанованих святих місць у світі, похід до гори Кайлас і озера Мансаровар може запропонувати щось більше, ніж просто пригоди. Воно, висота якого становить 22 000 футів, вважається обителлю бога Шиви та славиться духовною енергією, яку це місце випромінює. Похід Кайлаш Мансаровар Ятра відомий передусім двома речами – Парікрама гори Кайлас і святе занурення в озеро Мансаровар. Крім того, це дає вам змогу відчути захоплення від відкриття високогірних регіонів, які оточені красою природи та її величчю.

Кайлаш Мансаровар з Катманду Похід Кайлаш Мансаровар з Катманду

Короткий огляд детального маршруту:

У шкільні роки я часто чув про гору Кайлас та її благоговіння- надихаюча висота та краса. Подорож до Кайлаш-Мансаровар мене завжди захоплювала, і здається, що весь цей час я чекав слушного часу, щоб вирушити в цю подорож.

Подорож до довгоочікуваної мрії почалася минулого місяця. Того ранку я вийшов із дому й дістався міжнародного аеропорту імені Індіри Ганді, щоб сісти на рейс до чарівного міста в передгір’ях, Катманду, яке було першим місцем моєї Кайлаш Мансаровар Ятра.

Перший день походу дав нам можливість познайомитися з красою цього місця. Я та мої нові друзі розпочали перебування в пошуках благословення в храмах Пашупатінатх і Будханілкантх, два з найбільш шанованих храмів у Непалі, присвячені богу Шиві та богу Вішну відповідно.

Наступного дня чекав великий крок до подорожі Кайлас Мансаровар. Ми їхали з Катманду до Дхунче. Через транспортні умови цього місця водіння зайняло додатковий час і стало виснажливим. Але безліч фотографій чудових краєвидів зробили це того вартим. Потім настав день, коли ми ступили в Тибет. Це місце, де розташоване декілька величних пейзажів, може похвалитися містичним шармом, який одразу завоював наші серця!

Ми прибули до Kyirong після завершення всіх імміграційних формальностей. Акліматизація на великій висоті була найважливішою частиною подорожі, тому гід взяв нас у короткі походи, щоб ознайомити з повітрям і температурою Тибету. Крім того, регулярне вживання теплої води дуже допомогло нам повернутися до рівномірного процесу дихання.

Потім ми посунули на Dongba. Перетин мальовничої гірської місцевості та панорамний вид на блакитне озеро П’єко-Цо були особливими моментами, які я ніколи не забуду. На нашому шляху дивовижні краєвиди Ярлунг Зангпо (річка Брахмапутра) і північний шлях через прекрасне місто Сага, розташоване на висоті 15 879 футів над рівнем моря, залишили нас враженими. Перш ніж ми отримали можливість висловити благоговіння перед прекрасними творіннями Бога, високі рівнини Тибету залишили нас безмовними. Важко було визначитися, що взяти на замітку! Витративши кожну унцію енергії, ми приїхали відпочивати в гостьові будинки, де були кімнати в стилі гуртожитків.

Купальня на озері МансароварКупальня на озері Мансаровар

настав час розпочати духовну подорож, оскільки ми були недалеко від одного з наших пунктів призначення, озера Мансаровар. Під час нашої поїздки до озера Мансаровар нам також вдалося коротко побачити Ракшас Тал (Озеро Демона), яке лежить на іншому березі озера. Озеро Мансаровар, відоме як Кайлаш Парват, описується як Найвище священне озеро, де, як вважають,  боги Шива та Індра плавали як лебеді. Піднятися на таку висоту досить важко, тому щороку Кайлаш Мансаровар Ятру вдається лише кільком тисячам паломників. Без сумніву, ми вважали, що нам пощастило бути частиною цієї катарсисної та надзвичайно символічної подорожі. Духовність цього місця проникла в нас, коли ми купалися в озері Мансаровар. Який це був приголомшливий досвід! Нарешті настав час розпочати нашу трекінгову експедицію на гору Кайлас.

Darchen Guest House Darchen Guest House

Звідси розпочався перший день Кайлас Парікрами. Вчора ввечері, Дарченбув нашою точкою зупинки, яка служила базовою точкою гори Кайлас. Сьогодні ми досягли першого місця походу,Яма Двар. Завдяки поступовому підйому шлях спочатку був легким.

Ям ДварЯм Двар

Після перетину Дерапух, було видно перший вид на гору Кайлас. Це був момент, який назавжди залишиться в нашій пам'яті. Я не ранкова людина, але коли я прокинувся того ранку, я був винагороджений падаючими променями сонця на гору Кайлас, перетворивши її на ‘Золотий Кайлас’.

Гора Кайлас у всій своїй могутності та божественності Mt. Кайлас у всій його могутності та божественності

Коли я піднявся на високий перевал Долма-Ла, розташований на висоті приблизно 18 172 футів, стежка стала нерівною та крутою, тому мені було важко переставляти одну ногу за іншою. На вершині Домла-Ла ми відвідали місце, вкрите молитовними прапорцями та іншими тибетськими прикрасами, Шивастхал. Кажуть, що це місце, де можна відчути божественний зв’язок.

У справу вступив крутий спуск. Кам’янисті доріжки та розсипане каміння ускладнювали спуск, тому нас попросили бути дуже обережними та зосередженими. Нарешті ми повернулися до Катманду, повністю виснажені та задоволені.

Коли відвідати цю країну духовної краси?

Одним із важливих елементів подорожі є вибір правильного часу. Важливо зрозуміти зміни погоди перед початком подорожі Кайлас Мансаровар Ятра. Найкращий час для походу Кайлаш Мансаровар Ятра – з середини травня до середини жовтня. Протягом цього періоду погодні умови залишаються достатньо нормальними, щоб досліджувати дивовижні пейзажі тибетського гірського району, на якому розташована гора Кайлас.

Нехай маршрути вас не бентежать!

Щоб дістатися до Кайлаш Мансаровар, люди можуть подорожувати літаком, потягом і навіть автобусом, як їм зручно. У регіоні немає великих міжнародних аеропортів. Для тих, хто бажає подорожувати літаком, найближчим аеропортом є аеропорт Нгарі Гунса. Оскільки в цьому районі немає власної залізничної станції, найближчою залізничною станцією буде залізнична станція Лакхнау. Люди можуть найняти таксі або таксі, щоб поїхати далі від вокзалу. Ви навіть можете подорожувати автобусом. З деяких регіонів Індії, Китаю та Непалу доступне автобусне сполучення до Кайлас Мансаровар. Серед інших видів транспорту – сафарі на джипах або вертоліт.

Завантажте свою сумку необхідними речами:

• Теплий одяг
  • Засіб від комарів
  • Трекінгове взуття та трекінгова палиця
  • Ліхтарик або ліхтарик
  • Сонцезахисний крем і сонцезахисний крем
  • Аптечка першої допомоги

Речі, які потребують постійної перевірки:

• Уникайте псування краси стежки сміттям
  • Не йдіть короткими шляхами та не йдіть разом із членами команди
  • Стежте за своїм шляхом через нерівні та круті стежки

Кайлаш Мансаровар Ятра – це далеко не просто похід. Це подорож до самореалізації, сходинки до неба. Якщо ви готові прислухатися до покликання, цей досвід, безсумнівно, є одним із тих, що вам потрібно отримати.

Поділитися Теги: Пригоди НеймовірноІндія Кайлаш Мансаровар Гора Кайлаш Духовна подорож Похід Похід Індією

Про автора

client-photo-1 Картик Я затятий гурман, люблю подорожувати. У вільний час я граю в вуха якісним Heavy Metal. Перегляд кулінарних шоу, написання пісень, гра на барабанах, гітарі та клавішних, гра в крикет і спів займають більшу частину мого дозвілля. Попередній дописДолина квітів: крок у ліжко краси в цій пригодницькій подорожіНаступна публікаціяРозкажіть найбожевільніші історії подорожей, коли повернетеся з перевалу Гампта та озера Чандратал