Цікаво

Похід Великими озерами Кашміру: прогулянка від Сонмарга до долини, усіяної озерами

• Домашня сторінка
  • Світ пригод
  • Подорож Великими озерами Кашміру: прогулянка від Сонмарга до долини, усіяної озерами

kashmir

• Про
  • Останні публікації

Таня Рой

Таня була дитиною-любителем пригод із дитинства, коли вона досліджувала найглибші таємниці морів Таміл Наду, Андаман і Гоа, а також набувала досвіду плавання та підводного плавання. Тепер вона називає себе гімалайською мандрівницею. Вона стверджує, що її перше кохання – це Гімалаї, все інше приходить потім. Індивідуальні подорожі дають їй кайф, як медитація, і вона любить жити на свіжому повітрі, де немає коробки. Кілька років після подорожі з рюкзаком вона вирішила, що її покликання – трекінг, і хоче побачити найвищі гори світу, але не підніматися на них на знак поваги. Усі базові табори в її списку. Вона дуже натхненна книгою «Дикий» і хоче колись подолати стежку Pacific Crest Trail самостійно. Вона любить писати про свій досвід подорожей і пов’язувати їх зі способом життя як особистості та вважає, що «життя — це або смілива пригода, або взагалі нічого». Таня Рой

Останні публікації від Тані Рой (переглянути всі)

• Досліджуйте маршрути, розташовані в Непалі: EBC і Аннапурна – 4 липня 2018
  • Ціль подорожі 2019: смертельні виклики Чадар Трек – 29 червня 2018
  • Вирушайте в Хімачал-Прадеш: похід Беас Кунд, похід по озеру Брігу, похід на перевал Рупін тощо – 25 травня 2018 р.

< span class="mr_social_sharing"> Поділитися

Долина, обмежена хребтом Пір-Панджал і великими Гімалаями, Кашмір наповнений первозданною красою, за яку він справедливо отримав назву «раю на землі». Завдяки ідеальному географічному положенню та мальовничому рельєфу це місце пропонує кілька варіантів для походів. до відвідувачів. Розташований над Сонмаргом на шосе Срінагар-Лех, Похід Великими озерами Кашміру очолює список найкращих помірних походів у Кашмірі, оскільки відкривається неймовірні краєвиди сільської природи.

Часто вважають, що справжня краса природи криється в зелених відокремлених місцях, до яких немає доріг. І, як не дивно, Великі Кашмірські озера, які включають альпійські озера, луки та екзотичну флору і фауну, також залишалися невідомими протягом багатьох років. Багато з цих прекрасних озер мають цікаву історію свого утворення та існування, окрім того, що вони названі на честь індуїстських богів.

Поїздка через рай на землі - КашмірПоїздка через земний рай – Кашмір

Деякі з приголомшливих озер, охоплених під час походу, включають Крішнасар, Гангабал, Гадсар і Вішансар. Чарівний вид на крижані покриви, що сповзають з льодовиків і живлять альпійські озера, справді справжня насолода для очей. А вишенькою на торті є молочно-білий льодовий покрив, що плаває на сапфірових озерах.

Мобільний ринок на Дал Lake in SrinagarМобільний ринок на озері Дал у Srinagar

• Отримайте можливість дослідити п’ять приголомшливих льодовикових озер, розташованих на великих висотах
  • Дізнатися про спосіб життя, культуру та традиції Кашміру
  • Насолоджуйтеся справжніми делікатесами Кашміру, які приголомшують губами
  • Побачте засніжені гори та екзотичну дику природу
  • Проведіть ніч у таборі, який стоїть осторонь холодного блакитного озера та під блискучим небом
  • Зустріч із пастухами та їхньою худобою,  зокрема велика рогата худоба та кози
  • Ходіть по різкому схилу та пасовищах зі сніговими плямами
  • Ідіть стежкою, яка проходить через зелені луки, кришталево чисті льодовики, скелясту безплідну землю та бурхливі струмки

< span style="text-decoration: underline">Найкращий час для планування вашого візиту: з квітня по жовтень вважається найкращим часом для проведення Похід Великими озерами Кашміру. У цей час приємна погода дозволяє спостерігати за чарівними горами та прекрасною долиною. Середня температура протягом цих місяців коливається від 17°C до 20°C вдень і від 3°C до 4°C вночі.

Регіон: Джамму і Кашмір
Аеропорт: Міжнародний аеропорт Шейх уль-Алам

Великі озера Кашміру

Короткий огляд точок висоти
Похід розпочнеться від захоплюючої гірської станції Сонмарг до Ніхнай (3505 м).Стежка пролягає через густі ліси, красиві струмки та чарівну долину, що охоплює зелені пасовища. Під час походу по пересіченій і скелястій місцевості наступною зупинкою буде озеро Вішансар (3657 м). Місцевість приведе вас до Гадсар (3657 м) через Крішансарське озеро та Гадсарський перевал (4192 м). Наступного дня, насолоджуючись захоплюючими видами гір, пройдіть крутими схилами та нерівною гірською місцевістю, щоб досягти Сатсар (3657 м). Дотримуйтеся маршруту, який проходить через хвойний ліс, щоб дістатися до Gangabal Twin Lakes (3503 м). В останній день експедиції спустіться вниз, щоб досягти сільського хутора під назвою Наранаг (2270 м).

Похід через величну красу Кашмірських озер< br /> Будучи шанувальником природи та її чарівної краси, Кашмір Похід Великими озерами подарував мені спогади на все життя про чудову природу, що мешкає в долині Сонмарг. Похід відомий тим, що відображає дивовижний контраст у ландшафті, який починається від пишних зелених долин і закінчується в напівзасушливому та холодному регіоні Наранаг. Прогулянка сліпучими луками, альпійськими лісами, луками та льодовиками зробила мою подорож справді захоплюючою та захоплюючою.

Після всебічного дослідження я спланував похід зі своїми друзями дитинства та забронював наші рейси до Срінагару, а потім ми спакували наші сумки з усім необхідним обладнанням, як-от трекінговими палицями та взуттям.

День 1: Досягніть Шрінагара, а потім їдьте зі Срінагара до Сонмарга
Ми сіли на рейс з Делі до Срінагару о 9 ранку з міжнародного аеропорту імені Індіри Ганді. Насолоджуючись приголомшливим видом сонця серед плаваючих хмар, ми дісталися Шрінагара за 1 годину 15 хвилин. У залі прильоту нас чекав гід. Він привітав нас з букетом і сказав Khush Aamdeed, що означає ласкаво просимо. Звідти ми виїхали в Сонмарг і дісталися туди за наступні 2 години. Це місце славиться пишними зеленими луками та вважається останнім містом Кашміру на шляху до Ладакха.

Знімок села Сонмарг під високим кутом Знімок села Сонмарг під високим кутом

До полудня ми дісталися нашого гестхаусу. Насолодившись чашкою освіжаючого гарячого кашмірського чаю під назвою kahwah із закусками, наш представник подорожі розповів нам про похід. Увечері ми прогулялися містом і застали співаків, які співали мелодійні народні пісні. Незважаючи на те, що я не володів мовою, кожне слово цієї народної пісні падало на мої вуха, як чарівна магія, яка переносила мене в давні часи. Ми клацали фотографії з цими жінками, а також грали pithoo з дітьми. Увечері нам подали смачний кашмірський талі на вечерю.

День 2: Похід від Сонмарга до Ніхнай
Ми встали близько 6 години ранок. Після сніданку нас відвезли доНічного, який знаходився всього в декількох кілометрах від Сонмарга. За 35 хвилин ми дійшли до точки, звідки мали почати нашу трекінгову експедицію. Спочатку похід був крутим підйомом до місця під назвою Table Top. Під час походу наші очі мали змогу зловити чудові краєвиди знаменитих льодовиків Сонмарг і долини на задньому плані. Це був наш перший день трекінгу, і сходження вгору було для нас нелегким завданням, оскільки у багатьох із нас почалися проблеми з диханням.

Але, на щастя, ми зустріли dhaba (закусочну) у Table Top, якою керує красива кашмірська пара. Ми провели там близько 20 хвилин і випили чашку чаю та перекусили. І це буквально дало нам таку необхідну енергію. Звідси стежка також поступово повертала, коли ми входили в долину березових дерев. О 14.30 ми приїхали до Нічна і побачили, що для нас влаштовано гарний кемпінг біля струмка. Ми швидко розмістилися в наших наметах, оскільки збиралися отримати чай, пакори (оладки) і локшину Maggi. Ми провели ніч у таборі.

День 3: Нічнаї до озера Вішансар | 4 день: Акліматизація
Наступного дня ми йшли пішки близько 30 хвилин, слідуючи струмком біля нашого кемпінгу. Згодом крута стежка привела до альпійських галявин. Через годину ми натрапили на маленьке льодовикове озеро, де зробили кілька фотографій. Після цього ми перетнули потік Річки Біс і піднялися в напрямку Нічнаїського перевалу. Ми продовжували відпочивати після кожної години.

Пізніше ми спустилися до красивої галявини, яка привела нас до озера Вішансар. Це було таке велике і красиве озеро, яке названо на честь Господа Вішну. Ми також насолоджувалися видовищем величних льодовиків, які живлять це озеро. Оскільки для нас було важливо акліматизуватися перед тим, як йти вгору, ще один день ми також провели в кемпінгу біля озера Вішансар.

День 5: Похід від озера Вішансар до Гадсара через Крішнасар
Якщо ви коли-небудь спробуєте цей похід, то це буде найдовший і найкрасивіший день у цьому поході. Перетнувши Вішансар, ми плавно піднімаємося до Крішнасару, другого красивого озера в цій подорожі. Це озеро названо на честь бога Крішни. Примітно, що наш гід сказав нам, що вчені класифікували ці озера як оліготрофні, що означає, що ці озера мають вищий рівень кисню та менший вміст органічних речовин; що робить його ідеальним для пиття. Перетнувши це приголомшливе озеро, ми піднялися доперевалу Гадсар.

Тепер почалася найскладніша частина подорожі, оскільки стежка викликала для нас як психологічний, так і фізичний виклик. Під час походу ми мали енергетичні напої та бари. Поступово, після близько 2 годин прогулянки, ми змогли побачити сліпуче озеро Вішансар. Пізніше ми перетнули перевал Гадсар і спустилися до озера Гадсар. Маршрут пролягав через красиві луки, наповнені яскравими польовими квітами. Того дня нам дуже пощастило, оскільки ми побачили гімалайських бабаківтеж. Сліпучий вид на озеро Гадсар з льодовиком і польовими квітами на задньому плані захоплює дух. До пізнього дня ми дісталися озера Гадсар. Найкращою частиною цієї подорожі було те, що ми мали можливість провести ніч у таборі індійської армії.

День 06: Гадсар – Сатсар < br /> Це був день, коли ми всі були готові розпочати нашу експедицію до Сатсаякий знаходився приблизно за 10 км від військового табору. Ми йшли по нерябій землі і перепливли річку, а потім піднялися на небесні гори. По дорозі ми знайшли яблуневі та горіхові сади і, звичайно, зірвали трохи, щоб поїсти. Через 2 години ми прибули на гірські луки, які оточували високі гірські вершини. Тепер, щоб піти глибше, довелося брати дозвіл в армії, тому що там був контрольно-пропускний пункт. Отримавши дозвіл, ми дісталися приголомшливої ​​льодовикової водойми під назвою Озеро Сатсар.

День 07: Сатсар до озер-близнюків Гангабал
Ми прокинулися з приголомшливим краєвидом сходу сонця та після важкого сніданку вирушили на 9-годинний маршрут експедиція. Ми перетнули скелясту місцевість і піднялися в долину, звідки ми могли побачити вражаючу гору. ХармухаКажуть, що ця гора є місцем проживання бога Шиви, і вважається, що людські ноги не можуть торкнутися вершини Хармукх. Пізніше ми увійшли в густий сосново-дубовий ліс, де зафіксували на камеру красивих птахів. Ми пройшли близько трьох хребтів і поступово курс став різким і кам'янистим. Крім того, ми зустріли тут кількох місцевих жителів, які прийшли на вершину пагорба з сусіднього села зі своєю худобою. За наступні чотири години ми прибули до озера Нундхол і йшли далі 30 хвилин, щоб дістатися до озера Гангабал. Це озеро названо на честь річки Ганг і вважається священним для пандитів Кашміру.

День 08: Гангабал – Наранаг | Поїздка до Срінагару
Останній день цієї прекрасної експедиції розпочався від озера Гангабал до Наранаґа. Стежка, що йшла вздовж озера, виходила на зелений краєвид, усіяний жовтими квітами. Ми йшли близько 2 годин лісом, а потім спустилися до села Наранаг. Йдучи кам’янистою стежкою, ми нарешті дісталися до мальовничого села і відвідали храм Господа Шиви, який побудував правитель Кашміру VIII століття Лалітдатія Муктадія. Пізніше ми сіли в таксі та повернулися до Срінагару, який був приблизно за 2 км звідси.

kashmir

Ця експедиція, безперечно, може запропонувати багато іншого, окрім чудового краєвиду Кашмірських Великих озер. Приємна зустріч із місцевими жителями, послухати від них гарні народні пісні та дізнатися про їхній соціокультурний спосіб життя були досвідом на все життя.

< span class="mr_social_sharing">Поділитися Теги: Кашмір Кашмір Великі озера Похід Похід Індією

Про автора

client-photo-1Таня Рой Таня була дитиною-любителем пригод із дитинства, коли вона досліджувала найглибші таємниці морів Таміл Наду, Андаман і Гоа, а також мала досвід плавання та підводного плавання. Тепер вона називає себе гімалайською мандрівницею. Вона стверджує, що її перше кохання – це Гімалаї, все інше приходить потім. Індивідуальні подорожі дають їй кайф, як медитація, і вона любить жити на свіжому повітрі, де немає коробки. Кілька років після подорожі з рюкзаком вона вирішила, що її покликання – трекінг, і хоче побачити найвищі гори світу, але не підніматися на них на знак поваги. Усі базові табори в її списку. Її дуже надихнула книга "Wild" і хоче колись подолати Pacific Crest Trail самостійно. Вона любить писати про свій досвід подорожей і пов’язувати їх зі способом життя як особистості та вважає, що «Життя — це або смілива пригода, або взагалі нічого». Попередня публікаціяПохід на перевал Рупін: A Подорож мальовничою долиною з екзотичними водоспадамиНаступна публікаціяОсь чому «Країна високих перевалів», Ладакх, пропонує найкращий досвід трекінгу: Сток Кангрі, долина Маркха