Categories: Цікаво

Triund Trek: справжня скарбниця для любителів пригод!

Зміст

• Домашня сторінка
  • Світ пригод

Triund Trek: справжня скарбниця для любителів пригод!

• Про
  • Останні публікації

Тушар

Останні публікації Тушар (переглянути все)

• Короткий путівник по Чадар Треку: що робить його таким особливим? – 29 червня 2018 р.
  • Tarsar Marsar Trek у Кашмірі – рай на землі – 25 травня 2018 р.
  • Ось чому «Країна високих перевалів», Ладакх, пропонує найкращий досвід трекінгу: Сток Кангрі, Долина Марха – 16 травня 2018 р.

Розташований у величному Хребет Дауладхар у Гімалаях у Хімачал-Прадеш, похід Тріунд (3000 метрів) є одним із найпопулярніших походів в Індії. Основною причиною популярності є його помірний клімат, засніжені гори, природна велич, зелені долини та безтурботне середовище. Захоплюючі краєвиди долини Кангра з вершини Тріунд схожі на фантазію. На кожному кроці подорожі можна відчути вишуканість природи. У той час як складний маршрут і виснажливі повороти викликають труднощі для перших мандрівників, прохолодний вітерець знімає всю втому, щойно ви досягаєте піку Тріунд.

У Гімачал-Прадеш такі місця, як Тріунд і Маклеод Гандж, демонструютьтибетську культуру з яскравими монастирями, вражаючою архітектурою, молитовними прапорами, колесами, жвавими ринками та ступами Будди.

Нічний кемпінг у Тріунді – це враження, за які варто померти!
Це правда, що приголомшливі краєвиди гірських хребтів, зеленого лісу та водних потоків зроблять вашу подорож незабутньою, але те, що робить її незабутньою, так це нічний кемпінг на вершині Тріунд. Гарний кемпінг поруч із бурхливими струмками та ніч, проведена під темною ковдрою білих глазур’яних зірок, стануть найкращим досвідом у кемпінгу!

З чого почати ?
Є кілька відправних точок для походу, але Маклеодгандж або Дхарамкот є одними з найпопулярніших. Від Дхарамкота 7-кілометрова траса йде до храму Галу. Тут ви побачите прекрасний вид на долини та крикетний стадіон Дхарамсала. Триунд знаходиться лише за кілька метрів звідси.

Найкращий час для відвідування
Triund trek доступний цілий рік, крім січня по лютий. Найкращий час для відвідування — з березня по червень і з вересня по жовтень, оскільки в цей час немає снігопадів і погода цілком комфортна, щоб насолоджуватися чистими видами на гори.
з березня по червень: температура коливається від 20 °C до 10 °C протягом дня та Від 7 °C до 2 °C вночі.
З вересня по жовтень: Температура від 10 °C до 7 °C вдень і від 5 °C до -5 °C вночі.

Пакуйте сумку!

• Теплі куртки, шапки та рукавички (на холодну погоду)
  • Трекінгове взуття, Трекінгова палиця
  • Пляшки з водою, енергетичні напої
  • Пара сонцезахисних окулярів, фотоапарат
  • Основні туалетні приналежності, постільна білизна
  • банк живлення, спалах (із запасними батареями)
  • Засіб від комах, аптечка

Пам'ятки поблизу:
День на стадіоні Дхарамсала: вам не потрібно хвилюватися, навіть якщо ви не любитель крикету; подорож до Дхарамсали пропонує незабутні враження. Стадіон розташований на висоті 1457 метрів над рівнем моря серед мальовничого хребта Дхауладхар. Можливо, ви цього не знаєте, але це улюблене місце відпочинку австралійського гравця в крикет Метью Гайдена.

Моліться в церкві Святого Іоанна:Розроблений у стилі неоготичної архітектури та присвячений Іоанну Хрестителю, це ідеальне місце для молитов і фотографій. Церква, оточена Деодарами, має бельгійські вітражі, подаровані леді Елгін, дружиною лорда Елгіна.

Прийміть ванну біля водоспаду Бхагсунаґ:Рано вранці прогуляйтеся до приголомшливого водоспаду Бхагсу, розташованого неподалік від храму Бхагсунатх. Це одна з найкращих туристичних визначних пам'яток Маклеодганджа. Водоспад заввишки 20 метрів відкриває вражаючий краєвид і привертає увагу відвідувачів так, що їм хочеться загубитися в його красі.

Увага, шопоголіки: Don& #8217;не забудьте взяти сувеніри!
Базар Котвалі в Маклеодганджі — ідеальне місце для шопоголіків. Тибетці продають чудові скульптури ручної роботи, аксесуари та посуд. Молитовні Тханки, тибетські артефакти та сукні, килими, бронзові чи срібні статуї можна придбати тут.

Triund Trek Tales
Для міських жителів пагорби – найкраще місце, щоб відпочити від галасливого міського життя та буденної суєти. І що може бути краще, ніж вирушити на довгі вихідні в Гімачал-Прадеш. Користуючись нагодою, я вирішив попросити кількох своїх друзів супроводжувати мене в подорожі, і наші сумки були спаковані відразу після цього.

Дхарамсала, батьківщина Далай-лами, — це величні монастирі, барвисті прапори, молитовні колеса, що котяться, дзвін дзвонів і велика кількість флори та тваринний світ.

Наша подорож почалася з Делі близько 22:00. Цього разу хвилювання від поїздки до нашого улюбленого місця відпочинку подвоїлося, оскільки ми планували піднятися на Тріунд. У той день ми майже не спали протягом години, більшу частину нашої ночі супроводжувалися дослідженнями про Тріундський похід. Наступного ранку наш Volvo висадив нас у Дхарамсала. Було близько 7 ранку, і ми заселилися в готель.

Порада: хоча Best Western Indraprastha Spa Resort досить дорогий, вони запропонували нам хорошу знижку, оскільки ми відвідували його щонайменше п’ять разів на рік.

Після теплого прийому персоналу готелю ми розійшлися по номерах. Ми смачно поснідали, і деякі з моїх друзів вирішили трохи поспати. Я був трохи нетерплячий, бо не хотів витрачати свій дорогоцінний час на сон. Таким чином, я вперше відвідав озеро Дал, яке було розташоване зовсім поруч з нашим готелем. Моя родина попередила мене не повертатися, якщо я не відвідаю храм Бхагсу Нагтому я вирішив піти перевірити. Я спланував це таким чином, що мої друзі вже були біля водоспаду (Водоспад Бхагсу Наг), я здійснив приємну прогулянку від храму до вирішеного пункту призначення. Провівши там трохи часу, ми вирішили піти далі й відвідати Цуг Лхахангразом це резиденція Далай-лами разом з його приватним офісом і храмом. Коли ми дісталися до того місця, погода змінилася, стало темно та вітряно. Раптова зміна погоди тут звичайна справа, не хвилюйтеся. Єдине, що дало нам відчуття раю, це заворожуюча краса пишних долин, що оточують нас, і вражаючий вид на Цуг-Лхаханг.

Далі ми були голодні, тож наступні дві години ми присвятили кільком кафе, таким як Indique, German Bakery та Buddha Delight Café. Тут ви знайдете все, щоб вгамувати почуття голоду: маггі, момо, млинці, тупки, піцу. Ніч провели в готелі. Звідти ми одразу помчали до Naddi View Pointдля зйомки заходу сонця на наші відповідні дзеркальні фотокамери. Ніч провели в нашому готелі.

Ранок 2-го дня був досить лінивим. Одягнувшись, ми перейшли до італійської кухні Джимміде ми смакували пасту з білим соусом і димну курку з соусом з червоного вина. Це було ніби пропонувати тобі щось наполовину того, що ти отримуєш у Big Chill. Було важко пересуватися з набитими животами, але якимось чином нам вдалося дістатися раю для покупців, тобто базару Kotwali. Я купила різноманітні ювелірні вироби для своїх двоюрідних братів і сестер і скульптуру Будди для свого батька, який є палким шанувальником. Ми ходили по магазинах протягом 2 годин, а пізніше ми спробували традиційні гімалайські момо, наповнені Пак Чой і картоплею. Захоплюючий вид вартий походу.

Ми провели ніч у Дхарамкотіце невелике село поруч із Маклеодганджем. Тут ми насолоджувалися піцою на дровах і свіжим яблучним соком. Ми також замовили тарілку лаваша та хумусу, і я повинен сказати, що ціла тарілка хумусу не призначена для людей із низьким апетитом.

Триунд вид зверху!

Останній день настав! Це був час прокласти наш шлях до пригод.9-кілометровий похід до Тріунда від Маклеодганджа забезпечує захоплюючий краєвид на долину Кангра та засніжені гори. Випробування ставали все крутішими, а повороти ускладнювали нам продовження походу. На півдорозі ми мали Меггі та трохи закусок. Досягнення вершини було варте всього дихання та хвилювання. Я піднявся далі, випивши чашку імбирного чаю. Іншою зупинкою була «Magic View Mountain», яка пропонує панорамні сцени. Чудовий краєвид на хребет Дхауладхар і краєвидДолина Кангра та стадіон Дхарамсалазверху були набагато кращими, ніж я очікував. У тіні блискучого неба ми провели табір на решту ночі.

Посадка на Bir Billinggrounds

Останній день був досить захоплюючим, ми переїхали до Bir Billingу Палампурі, де ми вирішили стрибнути з гірської скелі за допомогою парапланерного жолоба, розташованого на висоті близько 2600 м. Я почувався вільним птахом, коли стрибнув з вершини. Погойдуючись під небом, я насолоджувався захоплюючими краєвидами пишних зелених чайних садів.

Ближчий погляд на коштовності, заховані в засніжених горах, дав мені цілий ряд вражень, які я, безсумнівно, збережу до наступного час мого відвідування.

Теги: Пригоди, пригоди в Індії, трекінг в Гімачал-Прадеш, Трекінг в Індії triund

Про автора

Тушар За освітою я інженер, але за бажанням блогер. Оскільки я дуже цікавлюся портретною зйомкою та фотографією природи, я ніколи не забуваю брати з собою свою цифрову дзеркальну фотокамеру, коли вирушаю на прогулянку чи святкую особливу подію з дорогими людьми. У вільний час я люблю читати та писати блоги або займатися своєю дитиною. Попередня публікаціяHampta Pass: скажи “Так” безтурботної краси та божественної насолоди!Наступна публікаціяЕкспедиція Сток Кангрі: подолайте свої страхи

admin

Published by

Recent Posts

Роль жінок у детективних романах: як вони змінюють жанр

Детективний жанр, як і багато інших літературних жанрів, зазнав значних змін з плином часу. Переслідування аделіни -…

6 днів ago

Эффективные решения для утепления домов

Теплоизоляция дома играет важнейшую роль в обеспечении комфорта и энергосбережения. Утепление помогает не только сохранить…

1 тиждень ago

Жалюзи на окна день-ночь: идеальное решение для вашего интерьера

Когда вы ищете оптимальное решение для окон, которое сочетает в себе функциональность и стиль, жалюзи…

2 тижні ago

Як пришвидшити висихання стяжки для підлоги: що можна і не можна робити?

Стяжка для підлоги важлива в будь-якому ремонті та безпосередньо впливає на якість покриття та довговічність усієї…

Плюсы покупки билетов на поезд онлайн

Путешествия на поезде остаются одним из самых популярных и комфортных способов перемещения. Однако традиционный процесс…

2 тижні ago

Вентилятор для санузла и газовый котел – необходимые элементы любого дома

Вентилятор для санузла https://bt-service.ua/ventiljatory/vityazhni-ventilyatori-dlya-sanvuzla-tualetu и газовый котел — два устройства, которые на первый взгляд кажутся…