Categories: Цікаво

Коли я ледь не кинув Чопта Трек!

Зміст

• Домашня сторінка
  • Щоденники пригод
  • Коли я ледь не здався в мандрівці Чопта!

Коли я майже кинув Чопта Трек!

• Про
  • Останні публікації

Мінакші

Останні публікації автор Мінакші (переглянути все)

• Касол – це місце для походів вашої мрії, ось чому – 23 червня, 2018
  • 5 важливих речей, які зроблять вашу велосипедну поїздку в Ладакх незабутньою – 18 червня 2018
  • Збережіть дати цих чудових гімалайських походів: перевал Рупін, Гоеча-Ла тощо – 11 червня 2018 р.

Я навіть не здогадувався, що мій короткий пригодницький похід до Чопта Тунгнат Чандрашіла стане пригодою всього життя! Мені дуже подобається цитата Лінь Ютанга, яку я нещодавно прочитав: «Ніхто не усвідомлює, як це прекрасно — подорожувати, доки він не прийде й не покладе голову на свою стару, знайому подушку». Але для мене це було більше схоже на пригоду, яку я пережив, і в той момент єдине, чого я хотів зробити, це повернутися додому, у тепло та комфортно!

Єдина причина, чому цей похід так близький моєму серцю і я запам'ятаю це назавжди, тому що я пам'ятаю, як я ледь не здався! Я відмовився йти далі, щоб уберегтися від усіх болів. Інколи добре подорожувати групою. Якби я був у поході один, я б застряг десь у горах. Не те, щоб я проти цього, але я б точно був безнадійно втрачений!

Ми сіли на потяг і рано вранці дісталися Харідвара. У нас був спланований похід, і ми повинні були досягти Деорія Тал, одного з найкрасивіших місць, які я коли-небудь бачив, до сходу сонця. Наш темповий мандрівник перевів нас із міста Харідвар до химерного села, відомого як Ухімат, у Гімалаях Уттаракханд. Я був зачарований, побачивши місце злиття Алакнанди та Бхаґіратхі, яке утворює Священну річку Ганг. Ми дісталися до нашого базового табору вдень і почали трекінг до чарівного озера, до якого було не більше 7 км в один бік. Ми вже поставили намети на пишних луках Деорія Тал для ночівлі в кемпінгу! Це був досить помірний похід. Мені було сумно бачити похмуру погоду та хмари, що закривають вершину гір!

Ми приїхали за 5 хвилин до заходу сонця! Не скажу, що ми його пропустили, тому що ми все одно нічого не побачили через похмуру погоду. Ми розмістилися в наметах після короткого візиту до Таля. Йшов дощ, коли ми пили гарячий чай і перекушували в наших наметах. Це було не так, як я собі уявляв; Я сподівався на ясне небо і зоряну ніч. Але, на мій подив, якраз коли я вийшов за межі свого намету, хмари розійшлись і поступилися місцем небу, яке було чорним як смуга, усіяне діамантами, як зірки. Вид на ці падаючі зірки та спокій цього місця були більш ніж мирними! Нічого не може бути більш блаженним, ніж лежати під ковдрою зірок із улюбленим списком відтворення та хорошою групою людей, і ось що я мав! Я знаю, що це спогад, який я буду берегти все життя.

Ми лягли рано спати, сподіваючись побачити чисте небо та чарівний схід сонця над вершинами перед нашими наметами, які, як сказав керівник походу, були білі, як голуби.

Я прокинувся біля одного з найкрасивіших видовищ! Вершини блищали на світанку, і я вирішив прогулятися Талом до сходу сонця. Я взяв фотоапарат і прогулявся, щоб зафіксувати ці дивовижні гірські вершини з усіх можливих кутів. Побачивши чудовий схід сонця та смачний сніданок, ми вирушили до села Сарі, звідки розпочали наш похід. У Чопті нас чекав ще один похід.

Кажуть, що храм Тунгнат є найвищим храмом Господа Шиви у світі! Я був дуже схвильований походом до храму та досягненням вершини Чандрашіла Пік. Але знову повернулася похмура погода! Цього разу це теж вплинуло на температуру, оскільки вона продовжувала падати. Наш керівник походу запропонував нам взяти дощовик із денною рюкзаком разом із додатковою курткою.

Ми почали похід до храму; луки вражали, а краєвид навколо був приголомшливий. Ми продовжували мандрівку, але погода погіршувалася.

Ми були лише за 2 км від пункту призначення, коли почався дощ. Навколо не було де сховатися, тому я одягнув плащ і пішов до чайної, яка була за кілька метрів. Як тільки я прийшов туди, я побачив храм неподалік, але зрозумів, що йде не тільки дощ, але й град. Я був впевнений, що далі ми не проїдемо, але наш керівник походу вирішив зробити обідню перерву і дочекатися покращення погоди. Поки ми пили гарячий чай і смачну маггі, погода налагодилася. Я почав рухатися до храму і першим дійшов до місця призначення з нашої групи. Я почав досліджувати околиці та шукав шлях до піку Чандрашіла. Незабаром після цього приєдналася решта групи, і ми зробили справді цікаву фотооперацію. Погода ставала все похмурішою, і невдовзі наш керівник походу сказав нам, що пік Чандрашіла не відбудеться. Ми всі бачили в цьому логіку, але все одно були розчаровані.

Нам сказали піти вниз до того, як погода знову погіршиться. На ur шляху вниз, нечисленні люди у групі взяли короткі шляхи та спустилися вниз досить швидко. Я був із лідером походу, який збирав сміття, яке залишили недбалі мандрівники. Я вирішив приєднатися до нього. На мені був плащ, а через кілька хвилин почався сильний дощ. Ми продовжували збирати сміття та продовжували шукати нашу групу. Ми розійшлися півгодини тому, і я сподівався, що знайду їх в останній чайній, яка була за 3 км від нашого базового табору.

Чайний будиночок був маленький і старенький, вкритий килимками та слабким деревом. Наша група чекала, поки дощ припиниться, але, на наш жах, дощу більше не було. Ми застрягли посеред грози в маленькій чайній з 9 людьми. Пишна галявина, яку я бачив 3 години тому, побіліла. Гради були великі, як каміння. Нам не вистачало часу, оскільки була вже 17:30 і небо вже було темним.

Як тільки град припинився, ми почали спускатися вниз. Почало темніти, і було важко зрозуміти, як йти по всьому граду. Після всього цього ковзання та ковзання ми дісталися нашого базового табору Чопта. Нашого темпового мандрівника ніде не було видно. Не було мобільної мережі, і все, що ми могли зробити, це чекати. Отож, прочекавши близько години в чайній, наш керівник походу змусив одного місцевого водія відкритого мікроавтобуса підсадити нас до нашого кемпінгу, який був приблизно за 3 км вниз по дорозі. Ми не побачили нічого, окрім купи граду по всій дорозі, і наш фургон почав буксувати до тупика.

Мені було страшно і страшно. Була 9 вечора, і знову почався град. Ми всі намагалися руками пересунути купи граду і використовувати трохи батарейок, що залишилися в телефонах, як факели. Ми не були готові здаватися, але нічого не виходило. З одного боку була велика гірська стіна, час від часу викидаючи купи граду, а з іншого — глибока траншея. Лідер походу спустився вниз, щоб побачити, як далеко ми можемо просунутися. У той момент ми всі просто сиділи у фургоні, я, глибоко задумавшись, думав, що, можливо, це все, я, можливо, ніколи не зможу з нього вибратися. Порятунку не буде, і я втратив надію вибратися з тієї бурі. Але саме тоді, коли мені знадобився поштовх, один із членів нашої команди сказав, що ми повинні рухатися далі та йти вниз. Було темно, ми просто мали 2 телефонні факели з 7 людьми та порожню, темну дорогу, повну купи граду. Ми продовжували йти, поки не знайшли наш кемпінг.

Ні, ще не було легко! Наші табори були зруйновані могутнім штормом! Помічники сиділи в розбитому наметі і чекали нас. Поки ми намагалися обміркувати наш наступний крок, наш водій з’явився! Нам було страшно сісти в tempo traveller, оскільки наш останній досвід сидіння в транспортному засобі був не таким чудовим, але він сказав, що може спробувати доставити нас вниз до міста! І ось нарешті ми їхали вниз! Майте на увазі, що були повністю промокли, стиснуті, втомлені та трохи потрясені від пережитого. Тож сама згадка про гостьовий будинок із теплою їжею спонукала нас кинутись.

Ми скористалися шансом і дісталися дому на ніч! Це було затишно, особливо після того, як ви пройшли 3 км під час шторму з градом і думали, чи зможете ви колись дістатися додому! Їжа була найкращою на смак. Ми провели там ніч, а наступного ранку вирушили до Харідвара, де, перш ніж сісти на потяг назад до Делі, ми насолодилися шопінгом і спробували вуличну їжу. Ми також провели деякий час біля Гангу, слухаючи завжди приємну Ganga Aarti.

Тепер, коли я вдома, я ціную ці моменти, і я щасливий, що пережив ту пригоду в моєму житті, коли я майже відмовився від свого життя! Іноді добре мати такі пригоди у своєму житті! Вони допомагають  тобі  вирости в сильнішу версію себе!

Теги: Пригоди, пригоди в Індії Пригодницькі подорожі Чопта, Гімалайські походи, Гімалайські озера, Гімалаї, Походи в Індію, походи в Уттаракханд Походи тунгнат, Уттаракханд

Про автора

Мінакші Я щаслива людина, яка любить читати, писати та подорожувати. Садівництво та смачна їжа – це інші речі, які мене захоплюють. Мій життєвий девіз простий: «Люби те, що робиш, і роби те, що любиш». Попередній дописРегіон Еверест: є більше до нього, ніж Еверест!Наступна публікаціяПівнічно-Східна Індія – насолода для справжніх дослідників

admin

Published by

Recent Posts

Какие плюсы предлагает оплата штрафа пдр онлайн

Оплата штрафов за нарушение правил дорожного движения (ПДД) традиционно ассоциировалась с длинными очередями, бюрократией и…

1 тиждень ago

Мужские классические часы: вечная элегантность и стиль

Часы относятся к одним из тех аксессуаров, которые могут многое рассказать о своем владельце: какой…

Стальной инструментальный круг

Стальной инструментальный круг — это вид сортового металлопроката, изготовленный из высококачественной стали. Он представляет собой…

1 тиждень ago

Когда стоит делать кухню под заказ

Стандартная планировка квартир и частных домов чаще встречается в новостройках. Довольно легко купить новую мебель…

2 тижні ago

Чем особенны профессиональные услуги доставки грузов из Китая в Украину

Международная торговля между Китаем и Украиной набирает обороты, и с каждым годом объемы грузоперевозок увеличиваются.…

Вигідно купити басейн із поліпропілену, секрети вибору від ModernPools

Поліпропіленові басейни є чудовим вибором для тих, хто шукає довговічне та функціональне рішення для свого…