Цікаво

Перевал Рупін: подорож мальовничою долиною, наповненою екзотичними водоспадами

• Домашня сторінка
  • Світ пригод
  • Подорож на перевал Рупін: подорож мальовничою долиною, наповненою екзотичними водоспадами

Подорож перевалом Рупін: подорож мальовничою долиною, наповненою екзотичними водоспадами

По дорозі на перевал Рупін

• Про
  • Останні дописи

Тушар

За освітою я інженер, але за бажанням блогер. Оскільки я дуже цікавлюся портретною зйомкою та фотографією природи, я ніколи не забуваю брати з собою свою цифрову дзеркальну фотокамеру, коли вирушаю на прогулянку чи святкую особливу подію з дорогими людьми. У вільний час я люблю читати та писати блоги або займатися своєю дитиною.

Останні публікації Тушар (переглянути все)

• Короткий путівник по Чадар Треку: що робить його таким особливим? – 29 червня 2018 р.
  • Tarsar Marsar Trek In Kashmir – The Paradise on Earth – 25 травня 2018 р.
  • Ось чому «Країна високих перевалів», Ладакх Пропонуємо найкращі враження від трекінгу: Сток Кангрі, долина Маркха– 16 травня 2018 р.

Поділитися

Відомий високогірним трекінгом на 15250 футів, маршрут Rupin Pass пропонує абсолютне хвилювання та хвилювання для любителів пригод. Мальовничий похід починається і закінчується в «Землях богів», включаючи Уттаракханд і Гімачал-Прадеш. Тож, звичайно, первозданна краса мальовничих пейзажів у цьому поході є справжнім блаженством для тих, хто любить побачення з природою.

У цій подорожі мандрівник має шанс пройти через сільські села, пишні зелені пасовища, підвісні мости, густі ліси, приголомшливі річки та бурхливі струмки і водоспади.

• Пройдіть через два приголомшливих гімалайських села, включаючи Джанка та Морі, які розташовані на вершині пагорба
  • Прогулянка густими лісами дуба, сосни та рододендрону в національному парку Говінд
  • Побалуйте себе очі на екзотичні пам’ятки рідкісної гімалайської флори та фауни
  • Досліджуйте культуру та традиції пагорба людей
  • Перетин підвісних і снігових мостів посилює хвилювання, а мандрівники можуть відчути викид адреналіну
  • Водоспади на такому Висота змусить вас відчути, що Всевишній ллє святу воду з блакитного неба
  • Помоліться в храмі Кіннаур і Покху Девта, розташованому в місці злиття річок Рупін і Супін
  • Загубіться в чарівній красі високого піку Кайлас і засніжених гір

fncnПодорож лісами, які починаються осінню в сезон після мусонів

Найкращий час для Прямуйте на перевал Рупін: Похід на перевал Рупін можна здійснити в два сезони: один влітку, тобто з травня по червень, і інший у сезон після мусонів, тобто у вересні та жовтні. Примітно, що влітку випадають сильні снігопади, а в сезон після мусонів ландшафт стає зеленим і погода стає ясною. Але вже з кінця жовтня трава починає золотитися, вказуючи на прихід зими. Середня температура на перевалі Рупін коливається від 13°C до 18°C ​​вдень і від 0°C до 7°C вночі.< /p>

Рупінський перевал: короткий огляд моєї довгої подорожі до ‘Країни Богів’

Регіон – Уттаракханд і Хімачал-Прадеш
Тривалість – 8 днів
Оцінка – Від середнього до складного
Максимальна висота – 15250 футів
Відстань – 52 км
Похід на перевал Рупін, один із найпригодливіших і найкрасивіших маршрутів, відомий тим, що демонструє приголомшливий контраст зелених і засніжених ландшафтів.Стежка викликає захоплення своєю вражаючою красою та привабливим шармом. Прогулянка долиною, яка охоплює вишукану флору та фауну, сама по собі є унікальним досвідом. Панорамний вид на річку Тонс і пік Кайлаш робить цю подорож незабутнім.

Після спокійної 2-годинної мандрівки рейсом з Делі до Дехрадуна я дістався аеропорту Джоллі Грант о 8 ранку. Я зустрів свого гіда та попутників біля аеропорту. Ми всі представилися один одному. Оскільки ми були групою з 15 осіб, наш гід організував для нас три Tata Sumos. Після посадки в наші відповідні транспортні засоби почалася прекрасна мандрівка по горбистій дорозі, усієї зелені.

Ми з’їли склянку lassi (пахта) і aloo-pyaaz parathas (хліб, фарширований картопляним пюре та подрібненою цибулею) з маслом у dhaba (придорожній їдальні). Тоді наші машини зупинилися в Морі, щоб помолитися Господу Покху (богу закону та порядку) у храмі Покху, який є красивим дерев’яним храмом у селі Нетвар. Храм також відомий як місце злиття річок Супін і Рупін і початок річки Тонс.

Рухаючись вперед, стежка проходила через деякі вражаючі краєвиди пагорбів, і нам знадобилося близько 7 годин, щоб дістатися Дхаули через Массорі. Базовим табором нашого походу був Дхаула, розташований у районі Уттаркаші. Після двох годин відпочинку в базовому таборі наш гід ознайомив нас з детальним маршрутом і маршрутами. Він також вручив кожному учаснику походу карту 8-денного походу. Після вечері ми ночували в таборі.

Наступного дня я прокинувся від приголомшливого світанку, а після цього нас усіх попросили зробити розминку та кілька вправ на гнучкість. Пізніше почався пригодницький похід на перевал Рупін від Дхаули до Севи. Стежка проходила через сільські хутори, запашні абрикосові та яблуневі сади та підвісні мости через річку Рупін. По дорозі ми знайшли невеликий магазин, яким керувала пара пахаді, які продавали чай і печиво. Ми не втримались і випили гарячого чаю з легкими закусками. Пізніше ми йшли густим лісом і пасовищем приблизно 3 години, а також продовжували відпочивати через кожну годину.

rupinsupin8

А тим часом шум річок і струмків линув у мої вуха вдало складеною мелодією. Досягнувши місця призначення, ми натрапили на приголомшливий храм, відомий своїми традиціями Кіннаурі. Ми йшли пішки 10 хвилин і дійшли до мосту, який з’єднує Уттаракханд з Хімачал-Прадеш. Ми перейшли той підвісний міст і прибули до Севи, де розбили табори на березі річки.

На 3-й день ми увійшли в густий рододендроновий ліс і, пройшовши приблизно 2 години, перетнули дерев’яний міст під назвою «Нічиє місце». Наш гід сказав нам, що це тому, що міст не належить жодній державі. Спершу ми прибули до Госангу, а звідти продовжили йти до Квара й за наступні дві години дісталися Джіксуна. По дорозі до Джіксун у нас були енергетичні напої та бари. Ми пробули в Джіксуні приблизно 20 хвилин і зафіксували приголомшливі краєвиди долини та засніжених гір на наші камери. Поступово ми досягли села Джака після 1 години ходьби.

Мальовничий маршрут перевалу Рупін Насолоджуйтеся пишною природою під час мальовничого походу на перевал Рупін

Похід став важким, оскільки стежка до притоки головної річки стала крутішою та складнішою. Пишна зелень лісу та гарний краєвид снігових полів підтримували нас мотивацією. Ми перейшли сніговий міст, який веде до лісу рододендронів. Далі 1 година прогулянки привела нас до кемпінгу Saruwas Thatch. Звідси ми насолоджувалися приголомшливим видом на водоспад Рупін.

Наступного дня ми почали похід після сніданку. Йшли мальовничими та густими кленовими та сизими борами. Ми йшли приблизно 1 годину, а потім спустилися до річки, щоб перетнути міст, щоб дістатися до іншої сторони. Ліс складається з берези срібної, рододендронів і альпійських лук. Тут мої очі насолоджувалися чудовим краєвидом яскравих кольорів польових квітів, зокрема гімалайської ромашки, лілії та блакитних маків. Крім того, ми досягли Дхандерас Тетч через 6 годин.

Наступного ранку ми всі пішли по ділянках с. сніг, щоб досягти Верхнього водоспадного табору. Я зафіксував краєвиди землі, наповненої квітучими квітами чорнобривців. Після легкої прогулянки протягом 3 годин ми дісталися до кемпінгу і відпочили там на ніч.

Згідно з мого досвіду, день 7 був це найскладніша траса в цьому трекінговому маршруті, оскільки шлях був менш широким і мав великий кут підйому. Навіть стежка стала вузькою і слизькою. І, це був hiking протягом загальних 10 годин. Піднявшись на вершину, ми насолоджувалися вражаючими видами на хребет Кіннаур Кайлас.Тут ми натиснули кілька групових фотографій і селфі. Ми провели на вершині приблизно 1 годину, а потім спустилися до альпійських луків і прибули до Ронті Гад на ночівлю.

Вид на перевал Рупін у напрямку долини СанглаВид на перевал Рупін у напрямку до Сангла Долина

Наступного ранку ми спустилися до Санґли, і зі зниженням висоти стежка ставала крутішою. Ми тримали хороший темп і рухалися обережно. Нам знадобилося близько 6 годин, щоб дістатися Сангла. Тут ми поспілкувалися з місцевими жителями та спробували зрозуміти суть їхніх місцевих свят і культури. Ми також натиснули кілька фотографій із ними. Близько 17:00 того ж дня ми приїхали до Шимли на таксі.

Ось що обов’язково потрібно взяти з собою…

• Трекінгове взуття/трекінгова палиця
  • Теплий одяг/засіб від комарів
  • Світлодіодний ліхтарик/налобний ліхтар із додатковими батарейками
  • Додаткова пара вовняних шкарпеток/дощовик/рукавички
  • Сонцезахисний крем/сонцезахисні окуляри/бальзам для губ
  • Пляшки з водою/енергетичні напої та батончики/аптечка екстреної допомоги

< p>Банкомат і мобільний зв’язок: Якщо людині бракує готівки по дорозі в Дхаулу з Дехрадуна, є місце під назвою Пурола, де є банкомат. Мобільна мережа BSNL, Vodafone і Airtel доступна лише в трьох місцях, а саме в Дхаула, Джіскун і Сангла.

Портер і Поні Facility: У Дхаулі та навіть у кількох інших точках, які ви перетинатимете під час своєї експедиції, доступні приміщення для поні та носильників. Ви можете скористатися цією послугою за розумною ціною, і весь ваш багаж перевезуть носильник і поні. Крім того, це допоможе вам підтримувати хороший темп на великій висоті.

Обов’язкові документи: Турист повинен мати при собі документ, що засвідчує особу, як-от посвідчення водія або посвідчення виборця, паспорт із фотографією та медичну довідку, яка підтверджує придатність до походу. Крім того, обов’язковим є сертифікат про відмову від відповідальності про добровільну участь у трекінговій експедиції на перевал Рупін.

Кілька порад, щоб зробити ваш похід на перевал Рупін успішним

• Завжди прислухайтеся до порад інструктора
  • Уникайте вживання алкоголю та інших інтоксикацій під час походу
  • Ніколи не йдіть короткими шляхами та не починайте подорож після заходу сонця
  • Не засмічуйте прекрасне місце та поважайте природу
  • Зробіть якомога більше фотографій
  • Цінуйте культуру та традиції місцевих жителів, зустрічайте їх з посмішкою
  • Не намагайтеся конкурувати з друзями-мандрівниками, просто встановіть свій власний темп

Ця пригодницька, але красива подорож подарувала мені цілий ряд вражень від страху до сміливості та, звичайно, відчуття досягнення. Для мене це був справді досвід на все життя. Треба сказати, що цей похід обов'язковий для тих, чиї очі прагнуть пізнати чарівну красу великих Гімалаїв.

< span class="mr_social_sharing">< span class="mr_social_sharing"> Поділитися Теги: пригоди в Індії BestTravelExperiences Гімалайські походи Рупін Пас походи в Гімачал Прадеш походи в Гімалаї походи в Уттаракханд

Про автора

client-photo-1 Тушар Я інженер за освітою, але блогер за бажанням. Оскільки я дуже цікавлюся портретною зйомкою та фотографією природи, я ніколи не забуваю брати з собою свою цифрову дзеркальну фотокамеру, коли вирушаю на прогулянку чи святкую особливу подію з дорогими людьми. У вільний час я люблю читати та писати блоги або займатися своєю дитиною. Попередня публікаціяП'ять найкращих походів вихідного дня з Делі, що ви можете зробити сьогодні!Наступна публікаціяПохід Великими озерами Кашміру: прогулянка від Сонмарга до долини, усіяної озерами