Цікаво

• Про
  • Останні публікації

Тушар

Останні публікації Тушар (переглянути все)

• Короткий путівник по Чадар Треку: що робить його таким особливим? – 29 червня 2018 р.
  • Tarsar Marsar Trek In Kashmir-The Paradise On Earth – 25 травня 2018
  • Ось чому «Країна високих перевалів», Ладакх, пропонує найкращий досвід трекінгу: Сток Кангрі, долина Маркха – 16 травня 2018 р.

< /span> Поділитися

Сток Кангрі, що лежить у чарівному колишньому буддистському королівстві Ладакх, є одним із найзахопливіших і повних пригод туристичних місць на землі. Пік Сток Кангрі розташований на висоті 6000 м у національному парку Хеміс. Різноманітні відтінки експедиції дають можливість відчути абсолютний спокій і стрімкі карколомні зміни пейзажу. Однак блаженний ландшафт досягає ідеальної пишноти взимку, оскільки відкриває приголомшливе видовище Занскара та долини Інду. Найкраща частина походу полягає в тому, що ви повернетеся до базового табору цієї високогірної вершини лише після 2-3 днів складного трекінгу. Крім того, Індійська альпіністська фундація (МВФ) оголосила Сток Кангрі, Пік Ладхакі та Пік Дружби піками для походів, щоб захистити вас від додаткових паперових процедур. Мандруючи цією вражаючою красою, ви проїдете через багато захоплюючих пам’яток, таких як покинуті території, високі гори, стежки з великою кількістю хребтів і відокремлені хутори, які, безсумнівно, стануть мрією для шанувальників пагорбів.

Експедиція Сток КангріНехай цей солодкий-солодкий адреналін проллється через вас.

Побачення зі Стоком Кангрі

Огоооооо! Яййй! Нарешті ми це зробили. О, Боже! Ми це зробили разом. Так, це саме таке відчуття. Це я кричав на все горло після досягнення кінцевої точки Сток Кангрі. Дивлячись на мене та кількох моїх божевільних друзів, наш гід Сінгпа Оекі також приєднався. Через кілька хвилин він наказав нам уникати краю вершини, оскільки ковзання спричинило б різке падіння з висоти 1000 метрів. Просто щоб висловити свою радість та емоції, всі обіймалися та дякували один одному, адже ми були майже вищими за будь-яку гору на п’яти континентах. Члени команди високо оцінювали і вітали мого брата, який був наймолодшим учасником цієї експедиції, йому було лише 20 років. Навіть я втратив дар мови не тому, що досяг вершини після 9 годин безперервного сходження в суворих погодних умовах, а тому, що я замерз і був виснажений. Я хотів якнайшвидше повернутися до базового табору, і раптом у мене в вухах задзвеніли слова – «Життя — це подорож, а не пункт призначення». Це був мій молодший брат, який тримав мене за руку і попросив подумати про неймовірну подорож, яку ми здійснили разом.

Початок подорож:Для мене ця подорож почалася близько трьох років тому, коли я вперше відвідав Ладакх і дізнався про цю дивовижну вершину під назвою Сток Кангрі. Через мій щільний графік у мене не було часу інвестувати в цю пригоду, тому я мовчки пообіцяв горам, що одного разу повернуся. І я стримав свою обіцянку. Дев’ятиденна експедиція розпочалася минулого місяця з походу з Леха до базового табору Сток.

Перші два дні:  Коли я разом із братом приземлився з Делі в аеропорту Кушок Бакула Рімпочі в Леху, мене зустріли знайомим привітанням «Juley» (привітання мовою Ладакхі). Звідти ми замовили таксі, щоб дістатися до Ладакха. Дійшовши до гостьового будинку, я зустрів Раджеша і Таню, які були ветеранами базового табору Евересту (EBC). Вони сказали нам, що буде  група з 18 людей, включно з нами, які збираються походити разом протягом наступних кількох днів. Я вирішив трохи відпочити у своїй кімнаті, а ввечері пішов прогулятися містом, де знайшов приголомшливий монастир Тіксі. Наступного дня інші учасники групи також рано вранці дісталися до гостинного будинку. Після їхнього прибуття ми поснідали і вирушили в акліматизаційний похід тривалістю 3-4 години. Ми відвідали різні буддійські ступи та навіть зробили покупки для нашої сім’ї, перш ніж закутати все та повернутися спати в гостьовий будинок.

Stok PalaceПалац Сток

Поїздка до села Сток (день 3): Настав час поїздки до мальовничого села Сток, розташованого на півдні Леха. Ми побачили багато захоплюючих краєвидів хмар, гір і пишних зелених дерев. Наш гід повідомив нам, що село Сток було домом для колишньої королівської родини Ладакхі, і він повів нас до сусіднього музею Сток-Палац, де ми натрапили на деякі речі королівської родини. Це ідеальне місце, щоб побачити багату культуру Ладакі. На першому етапі походу ми йшли через гори до Чанг Ма. Коли ми прибули, ми побачили, що наші намети встановлені на скелястих схилах, і ми знали, що настав час затягнути пояси, оскільки це буде не так просто, як ми думали.

Чанг Ма до Манкорми, а потім назад до базового табору (день 4 і день 5): Коли ми прокинулися вранці, наш гід сказав нам бути готовими до важкого, але приємного трекінгу. Це був 3-годинний похід, де ми пройшли через безплідний сірий краєвид і маленькі струмки. Перетнувши перший струмок, ми помітили деякі екстремальні зміни в околицях. Раніше гори виглядали сірими, але тепер усі вони стали фіолетовими від великої кількості сонячного світла. Поступово ми зрозуміли, чому Ладакх називають холодною пустелею. Через 3 години ми досягли Манкорми, яка складалася з широкої рівнинної місцевості з типовою розсіяною пустельною рослинністю та колючими чагарниками. Прямо під нашим кемпінгом протікав вузький струмок. Крім того, пізно вночі ми спостерігали мільйони мерехтливих зірок у білій смузі.

Наступного дня ми почали зворотний шлях до базового табору. Вдень ми насолоджувалися краєвидами деяких прекрасних вершин, таких як Парча Кангрі, Гулап Кангрі та багато інших. Дорогою ми зробили дивовижні фотографії кількох альпійських озер, гірських лугів і овець, які пасуться на м’якій зеленій траві.

Час потренуватися (День 6): Нарешті настав найважливіший день трекінгу. Це був час, коли наш керівник дав нам кілька порад, як адаптуватися до погоди та суворих умов Леха. Він також розповів нам про труднощі, з якими ми можемо зіткнутися під час сходження. Крім того, наш гід передав нам трекінгову карту з усіма важливими вказівками, зазначеними на звороті карти.

Базовий табір до Сток Кангрі (день 7): На сьомий день ми прокинулися близько 5 ранку і підготували свій розум до найбільшого підйому. Після сніданку ми сфотографували групу, а потім посунули вперед за нашим гідом. Подорожуючи льодовиком, ми зустріли схили, ріки льоду та різкі та довгі підйоми. Це був момент, коли багато з нас скаржилися на проблеми з диханням. Щоб досягти вершини гори Сток Кангрі, ми піднімалися приблизно 3 години до південного краю гори. Схил був нахилений близько 75 градусів, і стежка була завантажена масивними валунами та невеликими скелями. Загалом дорога до пункту призначення зайняла близько 9 годин.

Тут ми отримали чіткий вид на вершину та кольорові молитовні прапори, що прикрашають її. Ми відчули, що гори Занскар на півдні та хребет Каракорум на півночі наблизилися до нас. Ми пробули там 45 хвилин, а потім спустилися назад у наш базовий табір.

Базовий табір до Леха та Леха додому (день 8 і 9)

Похід завершився, коли ми досягли села Сток з незабутніми краєвидами струмків, льодовиків, снігу та гірських хребтів. Упакувавши валізи, настав час їхати до Леха. Після обміну номерами та подарунками всі члени нашої групи повернулися додому з ностальгією за чудовою експедицією.

Сток Кангрі в Гімалаях Західний фланг, Сток Кангрі

Чи потрібен досвід?

Людина повинна бути як розумово, так і фізично готовою, щоб піднятися на цей гігант, оскільки це кине вам виклик емоційно, фізично та психологічно. Люди з високим кров'яним тиском, проблемами тривоги, астмою, серцевими проблемами та епілепсією не мають права брати участь у місії. Труднощі починаються на великій висоті, коли людина може зіткнутися з проблемами дихання, які можуть викликати нудоту та головний біль. Незважаючи на всі ці негаразди, коли ви досягнете кінця цієї непереборної вершини, це точно буде варте ваших зусиль. Вас зустріне блакитне небо та сяючі зірки серед найчистішої тіні місяця. Повірте мені, це буде пам’ять, яку ви зможете зберегти на все життя.

Найкращий час для походу на Сток Кангрі

Червень – середина вересня вважається найкращим часом для походу Сток Кангрі. Примітно, що через сильний сніг червень вважається найбільш технічним маршрутом.

Де зупинитися

Ви можете зупинитися в гостьовому будинку чи готелі на вул. День 1, День 2 і День 8 в Леху. Однак решту днів вам доведеться пережити в таборах.

Мобільна мережа та Інтернет-послуги

Перебуваючи в Леху, ви навряд чи зможете підключитися до мережі. Єдиними постачальниками послуг будуть Airtel і BSNL з обмеженим покриттям. Ви не матимете підключення до мережі на початкових етапах походу чи під час перебування в таборах.

Основні речі в поході

< span style="font-weight: 400">Основні речі для походу, які ви не повинні залишати позаду, включають спину та денний рюкзак із дощовиком, палицею для ходьби або трекінговою палицею, налобним ліхтарем, пляшкою з водою/набором для гідратації, одним термосом, закусками, енергетичними батончиками, сухими фруктами, ОРС, особистим медичним приладдям. комплект і трекінгове взуття. В експедицію не можна везти більше 15 кг багажу.

Ладакх є домом для найекзотичніших долин, льодовикових озер, що виблискують твердим льодом у сонячному світлі, найпрекрасніших гімалайських вершин, захоплюючих ущелин, і все це безтурботно через рідкісну кількість населення. Експедиція Сток Кангрібезперечно те, про що варто написати.

Поділитися

Про автора

client-photo-1 Тушар За освітою я інженер, але за бажанням блогер. Оскільки я дуже цікавлюся портретною зйомкою та фотографією природи, я ніколи не забуваю брати з собою свою цифрову дзеркальну фотокамеру, коли вирушаю на прогулянку чи святкую особливу подію з дорогими людьми. У вільний час я люблю читати та писати блоги або займатися своєю дитиною. Попередній дописЗахоплююча подорож до Піднесена долина квітівНаступна публікаціяKheerganga – Де гори зустрічаються з місяцем