Цікаво

• Світ пригод
  • Беас Кунд: Похід до витоку річки Біас

Беас Кунд: Похід до витоків річки Біас

Просторі луки та екзотична флора і фауна Гімалаїв

• Про нас
  • Останні публікації

Тушар

Останні публікації Тушар (переглянути все)

• Короткий путівник по Чадар Треку: що робить його таким особливим? – 29 червня 2018 р.
  • Tarsar Marsar Trek In Kashmir-The Paradise On Earth – 25 травня 2018
  • Ось чому «Країна високих перевалів», Ладакх, пропонує найкращий досвід трекінгу: Сток Кангрі, долина Маркха – 16 травня 2018 р.

< /span> Поділитися

Беас Кунд, розташоване на висоті 3700 м, є альпійським озером, яке вважається першоджерелом річки Beas. Розташований на фоні кількох вершин, таких як Пік Шитідхар, Пік Дружби та інші, Беас Кунд має унікальний спосіб закохати людей у ​​природу. Тут розташовані одні з найбільш мальовничих краєвидів регіону, що дозволяє мандрівникам охопити красу захоплюючих країв, величних піки, гостинні місцеві жителі та каскадні води. Тож не пропустіть шанс відчути відпочинок і велич Гімалаїв разом із походом Беас Кунд.

Що привертає увагу мас?

Є кілька походів, щоб насолодитися своєю подорожжю до могутніх Гімалаїв. Проте похід Беас Кунд є ідеальним походом для тих, хто хоче спостерігати ізольовані дива природи далеко від міські поселення. Природна пишнота Беас Кунд, яка простягається від гігантських лижних схилів Долина Соланг до лугів Дунді та Бакартхач неперевершена. Оскільки це похід для всіх, він зручний і легкодоступний. Без будь-яких вікових обмежень і попереднього досвіду, це похід, який приваблює всіх однаково.

Луки та гори на the Beas Kund Trek

Швидкий огляд моєї яскравої трекінгової експедиції до Beas Kund: < span style="font-weight: 400">Іноді стає важко впоратися з кривими кулями, які кидає життя. Коли виникає бажання робити починає прокидатися щось нове та відмінне, настав час розфарбувати це фарбами духу. У моєму випадку трекінг до Беас Кунд допоміг мені знову розпалити цей вогонь.

Хтось правильно сказав, що краще щось побачити, ніж тисячу разів про це почути. Багато моїх друзів вихваляли свій досвід, і нарешті я вирішив вирушити в подорож. Я зібрав валізи та залишили дім із бажанням дати голос тим непокірним і диким крикам, які втихомирили гомін і шум людських поселень. З цією радісною надією в серці я досяг першого етапу мого шляху, Дунді. Під час проїзду з іншими членами групи з долини Соланг до дороги Дунді ми побачили декілька краєвидів, які вразили нас.

Йти річкою Біас, спостерігати за найкращими гірськолижними схилами Індії та перетинати струмок з одного берега на інший – це був досвід на все життя. Оточений польовими квітами та їхньою мальовничою красою Дхунді слугував ідеальним місцем для розміщення табору для ночівлі.

Луки Беас КундаПросторі луки та екзотична флора і фауна; дай собі волю!

Наступного дня ми рушили від 9000 футів заввишки дивовижного маленького гірського шолома Дунді до Бакартаха. Розташований на 10 800 футів, Бакартах є високогірним лугом, що буквально перекладається як «пастуше поле».< /strong> гід сказав нам, що ці пронизані сонцем і вітром луки є дуже популярними пасовищами для витривалого кочового племені пастухів Геддіс. Вигляд овець, які пасуться в цій пасторальній ідилії, змусив нас зупинитися, оскільки ми дивилися на ідеальну картину.

Майже рівна дорога від лугів Бакартача поступово змінювалася до морен і блукаючих валунів, які зробили підйом трохи крутішим. Було трохи складно підніматися від кам'яного каменя до каменя, поки ми не перетнули річку, яка привела нас до хребта, позначеного систематично розміщені керни. У цей момент ми всі відчували втому і потребували відпочинку. Спати на лоні природи серед її музики та ритму було справжньою пригодою . Наші нескінченні розмови, хвилювання та бажання досліджувати більше території не давало нам спати всю ніч.

Прекрасні зелені гори під час подорожі Beas Kund Trek

< p>Ранній старт наступного дня та короткий підйом на хребет через Бходж-Патр привели нас до кінцевого пункту призначення. Коли ми прийшли сюди, гід розповів нам про історичну та міфологічну важливість Беас Кунда. Він розповів нам, що вважається, що тут медитував автор великого епосу «Махабхарата», Мудрець В’яс. Захищений кам’яною спорудою, схожою на іглу, Кунд є місцем великого релігійного значення для віруючих по всій країні, особливо для індуїстів. Крім того, що його вважають священний, тут відкриваються вражаючі краєвиди на розташовані поблизу Шітідхар, Ладакхі, Дружбу та вершини Хануман-Тібба, які можуть на деякий час заціпіти будь-кого.

Перехід через річку Беас КундВелика кількість водоспадів і річечок; похід – це відпочинок на природі

Найкращою частиною подорожі було знайти долина серед численних струмків і водоспадів. Відкривши це озеро, розташоване на висоті 3700 метрів, ми вирішили зафіксувати чудове види, які він пропонує. Він відображав первозданну та неприборкану красу природа, яку варто було відчути після цієї довгої та виснажливої ​​подорожі. Перш ніж їхати назад, ми вирішили трохи відпочити тут.

Нехай маршрути не бентежать вас:

Є кілька видів транспорту щоб досягти першого місця трекінгової експедиції до Біса Kund. Люди можуть подорожувати повітряним, залізничним та автомобільним транспортом, як їм зручно. Однак найзручніший спосіб дістатися до Маналі – це автобус. Краєвид, який відкривається з вікна, є мікрокосмом усієї подорожі, яку ви хочете здійснити на лоні природи та в бажанні пригод.

Оскільки в Маналі немає аеропорту, найближчим аеропортом є аеропорт Бхунтар. Він розташований на відстані 50 км від Маналі та 10 км від Кулу. Аеропорт Чандігарх розташований за 300 км від від Маналі та виконує регулярні рейси з таких великих міст, як Нью-Делі, Мумбаї, Ченнаї, Калькутта, Гайдарабад і Бангалор.

Найближча залізнична станція до Маналі – це залізнична станція Джогіндер Нагар. Розташований на відстані 166 км, він відомий тим, що з'єднує кілька важливих міст країни. Чандігарх і Патанкот – це інші зручні залізничні станції.

Здоров’я Поєднаний із великими містами Північної Індії, такими як Делі, Амбала, Чандігарх, Дехрадун, Харідвар, Шимла, Дхарамсала та Чамба/Далхаузі, Маналі забезпечує регулярне автобусне сполучення, що робить між цими станціями зручно курсувати.

Квіти на шляху до Беаса Кунда

Нехай невідповідний час зіпсує задоволення:

Найкращий час для Beas Kund Trek – із середини травня до середини жовтня. У цей період погода залишається цілком цілющим і підходить для вивчення краси місця.

Основні моменти трекінгового туру Beas Kund:

• Ми спостерігаємо приголомшливі краєвиди Індрасана, Ханумана Тібби та піку Део Тібба
  • Насолоджуйтесь спокоєм і розрадою, які пропонують Соланг Наллах і храм Ману< /li>
  • Можливість знайти інформацію про просте, але захоплююче життя жителів мальовничі села, такі як Гошал, Саннаг і Буруа
  • Табір під відкритим небом, серед мальовничого ландшафту та згадування власного дитинства.< /span>

Завантажте свої сумки необхідними речами:

• Трекінгове взуття
  • Синтетичні рукавички для рук
  • Набір невідкладної допомоги
  • Необхідна документація:
  • Оригінал і фотокопія посвідчення особи картка
  • Медична довідка

Підсумовуючи – ми не можемо жити довше, але ми можемо докласти зусиль, щоб жити глибше. Важливо заново відкрити ті імпульси, які наповнюють життя веселощами, хвилюванням, хвилюванням і безліччю щастя.

Поділитися Теги:Пригоди в Гімалаях пригоди в Індії beas kund Гімачал-Прадеш трекінг в Гімачал-Прадеш трекінг в Гімалаї Трекінг в Індії

Про автора

client-photo-1 Тушар За освітою я інженер, але за бажанням блогер. Оскільки я дуже цікавлюся портретною зйомкою та фотографією природи, я ніколи не забуваю брати з собою свою цифрову дзеркальну фотокамеру, коли вирушаю на прогулянку чи святкую особливу подію з дорогими людьми. У вільний час я люблю читати та писати блоги або займатися своєю дитиною. Попередня публікаціяРозкажіть найбожевільніші історії подорожей Коли ви повернетеся з перевалу Хампта та озера ЧандраталНаступна публікаціяGoecha La Trek: епічна подорож на колінах величної гори Канченджанга