Цікаво

• Про
  • Останні публікації

Тушар

За освітою я інженер, але за бажанням блогер. Оскільки я дуже цікавлюся портретною зйомкою та фотографією природи, я ніколи не забуваю брати з собою свою цифрову дзеркальну фотокамеру, коли вирушаю на прогулянку чи святкую особливу подію з дорогими людьми. У вільний час я люблю читати та писати блоги або займатися своєю дитиною.

Останні публікації Тушар (переглянути все)

• Короткий путівник по Чадар Треку: що робить його таким особливим? – 29 червня 2018 р.
  • Tarsar Marsar Trek у Кашмірі – рай на землі – 25 травня 2018 р.
  • Ось чому «Країна високих перевалів», Ладакх, пропонує найкращий досвід трекінгу: Сток Кангрі, Долина Марха – 16 травня 2018 р.

< span class="mr_social_sharing"> Поділитися

Незвичайна природна краса Кашміру недаремно заслужила звання «раю на землі». Пишна зелень і засніжені гори долини Кашміру завжди захоплюють розум і душу мандрівників своєю пишністю. Його прикрашають альпійські луки, приголомшливі річки, бурхливі водоспади, густі соснові та дубові ліси, кришталево чисті льодовики. З роками Кашмір також став популярним завдяки своїм туристичним маршрутам і місцям – зокрема, Tarsar Marsar Trek.

Перевірка факту: за словами місцевих жителів, це був правитель Кашміру Юсуф Шах Чак, який відкрив ці два приголомшливих озера. Озеро Тарсар зливається з річкою Ліддер у Ліддерваті, а Марсар зливається з річкою в районі Ару.

Завдяки чудовим місцям для походів і мальовничим ландшафтам Кашмір приваблює тисячі людей туристів протягом року. Це наближає мандрівників і любителів пригод на крок ближче до земного раю. Сонамарг і Пахалгам є двома найвідомішими гірськими станціями в Кашмірі, і вони служать базовим табором для різноманітних походів. Тарсар Марсарський похід– одна з тих експедицій, де втілюються мрії шукачів пригод. Під час походу в гори мандрівники познайомляться зі стилем життя сільських людей і отримають уявлення про скотарсько-землеробську етнічну групу під назвою Гуджар. Національний парк Дачігам розташований у районі озера Марсар.

Оточений вершинами < strong>гора Колахі, похід Тарсар Марсар підніме вас на висоту 4100 м. Це включає прекрасну подорож до найдивовижніших озер-близнюків, тобто Тарсар і Марсар, які відомі своєю мигдалеподібною формою. І, як не дивно, вони течуть у протилежних напрямках. Єдине, що робить цей похід особливим, — це його вражаюча вишуканість і спокій.

Тривалість: 7 днів
Максимальна висота: 4100 м
Подолана відстань: 33 км
Рівень: середній
Максимальний вік: 8 років
Базовий табір: Срінагар
Початкова точка: Пахалгам
Кінцева точка: Сумбал

Найкращий час: Літо, мусон чи зима, краса Кашміру залишається незмінною та незмінною. Затяті мандрівники здійснюють цей похід цілий рік. Проте рекомендований час для походу в Тарсар Марсар — з квітня до жовтняоскільки мандрівники можуть найбільше насолодитися чудовими горами. Крім того, мандрівники можуть побачити різнокольорових птахів і гірських тварин, як-от беркути, кабарги, гуси та бурі ведмеді. Tсередня температура коливається від 17°C до 20°C вдень і залишається від 3°C до 4°C вночі.

< img src="/wp-content/uploads/2024/01/8e20c669cf5eb6f58a77e7bc4a37e1b9.jpg" class="wp-image-4229 size-full" width="5616" height="3744" alt="Біля Сонмарга, Кашмір на шлях у Тарсар Марсар Трек" />Біля Сонмарга, Кашмір

Прогулянка по оксамитовому луку
Кожного дня походу вас дивуватимуть контрастні краєвиди пишних зелених лугів на тлі гігантських гір і сапфірово-блакитного неба. Луги також містять екзотичні рослини, як-от тирлич і мак, які пропонують видовище, схоже на видовище Делі. Сад Великих Моголів. Густий ліс і пастуші хатини роблять луки ще красивішими.

Насолоджуйтеся перебуванням у чудових кемпінгах
Кемпінги розташовані серед зелених навколишніх і вражаючих гір. Похід дає вам можливість провести ніч у наймальовничіших кемпінгах Шеківас і Ліддерват, з яких відкривається чарівний вид на засніжені вершини та блискуче небо.

Базовий табір: TУ селі Ару є кілька чарівних дерев'яних котеджів серед високих ялиць. Селище служить базовим табором для походу Тарсар Марсар, і, досягнувши Ару, ви можете відчути його вишуканість разом із річковим потоком, що протікає вздовж сільського села. Ви можете познайомитися з місцевими жителями, щоб дізнатися більше про їхній спосіб життя, і якщо вам пощастить, ви можете насолодитися кількома мелодійними народними піснями.

Сходження на трав'яний хребет< br /> Ви коли-небудь думали піти стежкою без трекінгового взуття? Немає! Під час експедиції Tarsar Marsar trekking, досягнувши Shekiwas, є трав'яний хребет, де можна ходити босоніж. З вершини цього сліпучого хребта ви можете насолоджуватися приголомшливим видом сходу сонця. І цей краєвид чудово захопить не тільки ваше око, але й вашу камеру!

Прогуляйтеся довкола вражаючого озера Тарсар
Якщо ви любитель природи або фотографуєте, вам обов’язково потрібно прогулятися навколо озера Тарсар. З двох протилежних кінців озера відкривається чудовий вид на озеро. Безсумнівно, ще більш приголомшливо озеро виглядає на сході сонця, коли сонячні промені забарвлюють блакитну воду озера в оранжевий колір.

Чи Трек вимагає фізичної підготовки? Оскільки більша частина трекінгової стежки проходить через пишні зелені луки, похід Тарсар Марсар ідеально підходить для початківців. Оскільки це помірний похід, він не вимагає особливої ​​фізичної підготовки. Будь-яка людина старше 8 років може здійснити похід, щоб дослідити красу Кашміру та двійникових озер.

День 01: Шрінагар до базового табору Ару
Після прибуття в аеропорт у Срінагарі ми спочатку зустріли водія таксі. Він нам сказав, що прийшов нас прийняти і відвезе в базовий табір. Ми сіли в таксі і за 3 години дісталися Пахалгама, подолавши відстань близько 100 км. Водій зупинив таксі біля  придорожнього ресторану, де ми обідали. До Ару, розташованого в 12 км від Пахалгама, ми дісталися за півтори години. Від дороги Ару ми пішли до базового табору.

Стежка Bijbhera була всіяна мальовничими садами волоських горіхів, яблук і абрикосів. Наші очі виблискували від приголомшливого виду на базовий табір і село Ару. На одну мить я відчув, що хтось стер спогади, які я прожив досі у своєму житті, і я потрапив у світ, де я хотів, щоб усе просто зупинилося на цьому місці.

Ранковий вид на місто у долині Ару поблизу ПахалгамаРанковий вид на місто в долині Ару біля Пахалгама

Пізніше ми зустріли нашого гіда та познайомилися з іншими мандрівниками. Він розповів нам про місцевість, місцевих жителів і маршрути для походів. Ми також знайшли пастухів, які поверталися з вершини пагорба зі своєю худобою, а діти грали в ігри в пишній зеленій зоні. Увечері ми смакували кашмірський чай, який називається kahwah, з місцевим хлібом у формі сковороди, khambir. Після вечері ми провели ніч під склистим небом серед шуму потоку.

День 02: Ару до Ліддервата
Ми прокинулися зі сходом сонця та під мелодійне щебетання птахів, що лунає в долині і швидко зібралися з нашим спакованим багажем.Після сніданку розпочалася наша трекінгова експедиція. Ми віддали свій багаж вантажникам, щоб нам було легше піднятися в гори. Під час походу мальовничими околицями, що складаються з зелених пасовищ і гірських тварин, таких як вівці та кози, ми зрозуміли, чому Кашмір називають раєм на землі. Підйом був крутим, але легким і приємним. Ми пройшли вздовж річки Ліддер, і нам знадобилося близько 4 годин, щоб подолати відстань у 9 км.

Долина річки Ліддер у Пахалгамі, КашмірДолина річки Ліддер у Пахалгамі, Кашмір.

Дійшовши до Ліддерват, ми прогулялися долиною та провели ніч у таборі на березі річки.

День 03: Ліддерват до Шеківа
Зробивши кілька чудових знімків на камеру, я зі своїми друзями та друзями попрямував до Шеківаса. Дорогою до Шеківаса ми співали пісні та ділилися один з одним нашими враженнями від трекінгу. Спочатку стежка була менш кам'янистою, і це допомогло нам швидше піднятися. Але був момент, коли ми були оточені холодними вітрами, які сильно били по нас.

На щастя, стежка привела нас у густий сосновий ліс, і це допомогло нам уникнути вітру. Ми також побачили в лісі оленя та багато екзотичних птахів. Пізніше ми перетнули річку та підвісний міст. З цим ми досягли долини, де було кілька гуджарських хатин. Там ми насолоджувалися чашкою чаю та закусками. Це додало нам енергії та допомогло піднятися на велику висоту. Рухаючись вперед, ми дісталися до Шеківа за 4 години. Це пишний луг, який пропонує ідеальні знімки для камери. Пізніше у нас була ніч біля багаття під місяцем.

День 04: Шеківа до Тарсару
Наступного дня дорога вела нас через соковиті зелені луки, водоспади та річковий потік. Згодом дорога вивела нас на хребет на потічку, що йде до Тарсару. Ми піднялися на приголомшливу конічну вершину пагорба, з якої відкривався приголомшливий вид на озеро Тарсар. Прогулянка навколо озера сповнила мене хвилюванням і хвилюванням. Приголомшлива краса цього місця була настільки сильною, що не давала нам спати всю ніч. Більшість із нас продовжували дивитися на блискучу воду озера, оскільки звідти відкривалося чудове видовище зі змінними кольорами неба.

День 05: Тарсар – Сундаресар
Це був один із найскладніших днів подорожі, оскільки нам довелося перетнути Тарсарський перевал. Ми подолали лише 5 км за 6 годин, і підйом став ще більш напруженим, оскільки кілька годин йшов дощ. Стежкою, що йде через густий ліс, ми дісталися до Сундаресара. Береги озера Сундаресар прийняли нас, і це було ідеальне місце для кемпінгу після чудового походу з Тарсара.

День 06: Сундаресар до Марсара та назад до Сонмасті
Після сніданку ми почали плавний підйом до Марсару з Сундаресара. Наш гід сказав нам, що ми повинні спуститися назад до базового табору після відвідування озера Марсар. Ми дісталися долини, наповненої яскравими квітами. Пізніше ми побачили гірських овець і кіз, які паслися на пишному зеленому пасовищі. За 3 години ми дісталися до озера Марсар і, зробивши кілька групових фотографій і селфі, спустилися до базового табору через Сонмасті.

Нам знадобилося близько 7 годин, щоб потрапити в Сонмасті, це невелике село Гуджарс. Село було розташоване серед мальовничих околиць, включно з водоспадом. Нам було весело з Gujjars, коли вони мали невелику зустріч, і, на щастя, вони попросили нас приєднатися до них. Того дня ми танцювали під мелодії кашмірських народних пісень. І не питайте мене про їжу, я навряд чи зможу описати вам смак цих приголомшливих традиційних делікатесів.

День 07: Сонмасті – Сумбал; Поїздка до Срінагару
Минулого дня ми прибули в Сумбал із Сонмасті за 3 години, і, попрощавшись із друзями, ми поїхали назад до Срінагару.

Це не просто похід, це досвід& #8230;
Треккінг – це не просто подорож; це також відкриття іншої культури та природної краси, які пропонує це місце. З гладкими стежками, альпійськими озерами та чудовими горами трекінг Кашміром завжди пропонує унікальне задоволення та гострі відчуття, які неможливо описати простими словами.

Захоплюючий маршрут Tarsar Marsar trek дозволить вам знайти справжнього себе. Це дає вам шанс створити одні з найпрекрасніших спогадів свого життя на лоні природи. Тож не проґавте шанс і заплануйте цю чудову подорож у «рай на землі».

< span class="mr_social_sharing"> Поділитися Теги: Кашмір Тарсар Марсар Треккінг Похід Індією трекінг Кашмір

Про автора

client-photo-1 Тушар Я інженер за освітою, але блогер за бажанням. Оскільки я дуже цікавлюся портретною зйомкою та фотографією природи, я ніколи не забуваю брати з собою свою цифрову дзеркальну фотокамеру, коли вирушаю на прогулянку чи святкую особливу подію з дорогими людьми. У вільний час я люблю читати та писати блоги або займатися своєю дитиною. Попередня публікаціяВідправляйтеся в Хімачал-Прадеш : Беас Кунд Трек, Брігу Озеро Трек, Рупін Пасс Трек та багато іншогоНаступна публікаціяЗбережіть дати цих чудових гімалайських походів: перевал Рупін, Гоеча-Ла тощо