Цікаво

Чому «одного недостатньо» для базового табору гори Еверест: детальна розповідь про EBC Trek

• Домашня сторінка
  • Світ пригод

Чому «одного недостатньо» для базового табору гори Еверест: докладна розповідь про EBC Trek

everest- from-base-camp

• Про
  • Останні публікації

Тушар

Останні публікації Тушар (переглянути все)

• Короткий путівник по Чадар Треку: що робить його таким особливим? – 29 червня 2018 р.
  • Tarsar Marsar Trek у Кашмірі – рай на землі – 25 травня 2018 р.
  • Ось чому «Країна високих перевалів», Ладакх, пропонує найкращий досвід трекінгу: Сток Кангрі, Долина Марха – 16 травня 2018 р.

< span class="mr_social_sharing"> Поділитися

Еверест є одним із найпопулярніших напрямків у Непалі, який відомий своїми величними горами та чудовими пагорбами та піками. Похід до базового табору Евересту – це подорож, у якій мрії та очікування любителя пригод перетворюються на реальність. Кожен крок подорожі приведе вас до найбільш захоплюючого гірського регіону, а також дає можливість познайомитися з унікальною гімалайською культурою та альпіністами, відомими як шерпи. Крім того, під час походу на висоту 18 513 футів вам доведеться випробувати складні схили та повороти, нерівну місцевість і слизьку дорогу.

everest-base- camp-trek_1439798387

Моя зустріч з Гімалаями: подорож, яка назавжди змінила мене
Навряд чи знайдеться людина, яка не захоплюється приголомшливою красою гір. Гімалаї завжди мене інтригували, і я ніколи не мріяв, що вони колись будуть такими доступними! Переглядаючи відео на YouTube, я дізнався про похід до базового табору Евересту, і він був настільки зачарований, що вирішив детальніше вивчити його. Зв’язавшись із турагентом і ретельно спланувавши маршрут походу, я розпочав підготовку до цієї експедиції та почав працювати над своїм рівнем фізичної підготовки та фізичною формою.

Пройшло три тижні, і ось настав час щоб сісти на рейс до Катманду. Мене зустрів мій гід в аеропорту, і пізніше ми обоє попрямували до нашого готелю. У 1-й день, гід провів зустріч перед походом, де ми ознайомилися з походом і познайомилися з нашими колегами. Пізніше ми відвідали три об’єкти світової спадщини ЮНЕСКО, а саме площу Бхактапур Дурбар, ступу Будханатх і храм Пашупатінатх.

Аеропорт Тенцінг-Хілларі або аеропорт Лукла Аеропорт Тенцінг-Хілларі або аеропорт Лукла

Наступного дня ми мали ранковий рейс з аеропорту Катманду до аеропорту Тенсінг Хілларі в Луклі, який, як кажуть, є воротами на Еверест. Лише приземлення в Луклі викликало у мене викид адреналіну, оскільки його називають найнебезпечнішим аеропортом у світі. Наші носії вже чекали нас там. Після сніданку та короткого перебування в наметах ми спустилися до річки Дудх Коші.

Dudh Kosi RiverDudh Kosi River

Наші очі були приголомшені красою річки. Ми клацнули там кілька зображень, а потім перейшли до Phakding. Того дня прогулянка була досить легкою, і знадобилося майже три години, щоб дістатися Пхакдінга, де гід організував для нас ночівлю. Того дня ми спали рано, оскільки нам сказали, що похід наступного дня буде досить складним.

Наш похід розпочався о 8 ранку, і ми продовжували йти берегом річки Дудх-Коші. Перетнувши кілька підвісних мостів, ми потрапили в національний парк Сагарматха, який є домом для рідкісних видів, таких як сніговий барс, кабарга та червона панда. Тут ми зустріли кількох шерпів, і вони поділилися з нами своїм надихаючим досвідом скелелазіння.

everest Звідти стежка круто піднімається вгору, доки ми не досягли Намче Базар, найбільшого села в регіоні. Ми були вражені, побачивши якісні ресторани, магазини, готелі, пекарні та інтернет-кафе на такій висоті. Крім того, було два банки та один банкомат.

Намче Базар зверху Намче Базар з вершини

На 5-й день наш гід сказав нам, що було дві зупинки для акліматизації та після 5 годин трекінгу , ми дісталися до готелю Everest Viewякий є одним із найвищих готелів у світі. Попиваючи каву та поглинаючи чашку Maggie, ми насолоджувалися прекрасним краєвидом Гімалайських хребтів. По дорозі ми також відвідали музей шерпів, де ми побачили фотографії гірських експедицій найбільших альпіністів, наприклад Едмунда Гілларі та Тенцінга Норгея. Стежка до готелю відкривала вражаючі панорамні краєвиди, і, на щастя, того дня була ясна погода, тому ми мали можливість побачити чудовий краєвид на гору Еверест і Ама Даблам. Іншого ранку похід продовжувався вздовж льодовикової річки Дудх Коші. Після 4 годин походу ми досягли Тенбоче та відвідали місцеві монастирі. Вважається, що Тенцінг Норгей помітив цей монастир з вершини Евересту. Стежка тривала ще одну годину, поки ми не дісталися Mong La, де ми обідали.

Наступного ранку ми йшли через густі рододендронові ліси та круті схили. З лісів ми вийшли на луки та невеликі галявини. Звідти ми побачили Чо Ойю, яка вважається шостою за висотою горою в світі. Стежка привела нас доІнджа Кхолаа потім піднялася доПангбочеде ми обідали. Ми зафіксували захоплюючі краєвидигори Ама-Дабламта після 2 годин trek ми досягли Pheriche та перейшли до Imja Valley. Тут ми пройшли черезрічку Лобуче та вирушили на крутий похід до Дінбоче, щоб зупинитися на ночівлю.

everest

7 день був днем ​​акліматизації. Оскільки ми не хотіли втрачати цю можливість, ми пішли до піка Нанкан Сарозташований на висоті 4900 м. Звідси ми побачили три найкращі гірські вершини світу – Гора Чо, гора Лхоцзе тагора Макалу.

Наступного дня ми вирушили з Дінгбоче до Дугли, стежка пропонувала одні з найкращих краєвидів, оскільки ми насолоджувалися видовищем чудової гори Пуморі (7138 м) та льодовикового озера.

У день 9 ми піднялися на Лобуче, який розташований поруч із льодовиком Кхумбу. Ми перетнули перевал Дугла/перевал Тукла.

10-й день був помірним походом, який тривав приблизно 6 годин. Це був абсолютний льодовик, який привів нас до Горакшеп (5170 м) і зрештою продовжився до базового табору Евересту (5364 м). Ця частина походу змусила мене відчути, ніби я крокую до раю серед льодовиків. Це був найважливіший і важкий день усієї подорожі. Ми продовжували гуляти на стороні Kumbhu льодовик; до базового табору, де ми побачили різнокольорові намети альпіністів, які намагалися піднятися на гігантський Еверест, ми дісталися 3 години. Ми залишилися тут на короткий час і відсвяткували наше досягнення як переможці. Ми натиснули стільки фотографій, скільки могли. Через дві години ми опинилися в лоджі в Горакшепі, де провели ніч.

Гора Еверест у всій своїй красі Гора. Еверест у всій своїй красі

Наступного ранку, при світлі фар, ми піднялися до Кала Паттхарблизько 4 ранку, де ми побачили найвеличніший вид на гору Еверест. Після сніданку ми спустилися до Лубуша на обід і, нарешті, до Феріша, який був кінцем широкої гімалайської долини. Наступного дня ми спустилися на Намче Базар і там купили сувеніри. 13-го дня ми здійснили похід до Лукли, а 14-го – до Катманду.

Зверніть увагу!
Максимальна висота: 18 513 футів< br /> Рівень складності: Напружений
Найближчий аеропорт: Катманду, Непал
Банкомат: Namche Bazaar має два банки та один банкомат
Тривалість походу: 14 днів

Найкращі місяці для відвідування
За винятком січня, липня та серпня, усі інші місяці підходять для походу.

Маршрут походу
Катманду – Лукла – Намче Базар &# 8211; Тенгбоче &# 8211; Лобуче &# 8211; Горак Шеп &# 8211; Базовий табір Евересту – Кала Паттхар &# 8211; Намче Базар &# 8211; Лукла – Катманду

Який рівень фізичної підготовки потрібен?
Трекінг повинен йти на висоту понад 12 000 футів, і це також протягом 6-7 годин щодня. Крім того, через брак кисню проблеми з диханням є проблемою. Тому для цього походу потрібна як розумова, так і фізична підготовка.

Повірте, зустріч із коштовностями, захованими в засніжених вершинах Евересту, дала мені безліч вражень і спогадів, які обов’язково варто відчути хоча б раз у житті.

Поділитися Теги:Пригоди Пригоди в Гімалаях Еверест Базовий табір Евересту Гімалаї похід у Гімалаї

Про автора

client-photo-1 Тушар За освітою я інженер, але за бажанням блогер. Оскільки я дуже цікавлюся портретною зйомкою та фотографією природи, я ніколи не забуваю брати з собою свою цифрову дзеркальну фотокамеру, коли вирушаю на прогулянку чи святкую особливу подію з дорогими людьми. У вільний час я люблю читати та писати блоги або займатися своєю дитиною. Попередня публікація10 фактів, як Sandakphu Trek Доводить, що еко-пригоди можуть залишити вас безмовнимиНаступна публікаціяПодорож Касол-Кірганга: подорож до обителі Господа Шиви та природного басейну з гарячою водою